MuscleMeat

Welke supplementen moet ik nemen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van vis in je dieet is meer bewijs dat het de kans op hart- en vaatziekten verlaagt dan van omega-3-suppletie.
is de meeste vis, niet vervuild kwik enz
 
is de meeste vis, niet vervuild kwik enz
Volgens mij is dat hoe vetter, ouder en hoe hoger in de voedselketen wat het probleem is.

Tevens hangt het af van de herkomst.
 
is de meeste vis, niet vervuild kwik enz
Zelfs al was dat zo, dan is er dus nog steeds meer bewijs daarvoor dat het de kans op hart- en vaatziekten verlaagt dan omega-3-suppletie. Dus ondanks dat zou het dan alsnog de gezondere keuze zijn.

En dat kwikverhaal valt reuze mee.
 
Zelfs al was dat zo, dan is er dus nog steeds meer bewijs daarvoor dat het de kans op hart- en vaatziekten verlaagt dan omega-3-suppletie. Dus ondanks dat zou het dan alsnog de gezondere keuze zijn.

En dat kwikverhaal valt reuze mee.
Ok Thanks, wat groene thee erbij en zeker safe dan :thumb:
 
Ga ik doen wanneer ik reactie heb kom ik weer terug

laatmaar mails terug gelezen en ik had bij wat ik liever niet eet vis neergezet maar ik wist niet dat het zo belangrijk was voor voeding :/
 
Vind je vis dan niet lekker?
 
Vind je vis dan niet lekker?

Ik vind het niet vies alleen gewoon geen groot fan haha maar als hij had gezegd dat het goed voor je is etc had ik het wel willen eten
 
Ik vind het niet vies alleen gewoon geen groot fan haha maar als hij had gezegd dat het goed voor je is etc had ik het wel willen eten
Maar wat voor soorten vis heb je geprobeerd?
Zalm of gerookte zalm is al een wereld van verschil.
haring/paling/makreel etc zijn gerookt.
Maar een simpele tonijnsteak is stevige vis en smaakt niet vissig. Ooit geprobeerd?
en je hebt vele soorten witvis die allen varieren en je kan er smaak aan geven met kruiden.

Er is natuurlijk ook nog het verschil met blikvis zoals tonijn en zalm. Dat smaakt totaal anders dan vers.

Dan heb je nog garnalen (allerlei soorten), rivierkreeft, mosselen en allerlei ingelegde dingen zoals zure haring enzo.

Er zal toch vast wel iets bij zijn wat je wel lust? Want het smaakt allemaal echt wel anders.
 
Maar wat voor soorten vis heb je geprobeerd?
Zalm of gerookte zalm is al een wereld van verschil.
haring/paling/makreel etc zijn gerookt.
Maar een simpele tonijnsteak is stevige vis en smaakt niet vissig. Ooit geprobeerd?
en je hebt vele soorten witvis die allen varieren en je kan er smaak aan geven met kruiden.

Er is natuurlijk ook nog het verschil met blikvis zoals tonijn en zalm. Dat smaakt totaal anders dan vers.

Dan heb je nog garnalen (allerlei soorten), rivierkreeft, mosselen en allerlei ingelegde dingen zoals zure haring enzo.

Er zal toch vast wel iets bij zijn wat je wel lust? Want het smaakt allemaal echt wel anders.

Ja ik ga wel wat uitproberen qua vis en waar ik het in mijn dagelijks schema kan plaatsen. bedankt!
 
Zelfs al was dat zo, dan is er dus nog steeds meer bewijs daarvoor dat het de kans op hart- en vaatziekten verlaagt dan omega-3-suppletie. Dus ondanks dat zou het dan alsnog de gezondere keuze zijn.

En dat kwikverhaal valt reuze mee.
Hoe veel vis zou je moeten eten om er deze voordelen uit te halen per dag of week?
 
Mooi, met m'n 2 haringen per week kom ik al een eind.
 
Back
Naar boven