AndroidHealthClinic

welke sport doen jullie helemaal niet graag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Ryu
Voetbal zie ik ook het nut niet zo van in :S bedoel kom op 22 man die achter zo balletje aanrennen voor 90 minuten om vervolgens tussen twee palen te schieten ? en daar nog tonnen voor betaald te krijgen? nop geef mij maar lekker bodybuilding :D


jong jong weer zon voorstelling over voetbal. ok, dat is niet anders voor diegene die t niets aan vinden. maar kijk bodybuilding eens uit de ogen van een leek die er niets an vind. Een beetje gewichjes omhoog tillen om vervolgens op een podium te staan en een bietje te showen. zelfde vergelijking

ben t wel eens met t financiele aspect, wij (bb) hebben t geld harder nodig. maar bb is en beetje t ondergeschoven kindje in de sport wat ik overigens niet erg vind. moet er niet aan denken dat de sportschool nog drukker bezocht word. (heel hypoctiet ja)
 
Heb echt een hekel aan:

-hockey (al die sticks in de buurd van mijn scheenbenen, dat is nogal eens fout af gelopen)
-korfbal
-turnen

wat ik WEL leuk vind:
-schaatsen (vooral ijshockeyen is wreed!!!)
-skaten (inlinen, heb het een paar jaar erg intensief gedaan en was r ook goed in, alleen zo veel blauwe plekken en verwondingen altijd, ben ook te vaak met mijn stuitje op een buis geland)
-voetballen (met je maten op een veldje in de zomer, hardstikke relaxed!)
-touwklimmen (vraag me niet waarom maar ik was r altijd heel goed in)
-apenkooien
-ringen (beetje in die dingen hangen, vond het altijd wel leuk op school)
-Bokspringen (ja ik weet het, maar ik vond het gewoon altijd leuk, natuurlijk wel alleen als r een trampoline voor staat!)
-Poolen (lekker met je vriendin in de kroeg)
-zwemmen (natuurlijk niet voor het zwemmen ;) neej serieus, ik vind zwemmen altijd relaxed, bovendien is het erg goed voor je!)
-softbal (lekker rammen tegen die bal!)
-tennis (lekker rammen tegen die bal! heb zelf ook 6 jaar getennist en in tegenstelling tot wat veel mensen denken is het echt wel een leuke sport)
-squashen (lekker rammen tegen die bal! en nog eens super intensief en dus goed voor je conditie)
-pinp-pongen/tafeltennisen (lekker rammen tegen die bal!)
-darten (gewoon relaxed)
 
Originally posted by Rob G

wat ik WEL leuk vind:
-schaatsen (vooral ijshockeyen is wreed!!!)

Wou vroeger altijd gaan ijshockeyen...kan helaas niet schaatsen.
Wel vroeger altijd op t ijs gehockyed met zelfgemaakte sticks en een tennisbal. Was echt gaaf!

jammer dat t zo weinig tot niet op tv komt:rolleyes:
 
Jah hier in Nederland komt het nooit op TV, maar ik ben een keer met school naar Praag geweest en daar zie je bijna niets anders op TV. In Tsjechie is ijshockey hetzelfde als voetbal in Nederland.

Maaruh, niet kunnen schaatsen? Wa bende gij voor eene kerel? Gewoon een keer een stoel pakken dan, op't ijs en r een beetje achteraan schaatsen, zo kun je het makkelijk leren!
 
Ben fan van t amerikaanse ijshockey, pittsbug penguins, buffalo''s e.d.
keek vroeger veel CNN om die reden

Enne dat schaatsen haha, moet er nou nog om lachuh.
Was vorig jaar voor t eerst gaan schaatsen in ijsbaan en ik moest dus met zon stoeltje gaan proberen. althans dat ding deed dienst als een stoeltje maar na verloop van tijd had ik t idee dat ik t zonder wel zou gaan doen.
t resultaat was niet echt om naar uis te schrijven, sterker nog, er kwamen allemaal kleine blagen naar met toe met soortgelijke vragen als: "meneer, jij valt wel heel vaak he?"
of: "hahahahahaha":rolleyes:

hoe dan ook, ik zag er zelf ook wel de lol van in, vaak ook richting mooie meiden schaatsen en dan vastklammen of als t niet meezat lag ik van te voren al plat op mn bek:D
ik had iig wel veel bekijks, of ik daar trots op moet zjn is echter een tweede

jaja, zeg t maar: dandy, je bent een nepnederlander

t is maar goed dat ik de pindakaas alleen maar gebruik om groot en sterk te worden:D
 
Laatst bewerkt:
uhmm

golf, basketball, voetbal, schaken, hockey, korfbal >>( nichten sport - sorry :D )

intresse in vechtsporten, bb en am.football natuurlijk
 
Vind de meeste sporten wel leuk om te beoefenen. Kan alleen niet schaatsen, dus dat wordt lastig. Honkbal is niet genoeg actie en vechtsporten zijn ook minder. Teveel regels. :D
 
Er is geen sport die ik niet eens zou willen doen. alleen valt het me op dat ik niet even goed met de mensen om kan gaan die bepaalde sporten doen. de meeste sukkels 8) kom ik tegen bij hockey, tennis en golllllf wel goed uitgesproken natuurlijk!!!!

kennis is macht!!!
 
Kan wel schaatsen maar vraag niet hoe .. mn broertje kan t wel heel goed maar die zat op ijshockey. Ik ski trouwens veel liever.
 
Hardlopen, zoals een shuttlerun test op school. :o En Basketbal en Skaten.

Leuke sporten: Darten, Skiien, Zwemmen, en idd speelse vormen zoals touwklimmen, ben gewoon vaak in no time boven. :D
 
Ik hekel voetbal,schaatsen en tennis
Korfbal is inderdaad een nichtensport zoals lesnar al zei :D

ik hou wel van vechtsporten, vinnik wel interresant
 
er zijn zo te zien genoeg mensen die ook,net als mij, een hekel hebben aan teamsporten zotezien:) zelf doe k naast de fitness motocross..
 
Een sport die ik niet graag doe is elke sport waarbij je erna niet afgemat bent en geen dorst hebt... (ook wel ballet denk ik :D)
 
KaLe zei:
Is best een knalsport! veel uithoudingsvermogen, techniek en ook kracht is een must. lekker op mekaar inraggen!


Rugby rules! Ik heb er 5 jaar opgezeten en ga denk ik volgende jaar weer meedoen in het 1ste ben nu net 18 dus daarom..
prachtige sport veel tactiek en ook harde actie,
niet alleen dikke trage lui maar ook snelle lui nodig
voor iedereen wat wils

enigste nadeel is dat ik geen blesure wil krijgen wat me bbén kan belemmeren
maarja ik kijk nog wel
 
Wat echt een klote sport is, voor zover je het een sport kan noemen, is CURLING :moon:

voor de gene die niet weten wat ik bedoel: op het ijs met je sloffen aan en een bezem een stalen bal duwen en in een vak proberen te "poetsen"


voordest Golfsurf en windsurf ik, weet niet of je het een sport kan noemen maar is wel dik :coolnana: :rocker:
 
voetbal :mad:

Tenzij ik het met een groep vrienden op een mooie zomerdag speel, maar dat is dan meer lol trappen. Geen regels in ieder geval die verpesten het juist vind ik zelf.
 
zwemmen, alleen het bubbelbad is leuk:D damn ik schijt op al die sporten alleen boksen trekt me verder wel en mountainbiken maar da's niet echt een sport vind ik.
 
arnold17 zei:
Wat echt een klote sport is, voor zover je het een sport kan noemen, is CURLING :moon:

voor de gene die niet weten wat ik bedoel: op het ijs met je sloffen aan en een bezem een stalen bal duwen en in een vak proberen te "poetsen"


voordest Golfsurf en windsurf ik, weet niet of je het een sport kan noemen maar is wel dik :coolnana: :rocker:

Curling is de beste sport die er bestaat!
 
Snelwandelen.. ughh
 
fietsen vind ik niet zo grappig en langlaufen lijkt me niet zo grappig
 
Back
Naar boven