Fitness Seller

Welke supplementen zijn hot welke not? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peter1987

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2005
Berichten
174
Waardering
1
He mensen,

Het leek me wel leuk om een groot topic te maken over welke supplementen door de mensen hot worden bevonden en welke absoluut not. Mede doordat de markt de laatste tijd overspoeld wordt met supplementen, is het voor iedereen makkelijker om hun keuze te baseren op de mening van andere bb'ers. De bedoeling is dat je in dit topic antwoord op de volgende manier:
Hot: ...
Not: ...

P.s. Off-topic kan, maar zet het er wel ff bij.
 
Hot: creatine en whey


Not: bijna al de rest.
 
Hot: Creatine, proteine, aminozuren, carbo drinks en vitaminen
Not: Pro hormoontjes
 
Laatst bewerkt:
idd crea, multi vit, whey en ev amino/bcaa
 
capsacine is hot of bedoel je dat niet :)

ok, wat HOT is is waarschijnlijk spul als CEE en allerlei NO-combinaties, en waarschijnlijk is arachidonic acid ook wel hot. (hot wil overigens niet zeggen goed, alleen gewoon goed gehyped)
 
Creatine, Whey, Whey Amino Drinks en sinds kort ook Nitrous :thumbs:

Not: Al die 1000 andere supplementen :evil2:
 
Offtopic: Ik gebruik nu een tijdje osmolyte van black star labs. Als ik dat spul eet 15 min voor het trainen en dan keihard biceps (willekeurig) ga doen is het zo opgepompt en strak als ik weet niet wat. Is dat met nitrious ook zo of nog beter (iemand die ze allebei heeft gebruikt)?
 
Om het nu voor eens en altijd duidelijk te stellen:rolleyes: :


Bij de één werkt het en bij de ander helpt het geen zak. Je zult het zelf moeten proberen als je het per sé wilt weten!!!!




No offense ;) :D
 
Ik denk dat elk supplement bij iedereen werkt. Alleen sommige verwachten er misschien teveel van.
 
Brutez zei:
Ik denk dat elk supplement bij iedereen werkt. Alleen sommige verwachten er misschien teveel van.

of ze werken niet, maar dan ook bij iedereen :)

(het verschil zit hem vaak gewoon in het koppie)
 
Hot: Whey, Multi, creatine (normale creatine)

Not: Alle creatine die beloofd beter te zijn dan de standaart creatine (soms nog minder goed ook en dan heb ik het onder andere over Swole V2 en de vloeibare creatine shit), Zma, glutamine, sint jans kruid.
 
Laatst bewerkt:
+ hot vitamine c natuurlijk

kiwi's zijn eigenlijk ook een supplement ;)
 
Whey protein van Maximize 30 gram per serving :cool:
 
HOT: Creatine, whey en amino

NOT: de rest
 
Hot: Creatine, Whey, Amimo, Glutamine, Multivitaminen

Not: Overig
 
Back
Naar boven