XXL Nutrition

welke sport doen jullie helemaal niet graag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munken

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
131
Waardering
0
bij mij is dit zonder twijfel golf
 
korfbal en veldhockey staan ook hoog op m'n lijstje
 
kunstschaatsen, ballet, schoonzwemmen, curling, schaken om maar een paar op te noemen :coolnana:
 
Basketbal!! Ik heb steeds na een minuut of 10 al 5 fouten gemaakt!
 
voetbal. Ik speel te hard of met een gestrekt been (veel vechtsporten gedaan)

Tis nooit goed.
 
!

Curling, ballet, streetdance, fierljeppen, dammen, rodeodancen, stierrijden, paardrijden, linedance, hockey, en nog meer ballensporten
 
Wat ik echt haat is hockey. Gebruik die stick liever als honkbal knuppel dan om een balletje mee te "pushen""
 
Alle groepsporten...
 
Basketbal en american football. En darte als sport gezien, ik vond het eerder wel eens leuk om in een kroeg te gooien maar als je nu wilt spelen staan meteen tien van zo'n "ik kan even goed gooie als barneveld mannetjes" erbij. Snap ook niet dat barneveld ooit tot sportman van het jaar is benoemd.
 
echt niet graag?

hmmm...

ik zou zeggen voetbal. ben het snel beu
 
Originally posted by Spike
echt niet graag?

hmmm...

ik zou zeggen voetbal. ben het snel beu

Yep, daar zijn we het weer eens Spike!
 
er zijn 2 sporten die ik gewoonweg haat.

voetbal en basketbal

ik haat ze zelfs zo hard dat wanneer we het doen in de lo les op school ik zeg dat ik mijn kleren vergeten ben of zo
 
Ik haat teamsport
 
als je met teamsport een overwinning haalt, is die overwinning voor iedereen en niet voor jou alleen. als je een fout makt ook zitten ze direct te zagen tegen je .
 
Ben ik toch niet met jullie eens! Ik kan best genieten van een potje voetbal of basketbal!
 
Samen winnen is toffer dan alleen vind ik! Achteraf stevig feesten!
 
Originally posted by munken
bij mij is dit zonder twijfel golf

Waarom?
k heb t een paar keer gedaan, vond het wel tof.
 
Ik heb ook een hekel aan teamsporten, vooral als het in verband met school etc. is en je constant dat gezeik van je gym leraar moet aan horen hoe belangrijk teamwork enzo is.
Gelukkig zit ik nu op een school waar ik niks aan sport hoef te doen, het raarste wat ik trouwens op mn vorige school heb meegemaakt was dat een lerares mij uitmaakte voor een AS gebruiker
Echt blij dat ik van die k*t school af ben.

gr rob
 
hmm sjoelen, kegelen, Ballet, alles wat met dansen te maken heeft.
 
alle teamsporten, behalve rugby.
 
Back
Naar boven