MuscleMeat

welke supplementen zijn belangrijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by avg
Bij een test-100 kuur krijg je dan ook een terugval zoals mr.X heeft of is dit niet zozeer bij prohormonen?

Nee, geen terugval. Dat hoor ik van iedereen die het gebruikte. Geen terugval, daarom is het zo goed. Je raakt je gewonnen massa en kracht niet kwijt...
 
Originally posted by Juriaan
12 kg in 8 weken, dat geloof je zelf ook uiteraard niet? ofwel dan zou het te vergelijken met een kuur zijn. maar je zou toch wel rrn kg'tje of 5 moeten kunnen pakken!

Dit zou misschien nog best mogelijk kunnen zijn, om sommige gevallen. Maar de meeste zullen wel ietsjes lager zitten. Maar wel meer dan 5kg!! Zeker weten!
 
Originally posted by Floyd
Heb dat dus niet geprobeerd, die combi, maar die producten zijn ook wel aardig aan de prijs. laten we zeggen 75 euro de pot, is 150 euro, voor 6 wkn.

Als ik dan ook daadwerkelijk de zekerheid zou hebben dat ik groei als kool..... Hoewel 'er zijn gevallen bekend van 12 kg droge spiermassa in slechts 8 weken tijd'...... en door dat soort marketing praatjes word ik al helemaal wantrouwend.

Ag, wie weet als ik ooit nog eens een suiker-oom tegenkom, dan schaf ik mezelf wel zo'n combi aan.......

Wat was het resultaat dan, in kg en bijwerkingen.....

voor 150 euro heb je niet voor 6 weken denk ik hoot...

En ja, die zekerheid dat je inderdaad groeit als kool geef ik je... Dit spul is super. Een ieder die ik ken die het gebruikte is 100% tevreden!
 
Maar Robin,

Wat zou jij me aanraden dan, welke producten voor die combi? En wat is volgens jou een goed doseerschema. En wat zijn de prijzen.....

og, en nu we tog bezig zijn, nog bijwerkeingen van dat spul?!

groeten.....
 
Back
Naar boven