Fitness Seller

welke sport doen jullie helemaal niet graag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zolang ik niet alleen toeschouwer ben vind ik alles wel ok
 
FrederX zei:
Snelwandelen.. ughh
Nee! Snelwandelen is cool!
Bij die sport is het de bedoeling dat je eerst in je broek poept, en daarna moet je de finish zien te halen zonder dat ook maar 1 spettertje poep het sportbroekje verlaat. Je moet dan je billen stevig samenknijpen, vandaar die typische loopsT.
Snelwandelen wordt de zomerhit van 2005, Posh en Beckham zijn al snelwandelend gesignaleerd. Bodybuilding is zo 2004. Bodybuilding is passé.

Maargoed, ik haat iedere sport waarvan ik ga zweten. Voor mijn sportieve prestaties vertrouw ik volledig op mijn ab-king-pro.
 
Lauw zei:
Nee! Snelwandelen is cool!
Bij die sport is het de bedoeling dat je eerst in je broek poept, en daarna moet je de finish zien te halen zonder dat ook maar 1 spettertje poep het sportbroekje verlaat. Je moet dan je billen stevig samenknijpen, vandaar die typische loopsT.
Snelwandelen worde zomerhit van 2005, Posh en Beckham zijn al snelwandelend gesignaleerd. Bodybuilding is zo 2004. Bodybuilding is passé.

Maargoed, ik haat iedere sport waarvan ik ga zweten. Voor mijn sportieve prestaties vertrouw ik volledig op mijn ab-king-pro.

:haha: :haha: :haha:

voor mij: voetbal en pingpong en alles wat meer technisch en met veel coördinatie te maken heeft :o
in uithouding zoals schaatsen zwemmen fietsen of lopen ben ik dan weer goed :)
vechtsporten zijn ook altijd leuk
en toen ik klein was klom en sprong ik overal op en af
 
Laatst bewerkt:
fietsen in de regen, schaatsen is nog vreselijker en hardlopen (zo snel mogelijk dus) is helemaal afschuwelijk.

Ja lieve mensen, zij liever dan ik !

Er zijn ook een hoop sporten die ik wel leuk vind hoor ;)
 
Darten!!

(ik snap zowiezo niet dat ze dat een sport noemen)
 
Een hekel omdat je het niet kunt of gewoon totaal een hekel?
Meer niet kunnen dan niet willen: alle bal- en behendigheidssporten (zoals bijv turnen) . Ook hardlopen is mijn stiel niet.
Kan niet zeggen dat ik ergens echt een hekel aan heb, misschien aan agressieve vechtsporten?
 
Hope zei:
:haha: :haha: :haha:

voor mij: voetbal en pingpong en alles wat meer technisch en met veel coördinatie te maken heeft :o
in uithouding zoals schaatsen zwemmen fietsen of lopen ben ik dan weer goed :)
vechtsporten zijn ook altijd leuk
en toen ik klein was klom en sprong ik overal op en af

Goh!! Uuuuh....wie niet eyy!?
 
euh i don't like shuffelboard :D
 
Snoepje zei:
Goh!! Uuuuh....wie niet eyy!?

nee nee ik bedoel OVERAL (daken enz...) :moon:
was ik maar bergklimmer geworden :rolleyes:
 
turnen enzo, maar dat is omdat ik er geen reet van kan :D
 
pff..sporten waar ik echt niet van hou? wielrennen..sucks..btje x uur op zo'n fietsie zitten. vindt ut ook echt té saai om naar te kijken. Verder..alle duursporten vindt ik nix aan..er moet wel een beetje variatie in zitten. Basketball vindt ik wel lache..honkbal ook. Voetbal alleen om naar te kijken..zelf doen ben ik er aardig snel op uitgekeken. Bodybuilding/powerlifting is voor mij echt sport nummer 1. die explosiviteit die je altijd hebt..vindt ik echt prachtig :D
 
hockey, tennis, volleybal, basketbal, handbal, enz enz
allemaal saaie sporten

ook saai, heb van me 5e tot me 18e gevoetbald. snap nog steeds niet waarom ik dat deed.

waar ik wel van houd zijn de meer extremere sporten, als het maar snel gaat en gevaarlijk is.
 
Zwemmen haat ik echt :eek:

Ik kan niet tegen de chloorgeur van de zwembaden die na het zwemmen ondanks enkele douches toch in je lijf blijft blijft hangen.
Ook het verrimpelde vel die je er van krijgt haat ik.
Bovendien ken ik iemand die redder in een zwembad is en als dan hoort wat daar allemaal inkruipt van onhygienische mensen en wat sommigen allemaal durven achterlaten in een zwembad(sommigen hebben geen zin om hun plasje in het toilet te doen)is mijn zin helemaal over.
In zee een meer of vijver is ook geen optie tenzij je een infectie wilt opdoen.

Bovendien is een mens een landrot en hebben we niks in het water te zoeken...moest dit toch zo zijn dan had de natuur ons kieuwen ofzo gegeven.
 
Heb nog nooit een sport gedaan waarvan ik dacht baaaah, want ik sport altijd wel graag, beetje actief enzo. Ik kan wel curling zeggen maar dat heb ik nog nooit gedaan. Ben ook wel aardig goed in alle sporten. Minst leuk tot nu toe, discus werpen of Jue de boul of hoe je die crap maar schrijft.
 
Tennis, omdt ik er geen reet van kan.
 
Skieën en voetbal....Disgusting
 
Alle teamsporten, ben meestal te fanatiek daarvoor en heb binnen no time iemand onder de zoden getrapt :D Komt nog bij dat ik door een lui oog sporten met een kleine bal niet kan uitoefenen, die vallen dus ook af.
 
hockey, cricket, tennis, korfbal en handbal
en er zal nog wel meer zijn, maar daar kan ik niet opkomen!!!
 
BB is de enige sport die ik leuk vind... :)
 
Back
Naar boven