AndroidHealthClinic

welke sportschool regio helmond????

Bezoekers in dit topic

rusa

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
384
Waardering
0
Hey wie zou mij kunnen helpen?

ik woon bij Breda maar mijn vriendin woont in Mierlo, omdat ik nu bijna 6 dagen(avonden)bij haar ben zat ik te denken om bij haar in de buurt te gaan sporten....

Wie weet er een goede sportschool in de regio Helmond-Geldrop waar je aardig uit de voeten kunt.....
Ik ben geen "klein" jongetje meer dus een gym waar de dumbbells ophouden bij 20kg daar kan ik me niet redden.

Alvast bedankt.
 
Kijk eens bij Jack vd Steen ,.....

Ik train er niet zelf maar heb er wel veel goeds over gehoord ,...

JEROEN BOSCHSTRAAT 19C
HELMOND


Succes met je zoektocht :cool:
 
thks
 
Niet naar Jack vd Steen gaan. Er zijn al verschillende personen weggegaan omdat ze niet met die kerel konden opschieten. Je mag daar geen drinken hebben bij de apparaten, je moet super voorzichtig zijn met gewichten. Hij behandelt ze als golden dumbbells. Met de gewichten enzo is verder niks mis. Je kunt er prima trainen, maar hij schijnt nogal zeikerig te zijn heb ik van personen vernomen.

Ik train, samen met wat anderen van dit board bij Geleijns. Die zitten op de Evertsenstraat 15. Dat is daar bij de Henri Dunant, die kuil. Die sportschool was eerst XXL-Gym, van Frits vd Steen (boer van Jack). Liggen opzich wel genoeg gewichten. Jammer dat de dumbbells maar tot 38kg gaan, maar je kunt met twee losse halters en wat schijven ook zelf dumbbells maken, die dan op iets van 50kg of meer uitkomen.
 
kunt ook naar spartacus gaan in de cederhoutstraat liggen genoeg gewichten
en in mierlo op het industrieterrein zit toch ook orea ofzoiets is weer dichterbij
succes met verder zoeken
 
nou ik weet niet hoe iemand dat kan vertellen over jack v.d. steen.
ik praat niet van horen zeggen maar ik train er zelf .meerdere sportscholen gehad in helmond (ook de grotere) maar mijn ervaring is dat je nergens beter en menselijker geholpen en begleid word dan bij JACK VD STEEN.dus waar al die praatjes vandaan komen weet ik ook niet.dit is n sportschool met niet alleen t zakelijke maar waar ook nog sociaal contakt is onder elkaar.dat is toch ook n groot pluspunt.voor mij geen andere meer,ik kan t iedereen aanbevelen.
 
persoonlijk ken ik alle voornoemde sportscholen die vermeld zijn.
maar de leukste vind ik nog steeds Body-Business, op sportpark de braak.
heel ongedwongen, leuk personeel en ruimte om te trainen. Of je nou bodybuilder bent of gewoon wat lekker aan fitness doet.
ga eens kijken daar....je weet nooit of iets bevalt voordat je zelf kunt beoordelen.
 
Hallo,
aangezien je al meerdere jaren ervaring hebt en dus maar weinig begeleiding nodig hebt maar wel goede apperatuur zou ik je Sportschool Geleijns in Helmond aanraden. Vorige eigenaar van deze school was Frits van der Steen, dus de apparaten en gewichten zullen zeker aan jouw verwachtingen voldoen !Zwaar en degelijk !!
Succes ermee !
 
Je moet in ieder geval niet bij FitPoint zijn in Helmond. Deze sportschool is vooral gericht op gezondheid en medische trainingen. De dumbbells gaan daar idd niet verder dan 20 kg.
 
Back
Naar boven