MuscleMeat

Welke supplementen neem ik wanneer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik pak standaard 5 gram als ik opsta. Zo vergeet ik het nooit.
 
ik hang mezelf altijd aan het infuus als ik ga slapen. ultimate gains.
 
Hahahahaha
 
Hallo mensen ik ben nu een maand fanatiek aan het trainen en wou eigenlijk weten wat ik als toevoeging voor spiergroei en herstel het best kan gebruiken of helemaal niks
 
Read everything up here! Dan weet je eigenlijk alles! ;)
 
Thanks!!

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ik wil toch even iets vragen ik wil nu perfect protein gaan gebruiken heeft iemand er ervaring mee en wil ook creatine gaan gebruiken welke raden jullie aan
 
Ik gebruik perfect proteïne, en ook creaxtreme van B&F. Topproducten.
 
Hoe gebruik je dat in combinatie
 
Het beste creatine product is gewoon creatine monohydraat. Al het andere is geldverspilling.
Wat betreft eiwitten zit je wel goed met de huismerken van de boardsponsors, whey delicious van xxl of whey perfection van bodyenfit zijn beide prima.
 
Ik gebruik creatine elke ochtend en na het trainen een eiwittje. Tevens gebruik ik ook AminoX tijdens het trainen. En daar merk ik degelijk verschil van. Het geeft meer energie en herstelt me tijdens het trainen!
 
Bedankt voor jullie reacties!!!!

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Wat is de hoeveelheid wat ik het best kan gebruiken van creatine als beginner
 
Gewoon 1 scoopie!
 
Geld dat ook voor eiwit
 
Staat allemaal aangegeven op de verpakking ;)
 
Ben ik als enige van mening dat deze 2 bovenstaand jongens net 1 en 2 maanden aan het trainen zijn en het nog even zouden moeten doen zonder creatine, pre workout of andere stimulerende supplementen?
Mijn mening is dat die 2 wel supplementen zijn die bijdragen aan het verhogen van je trainingsplafond of om de intentie van je training flink op te kunnen krikken, maar in deze begin periode lijkt het mij belangrijker eerst nog van alles qua training en de uitvoering van bewegingen te leren voordat je supps gaat gebruiken die zorgen dat je harder/zwaarder kan trainen?

Niet mee eens dan hoor ik het graag :P
 
ik heb de zelfde reactie ook op de sportschool gekregen ik zal zeker nog de komende drie tot vier maanden zonder suplimenten trainen en als ik dan alles onder de knie heb wil ik gaan starten bedankt voor je tip!
 
Papa is bodybuilder geweest, dus van hem weet ik wel hoe en wat haha
 
Enigste wat ik gebruik is Super Mass gainer,
Door werk niet altijd tijd om me aan mijn voedingsschema te houden, hiermee pak ik eiwitten, calorien, BCAA en creatine in een shake.
Zat eerst ook met meerdere potten en 5 shakes per dag te kloten, maar na een tijdje merk je dat het niet veel uit maakt... en een hoop geld bespaart.
 
Ik merk idd ook dat mass gainers wel goed werken!
 
Back
Naar boven