XXL Nutrition

Welke supplementen zijn belangrijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mike

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
74
Waardering
0
lijnzaad en multi-vitamine gebruik ik al, maar welke supplementen zijn nou nog meer interessant als je massa wil. Extra vitamine C misschien? :confused:
graag ook erbij zetten WAAROM het nuttig is; wat het doet, thanks!
 
*magnesium = beter herstel/onderhoud spier
*zink = verhoogd lage testosteron levels
*vitaminen = verbeteren immuumsysteem en opname in cellen, tal van andere functies
*creatine monohydraat = verbeterd uithouding/kracht
*whey proteïne = verbeterd immuumsysteem, versneld herstel
*glutamine = verbeterd immuumsysteem, belangrijkste aminozuur in de spieren
*glucosamine = verbeterd smering gewrichten, soepelheid
* omega3 (lijnzaadolie,visolie,..) = verbeterd smering gewrichten, goed tegen hart -en vaat ziekten, verlaagd LDL cholesterol, versterkt de celwanden, verhoogd testosteron,...
*Anti oxidant = beschermd tegen vrije radicalen die cellen aantasten.
*St Janskruid = verbeterd slaap, groeihormoon afgifte
*weight gainers = snel veel calorieën beschikbaar

Dit zijn de basis supps, als je verder wil gaan kom je bij precursors uit, maar die zijn pas nuttig als je tegen je natuurlijke limiet aanzit IMO.
 
Dit zijn de basis supps, als je verder wil gaan kom je bij precursors uit, maar die zijn pas nuttig als je tegen je natuurlijke limiet aanzit IMO.

Welke precursors werken nou eigenlijk goed?
 
thanks voor de lijst! vitamine C kan ik dat gebruiken als anti oxidant, of is dat een apart supplement ?

ps. excuses dat ik het in het verkeerde forum gepost had, had niet gezien dat supps een apart forum is geworden :)
 
De vitamines C, bèta-caroteen en A, vitamine E en het mineraal selenium zijn de bekendste anti oxidanten.
Je kan deze ook samen in 1 product vinden als anti oxidant.
Selenium beschermd ook tegen prostaat kanker.
 
He tribulus, 1-testosterone is momenteel het strekste verkrijgbaar, enne niet zoals je naam TRIBULUS werkt niet!
 
Is 1-testosterone de werkende stof in een product? Of heet het product 1-testosterone ?
 
1-testosterone is geen pro hormoon maar gewoon primo zonder de 1-methyl groep, waardoor het 9 keer zwakker is! (bron BC)

Je kan bijv. test-100 nemen, maar zoals T al meldde je moet aan het eind van je naturel zitten dan is het een optie!
 
1-verbindingen zijn super. Zekervoor hen die niet aan de AS willen, en toch dat stukje extra willen. Goeie zijn 1-AD, test-100, equimax. De toekomst zal nog wel ea brengen...ben benieuwd wat!
 
Idd denk dat het einde nog lang niet inzicht is met de pro hormonen.
 
Ik vraag me af of die prec. nu wel werken, heb 4diol250, androstenedione en nog zo'n potje met tribulus en dione en diol gehad. Kan nou niet echt zeggen dat het een wereld van verschil maakte, maar die producten waar jullie het over hebben; 1-AD, 100 Testo en dat soort dingen, weinig over gehoord. Is dat wel goed spul dan?
 
Ze zijn in elk geval beter, goed spul is veel gezegd.
 
Originally posted by Floyd
Ik vraag me af of die prec. nu wel werken, heb 4diol250, androstenedione en nog zo'n potje met tribulus en dione en diol gehad. Kan nou niet echt zeggen dat het een wereld van verschil maakte, maar die producten waar jullie het over hebben; 1-AD, 100 Testo en dat soort dingen, weinig over gehoord. Is dat wel goed spul dan?

Damn, goed spul!? Super!! Vooral de combi test-100 en 19nor werkte voor mij gigantisch! En ik ken er zo nog een paar die (op mijn advies) diezelfde stack hebben gedaan. 100% tevredenheid. Voordeel...ik heb alles vast gehouden, elke kg massa, en alle gewonnen kracht! Buiten AS niet te evenaren denk ik...misschien Myostat, maar dat is nog af te wachten.
 
Heb dat dus niet geprobeerd, die combi, maar die producten zijn ook wel aardig aan de prijs. laten we zeggen 75 euro de pot, is 150 euro, voor 6 wkn.

Als ik dan ook daadwerkelijk de zekerheid zou hebben dat ik groei als kool..... Hoewel 'er zijn gevallen bekend van 12 kg droge spiermassa in slechts 8 weken tijd'...... en door dat soort marketing praatjes word ik al helemaal wantrouwend.

Ag, wie weet als ik ooit nog eens een suiker-oom tegenkom, dan schaf ik mezelf wel zo'n combi aan.......

Wat was het resultaat dan, in kg en bijwerkingen.....
 
12 kg in 8 weken, dat geloof je zelf ook uiteraard niet? ofwel dan zou het te vergelijken met een kuur zijn. maar je zou toch wel rrn kg'tje of 5 moeten kunnen pakken!
 
Neem dan gewone anabolica, goedkoper en effectiever. Want zo onschuldig zijn 1-test en 19nor, enz absoluut niet..
 
Nee natuurlijk geloof ik dat niet Juriaan, dat bedoelde ik met 'marketing praatjes.' En dat kan ook niet, want dan zou het dus net zo effectief zijn als anabolica, en nog eens droog ook, en niet schadelijk..........It's amazing Mike!
 
Het kan, maar dan alleen als je net begint met het verhogen van je callorieen en het starten met training.
De volgende keer dat je dit gebruikt zal je bijlange zoveel niet meer aankomen.
 
Bij een test-100 kuur krijg je dan ook een terugval zoals mr.X heeft of is dit niet zozeer bij prohormonen?
 
Hoeveel milligram vitamine C heb je nodig als je 4 keer per week aan intensieve lrachtraining doet? Ik krijg 180 mg met me multi naar binnen, dat is 300 % van de adh. Ik heb hie rnog super krachtige bruistabletten liggen maar die zijn 1000 mg per tablet!!!?!?!?
1667% van de ahd!! Kan ik deze gewoon tijdelijk gebruiken, opmaken dus? Kortom, hoeveel vit c heb ik nodig en kan het kwaad om die super krachtige bruistabletten in de nemen?
 
Back
Naar boven