AndroidHealthClinic

Welke supplementen gebruiken jullie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
385
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Beste forumleden,

Ik was wel benieuwd naar welke supplementen jullie gebruiken, waarvoor en of ze het gewenste effect geven.

Laat ik beginnen met mezelf; ik neem creatine, vitamine D, zink, visolie en een multi.

Creatine neem ik sinds kort. Ik neem het om wat zwaarder te kunnen trainen en zo weer wat verder te komen. De rest daar ben ik eens mee begonnen jaren geleden. Ik kon toen beter onderbouwen waarom ik deze sups neem dan nu. D en zink zouden helpen bij testosteron en weerstand, dat weet ik nog wel. En visolie voor het brein. Of het me iets gebracht heeft, geen idee. Van de creatine weet ik dat ik er wel zwaarder door kan trainen en dat ik er scheten van moet laten (zwaarder trainen is het gewenste effect, de scheten zijn minder gewenst).

Mvg
 
Beste forumleden,

Ik was wel benieuwd naar welke supplementen jullie gebruiken, waarvoor en of ze het gewenste effect geven.

Laat ik beginnen met mezelf; ik neem creatine, vitamine D, zink, visolie en een multi.

Creatine neem ik sinds kort. Ik neem het om wat zwaarder te kunnen trainen en zo weer wat verder te komen. De rest daar ben ik eens mee begonnen jaren geleden. Ik kon toen beter onderbouwen waarom ik deze sups neem dan nu. D en zink zouden helpen bij testosteron en weerstand, dat weet ik nog wel. En visolie voor het brein. Of het me iets gebracht heeft, geen idee. Van de creatine weet ik dat ik er wel zwaarder door kan trainen en dat ik er scheten van moet laten (zwaarder trainen is het gewenste effect, de scheten zijn minder gewenst).

Mvg
Vitamine d3 —> opname voedingsstoffen / immuunsysteem
Magnesium —> bloeddruk verlagend
Omega 3 —> ontstekkings remmend / cholesterol
Creatine —> spiermassa
Pre workout —> 🚀
Melatonine —> slaap kwaliteit

Relatief de “goedkoopste” supplementen. Rest haal ik uit voeding, gebruik ook zelden whey poeder aangezien ik liever iets eet.
 
whey (lactosevrije variant van XXL), Pwo (Redweiler)

Had altijd opgeblazen gevoel van standaard whey, met de lactosevrrije niet meer het geval. Redweiler altijd blij mee geweest als standaard pwo zonder teveel tintelingen of crash achteraf. Zwaardere PWO's verpesten men trainingen meestal.

BCAA eruit gegooid een jaar geleden, geen spijt van. Voel geen merkbaar verschil,dus weer wat geld bespaard.

Creatine ook eruit, hierbij ook geen verschil. (ook niet qua kracht)...
 
Omega 3
D3
Creatine
K2
Rode rijstgist
Multivit
Telmisartan (binnenkort)
Gear
 
Omega 3
D3
Creatine
K2
Rode rijstgist
Multivit
Telmisartan (binnenkort)
Gear

Telmisartan tegen hoge bloeddruk? Wist niet dat je daar last van had. Via dokter?
 
Animal Pak
Pro-Biotica
Whey

Bij een na-het-werk-training: pre-workout
Bij een voor-het-werk-training: intra workout
 
Trouwens iemand die de hoeveelheden zowat kan inschatten voor psylliumvezels? Ik ken de werking wel maar een te hoge hoeveelheid kan averechts werken dus vandaar.
 
Trouwens iemand die de hoeveelheden zowat kan inschatten voor psylliumvezels? Ik ken de werking wel maar een te hoge hoeveelheid kan averechts werken dus vandaar.
Zelf uitvinden, bij mij is alles te veel.
 
Telmisartan tegen hoge bloeddruk? Wist niet dat je daar last van had. Via dokter?
Niet persee gewoon voor gezondheid in algemeen. Geen recept voor.
 
Trouwens iemand die de hoeveelheden zowat kan inschatten voor psylliumvezels? Ik ken de werking wel maar een te hoge hoeveelheid kan averechts werken dus vandaar.
Ligt denk ik ook een beetje aan hoeveel vezels je al binnenkrijgt. In een bulk eet ik al voldoende vezels dus wanneer ik dan psyllium vezels neem raak ik aan de schijterij. In mijn prep nu neem ik 5 gr per dag voor een goede stoelgang.
 
Ligt denk ik ook een beetje aan hoeveel vezels je al binnenkrijgt. In een bulk eet ik al voldoende vezels dus wanneer ik dan psyllium vezels neem raak ik aan de schijterij. In mijn prep nu neem ik 5 gr per dag voor een goede stoelgang.
Veel verschil sinds je die 5g toevoegde in je prep tegenover ervoor? Of heb je het gewoon sporadisch toegepast?
 
Veel verschil sinds je die 5g toevoegde in je prep tegenover ervoor? Of heb je het gewoon sporadisch toegepast?
Ik had op een gegeven moment veel last van mijn stoelgang en neem sindsdien elke ochtend 5 gr en vanaf toen gewoon weer een normale stoelgang.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Whey
Rice powder ( voor zover dit een supplement is)
Prè- en postworkout
Zink en magnesium
Levertabletten (gedroogde lever)
Levertraan (in capsules)
D3
Af en toe creatine.
 
Niet persee gewoon voor gezondheid in algemeen. Geen recept voor.

waar is het nog meer goed voor dan? Ben ff niet op de hoogte. Dacht dat het alleen voor bloeddruk was
 
Crea (5gr)
Zinc (30mg)
D3 (4000iu)
Magnesium (400mg)
Biergist
Omega-3 (3 gram EPA/DHA)
 
Multivit
D3
Zinc
Omega 3-6-9
Chroom

Supplementen wat eigenlijk gewoon als voedsel telt:
Whey hydrolisaat
Rijstpoeder (rice flower, cream of rice)
Protein pancakes
Essential Amino Stack
Advanced Carb Loader

waar is het nog meer goed voor dan? Ben ff niet op de hoogte. Dacht dat het alleen voor bloeddruk was
Bloeddruk, insulinegevoeligheid, verlaagt aldosteron, vermindert visceraal vet, beperkt het vergroten van je hart bij AAS gebruik (LVH), werkt op je PPAR receptoren zoals cardarine alleen dan zonder de cancer. En nog meer dingen lol :roflol:

Kortom, allerlei goeie shit. Ik ga het binnenkort ook proberen.

Zie bronnen in deze topics
reddit.com/r/steroids/comments/klj7h3/discussion_prescription_medshow_not_to_die_early/

 
Laatst bewerkt:
Vitamine d3+k2
Omega 3
CoQ10
Berberine
Collagen
Proteïne blend (all day protein van xxl)
Pre-workout
EAA's
 
Omega 33 g gemengd DHA/EPA (10 capsules á 1.000 mg visolie)
Zink30 mg
Creatine10 g
Vitamine D2.500 IU
Magnesium Bisglycinaat1.000 mg (200 mg actief magnesium)
KSM-66 ashwagandha1.000 mg

Verder nog EAA, caseïne en of whey (eigenlijk voeding).
 
Back
Naar boven