AndroidHealthClinic

(Welke) supplementen als aanvulling?

Bezoekers in dit topic

jonsay

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Hallo :D

Ik hoor genoeg van mensen dat supplementen niet noodzakelijk zijn, en eigenlijk besef ik dat wel.. Maar dat zijn meestal mensen die al alleen wonen of zelf hun voeding kunnen maken etc..
Ikzelf eet elke dag kip (kippewit), vis, aardappelen, havermout, bananen,... Maar omdat ik nog maar 17 ben en nog niet echt alleen aan het kookvuur mag staan van mijn ouders (:mad:) neem ik af en toe een weight gainer of whey bij ..
Nu mijn vraag als ik echt wil bulken heb ik dan wel supplementen nodig? Zo ja, welke? Of zijn er genoeg kant en klare voedingsproducten die ik als extra aanvulling kan kopen?
Heb tot nu toe al pre workouts, weight gainers, wheys, bcaa's, creatines, ... genomen..
 
Creatine monohydraat is een goede toevoeging op je verhaal
 
Ok ja aan je verhaal te zien zou ik gewoon beginnen met whey en creatine en dan kun je altijd nog berekenen wat je te kort komt en dat aanvullen. Echter vergeet niet voeding moet basis zijn.
 
Ik eet toch zoveel ik kan .. Ongeveer 7 maaltijden .. Maar als een echte bodybuilder ik nog lang niet..
 
Hallo :D

Ik hoor genoeg van mensen dat supplementen niet noodzakelijk zijn, en eigenlijk besef ik dat wel.. Maar dat zijn meestal mensen die al alleen wonen of zelf hun voeding kunnen maken etc..
Ikzelf eet elke dag kip (kippewit), vis, aardappelen, havermout, bananen,... Maar omdat ik nog maar 17 ben en nog niet echt alleen aan het kookvuur mag staan van mijn ouders (:mad:) neem ik af en toe een weight gainer of whey bij ..
Nu mijn vraag als ik echt wil bulken heb ik dan wel supplementen nodig? Zo ja, welke? Of zijn er genoeg kant en klare voedingsproducten die ik als extra aanvulling kan kopen?
Heb tot nu toe al pre workouts, weight gainers, wheys, bcaa's, creatines, ... genomen..

Hoe bevielen weight gainers je? Als ze je bevallen is ook een goeie om te proberen: http://www.bodyengymshop.nl/nutrend-mass-gain-14-6000-gram.html
 
Hoe bevielen weight gainers je? Als ze je bevallen is ook een goeie om te proberen: http://www.bodyengymshop.nl/nutrend-mass-gain-14-6000-gram.html

25,4 gram suiker per 100 gram :roflol:

Edit:
massperfectioningredienten2.jpg


Deze is beter, Mass Perfection
 
Laatst bewerkt:
Als je bijna geen vis eet kan vis eet kan visolie wel handig zijn
Vit D is ook wel belangrijk als je niet vaak buiten komt en over het algemeen aangezien het hier niet zo vaak zonnig is.
 
Al de 2e keer vandaag dat je deze shake aanbeveelt, krijg jij betaald om die rommel te verpatsen ofzo? ;)

Heb het ook al gemerkt, RobbyBeat is een Body&GymShop sl*tje. Zoals we ook gewend zijn van andere shops. :D
 
Heb het ook al gemerkt, RobbyBeat is een Body&GymShop sl*tje. Zoals we ook gewend zijn van andere shops. :D

Naam van die shop lijkt ook zo verdacht veel op een fishy kopie van Body&Fit... :D Had er in ieder geval nog nooit van gehoord :o
 
Back
Naar boven