Fitness Seller

welke sport doen jullie helemaal niet graag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat jij niet leuk vindt kan een ander wel leuk vinden :rolleyes:
 
I hate Golf.

Een stel van de grote mensen die een potje knikker spelen.
 
Ikzelf haat sumo-worstelen en de 400meter horden!
 
golfffffffff en ballet mot ernie aan denken om t zelf te doen
 
Hehe Arnie S heeft nog ballet gevolgd om zijn posing sT te verbeteren :D
 
hmm hockey dat vind ik een k*tsport, echt geen sodeflikker aan.
Verder vind ik alle sporten wel leuk.
 
Originally posted by Elmar


rugby???

leuk???

Is best een knalsport! veel uithoudingsvermogen, techniek en ook kracht is een must. lekker op mekaar inraggen!
 
Snelheid is ook heel belangrijk in Rugby. Vooral om te scoren!
 
golf, het idee alleen al
 
Golf lijkt me wel relaxed!
ik zie mezelf op oudere leeftijd al in mn cabrio naar de golfclub rijden op een zonnige zondagmiddag :D :p

serieus golf lijkt me wel een relaxe bezigheid, maar niet egt als sport, want moet je een keer bewegen, stap je in zo'n karretje!
 
Originally posted by Olimantado
Snelheid is ook heel belangrijk in Rugby. Vooral om te scoren!

klopt als een bus
 
Bodybuilding is mijn 1e en 2e sport
 
sport1: bodybuilding/fitness (wissel wel eens af,momenteel meer fitness wegens te hoog verpercentage)

sport2: voetbal (reservencompetitie)
sport3: zaalvoetbal(4e provinciale)
sport4: zwemmen, volleybal, biljarten, fietsen, schaken, veldlopen (deze dingen doe ik heel af en toe wel eens...)
 
cricket, curling, handbal,ballet, flierjeleppen, paardje rijden, hockey (doe je met een stokkie) dammen, schaken (alhoewel deze 2 af en toe wel leuk kunnen zijn,maar sportief gezien...), dansen (alle sTen), darten,turnen, hordelopen, alle vorme van atletiek en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

wel leuk afgezien van met de ijzers spelen:

(zaal)voetbal, jaren gedaan
zwemmen
american football
volleybal op zn tijd
poolen op zn tijd
 
Alle bal- en evenwichtssporten (kan even niets meer dan turnen bedenken).
Maar net zoals KaLe schreef had ik evt rugby wel leuk gevonden... maar ja, dat mochten meisjes nooit spelen op school. Jongens wel.. "dat vinden jullie toch helemaal niet leuk" concludeerde de l.o. lerares voor ons toen we na heeeel lang zeuren het eens mochten uirproberen. Toen leek me dat lekker duwen en trekken al wel leuk...
Nee, ik kan me niet herinneren dat er 1 enkel lesonderdeel van l.o. was, dat ik leuk vond.

Daar moet ik nog wel eens over glimlachen tegenwoordig. Voel me haast sportverslaafd nu, maar wel dus aan duur (fiets) - en krachtsport.

Groetjes

Espi
 
elke balsport en elke 'lenige sport', en ik haat eigenlijk alle non-contact sporten
 
Teamsports SUCK
 
Voor mij zonder enige twijfel hockey! Vroeger wel ijshockey gedaan dat was nog eens wat leukers. Maar ja blijkbaar waarderen ze het niet zo bij gewoon hockey als je iemand omver beukt :D haha en Voetbal zie ik ook het nut niet zo van in :S bedoel kom op 22 man die achter zo balletje aanrennen voor 90 minuten om vervolgens tussen twee palen te schieten ? en daar nog tonnen voor betaald te krijgen? nop geef mij maar lekker bodybuilding :D
 
Back
Naar boven