MuscleMeat

Welke supplementen toevoegen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tatz

Novice
Lid geworden
23 nov 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Hi beste lezers,

Ik train inmiddels meerdere jaren fanatiek, 4 a 5 x p /wk. Mijn doel is spieropbouw.

Door de jaren heen heb ik veel geleerd over voeding en trainingsschema's.
En ook veel diverse schema's geprobeerd.

Als standaard supplementen gebruik ik;
Whey
Creatine
Vitamine a-z

Ik vraag jullie advies over welke supplementen ik zou kunnen toevoegen voor extra resultaat wat betreft spieropbouw.
Welke vitamines, mineralen, aminozuren etc. etc. zijn echt effectief?

Ik heb al eea gelezen op internet, maar ik denk dat ik hier eerlijke antwoorden krijg van ervaringsdeskundigen.

Alvast bedankt!
 
Vitamine D en Omega 3 (mits je niet veel vis eet) zijn nog zinvolle toevoegingen. Verder niets tenzij je specifieke tekortenb hebt die je met supplementen zou moeten aanvullen.
 
Steks thnx.
Omega 3 is wellicht handig.
Probeer wel via noten en zaden omega's binnen te krijgen.
Bedankt voor de reactie.

Ik vroeg me gewoon af, mss zijn er iets minder voor de hand liggende supps waar wel goede ervaringen mee zijn.
 
HMB

Glutamine Peptides van XXL


verwacht er geen wonderen van dat kun je alleen bij aas doen
 
Laatst bewerkt:
peptopro wel prijzig maar zeker een goed supplement voor rond om de training
 
Waarom is peptopro dan goed, zeker rond om de training?
 
Waarom is peptopro dan goed, zeker rond om de training?

PeptoPro is gehydroliseerde proteïne waarvan de lange aminozuur ketens al gedeeltelijk zijn verbroken door enzymen met snellere opname tot gevolg. Hiermee worden de aminozuren uit PeptoPro sneller opgenomen dan die uit hele proteïne zoals whey, maar ook sneller dan losse aminozuren.
 
En wat is daar het nut van?
 
Dat is een mooi theoretisch verhaal (verkoop praatje), maar in de praktijk gaat dat de gemiddelde gymbro met een goed dieet geen merkbare/meetbare voordelen opleveren.
 
PeptoPro is gehydroliseerde proteïne waarvan de lange aminozuur ketens al gedeeltelijk zijn verbroken door enzymen met snellere opname tot gevolg. Hiermee worden de aminozuren uit PeptoPro sneller opgenomen dan die uit hele proteïne zoals whey, maar ook sneller dan losse aminozuren.

Waarom niet gewoon aminozuren nemen dan? Waarom zou dat spul sneller opgenomen worden dan losse aminozuren?
 
Dextrose tijdens training in de bulk. Evt. citruline voor de pomp. Omega 3-6-9, ZMA.
 
Waarom niet gewoon aminozuren nemen dan? Waarom zou dat spul sneller opgenomen worden dan losse aminozuren?
Omdat je zo ook de peptidetransporters kunt benutten.

Maakt verder geen reet uit voor je gains though.
 
Vergeet je aminizuren niet. :roflol:
 
Vergeet je aminizuren niet. :roflol:
yeah lieve mensen !!!! lets go .
gewoon beter eten , mensen geven fucking geld uit aan dingen die gewoon in je voeding zitten .creatine , vitamines en wat whey is genoeg .
 
Back
Naar boven