AndroidHealthClinic

welke stof hebben jullie je straps ?

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
van wat voor soort stof hebben jullie je straps ? waarvan jebben jullie hem gemaakt ?

Wat voor soort stof is het normaal ?
 
Mijne ook van katoen...vind leer maar niks.
 
leren zijn bij mij een keer gebroken, nu alleen maar katoen in combinatie met neopreen om de polsen.(Als ik ze gebruik, niet vaak meer dus)
 
Ik wil graag weten waar jullie je straps vandaan hebben gehaald, want de deadlift is toch wel mijn beste polsoefening op het moment ;)
 
Die van mij zijn ook van katoen, met een laag van neopreen. Ik heb ze van M-Double-You.
 
katoen, met een laag van neopreen en duck-tape :)
 
BBD zei:
Ik wil graag weten waar jullie je straps vandaan hebben gehaald, want de deadlift is toch wel mijn beste polsoefening op het moment ;)

??? Als je je grip wilt versterken moet je juist geen straps gebruiken he.
 
gewoon katoen....
 
Katoen, heb je destijds bij bardolino.nl gehaald.
 
Katoen met neopreen.

Maar leer is ook erg prettig..
 
Katoen, van Valeo, maar ik gebruik ze heel weinig, alleen als ik hele zware shrugs doe en mijn grip al een beetje gaar is.
Bij DL dus nooit.
 
Katoen van MDY.
Als je er moeilijk aan kan komen, kan je altijd gewoon een judo-band halen en daar twee stukken van af knippen, dat had ik hiervoor :D
 
Judoband had ik ook gedaan, ging wel beetje snijden. Nu heb ik die dikke van katoen, doen minder pijn maar houden ook minder goed vast dan die dunne. Leer houd ook super vast, trainingsmaatje heeft ze, nadeel is dat als je op bent van je deadlifts en je staat te trillen die krengen zo vast zitten.
 
Jaccis zei:
van wat voor soort stof hebben jullie je straps ? waarvan jebben jullie hem gemaakt ?

Wat voor soort stof is het normaal ?

ik heb straps gemaakt van een oude judo gordel lol. werkt wel goed hoor!
 
Back
Naar boven