MuscleMeat

Welke supplementen?

Bezoekers in dit topic

powergirly

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
10
Waardering
0
Hai,

Ik heb eigenlijk (al tijden) een vraagje.
Korte uitleg: ik ben een vrouw (meisje) van 25 jaar, 1.65m en weeg 50 kg.
En ik wil aankomen, maar met behoud van mijn figuur. Dus een soort streefgewicht bereiken van 55 kg. Dat zou voor mij al mooi zijn.

Aangezien ik moeilijk aankom: snelle motoriek, spijsverteringsstelsel, vroeg ik mezelf af welke supplementen nou perfect of goed voor mij zullen zijn.

Iemand enige idee?
Dit leek me wel het juiste forum hiervoor.

Bedankt
 
Weight gainer lijkt mij het best om snel kilo's aan te komen.
 
Gewoon meer eten is een goedkopere oplossing
 
Ja dat kan ook of minder lang traine ongeveer een uur en dan meer eten en goed in kh en eiwitten zitten iets meer koolhydaten dan eiwitten dan lukt het wel.
 
Bedankt!

Weight gainer, ik ga er eens op zoeken.
Ja, meer eten werkt dus niet tot amper bij mij. Drink al volle melk etc etc. Wil dus gewoon meer aankomen. En daarna combineren met fitness of iets dergelijks. Die proteïneshakes, zou dat ook wat voor mij kunnen zijn?

Zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk :)
 
Nee gewoon een whey gainer kopen, kijk eens voor gainfast van Universal. Kan je 3100 kcal extra uithalen.
En anders gewoon een andere gainer.
 
powergirly zei:
Bedankt!

Weight gainer, ik ga er eens op zoeken.
Ja, meer eten werkt dus niet tot amper bij mij. Drink al volle melk etc etc. Wil dus gewoon meer aankomen. En daarna combineren met fitness of iets dergelijks. Die proteïneshakes, zou dat ook wat voor mij kunnen zijn?

Zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk :)

Jawel maar eiwitshakes is meer om aan je dagelijkse dosis protein's te komen het zal je wel wat zwaarder maken ik zelf vind whey gainer fijn met eiwit en koolhydraten.Andere weight gainers zitten meer koolhydraten in.
 
Ok, dus whey gainer (heet het zo?) is dan waarschijnlijk het beste.
Even kijken of ik daar wat op vinden kan.

Bedankt!
 
Hey,

Kijk eens op http://www.xxlnutrition.nl/ erg veel mensen van het forum bestellen daar. Het is een betrouwbare en redelijk goedkope shop.

Voor wat gewicht aan te komen zou ik inderdaad voor een weight gainer of profi whey mass (wordt redelijk veel door dames gebruikt) gaan.
 
Brutez zei:
Hey,

Kijk eens op http://www.xxlnutrition.nl/ erg veel mensen van het forum bestellen daar. Het is een betrouwbare en redelijk goedkope shop.

Voor wat gewicht aan te komen zou ik inderdaad voor een weight gainer of profi whey mass (wordt redelijk veel door dames gebruikt) gaan.

@Brutez ik zou haast denken dat jij gesponsord word door hun!
Hoeveel klanten heb je nu al wel niet aangebracht :D
 
ReyMysterio zei:
@Brutez ik zou haast denken dat jij gesponsord word door hun!
Hoeveel klanten heb je nu al wel niet aangebracht :D

Ik verkondig feiten, niet meer en niet minder...
 
S0m30n3 zei:
Nee gewoon een whey gainer kopen, kijk eens voor gainfast van Universal. Kan je 3100 kcal extra uithalen.
En anders gewoon een andere gainer.

3100 cal EXTRA .... ehm....

gewoon een beetje extra eten lijkt me wel voldoende.

Standaard advies:

bereken je onderhoudsniveau (iets van 1800 Cal ? (rekening houdend met training))
ga daar 500 Cal boven zitten (minder als je minder vet wilt aanzetten en geduld hebt, meer als je minder geduld hebt en wel tegen wat vetwinst kunt (of er minder last van hebt))
neem (minimaal) 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht
neem 25% van je dagelijkse calorieinname in vet
de rest in koolhydraten.

Beetje krachttraining erbij (minimaal 2 keer in de week, liever 3 keer) om ervoor te zorgen dat de gewichtswinst wat meer spier is en wat minder vet. En dan niet alleen van die "vrouwen-oefeningen" doen, maar gewoon het gehele lichaam trainen.

en "Bob's your uncle".

NB: ik heb geen snars verstand van vrouwen, misschien dat je betere antwoorden krijgt in het vrouwen subforum, met supplementen heeft het in ieder geval weinig te maken. (eerst de basis goed, later pas eventueel supps)
 
Ik ben een tijdje 56kg geweest bij een lengte van 1.73m. Moest toen ook hoog nodig aankomen. Ben toen 8 bruine bollen met beleg gaan eten per dag en dronk 2 weight gain shakes erbij. Ben toen in 2 weken iets van 3kg aangekomen. Toen trainde ik nog niet eens! Dat is bijna 2 jaar geleden, nu weeg ik bijna 70kg!! :D
 
powergirly zei:
Bedankt!

Weight gainer, ik ga er eens op zoeken.
Ja, meer eten werkt dus niet tot amper bij mij. Drink al volle melk etc etc. Wil dus gewoon meer aankomen. En daarna combineren met fitness of iets dergelijks. Die proteïneshakes, zou dat ook wat voor mij kunnen zijn?

Zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk :)

Wij gaan nog goed overeenkomen :D
 
He, ik zag niet eens dat er een tweede pagina was.
Ik heb in ieder geval de whey gainer van sportsnutrion besteld. En zie net dat er ook een topic over is. Maar dat andere gainers weer of eigenlijk van hogere kwaliteit zijn. Maar ik heb die van 2500 gr geloof ik genomen, beetje middenmoot. Om uit te proberen, want die profi weight mass van Brutuz' site lijkt me ook wel wat en kwam nog wat tegen, even kwijt wat dat nou was.

Wazzup, bedankt voor je standaardadvies, heb ik ook zeker wat aan. En dat je geen snars snapt van vrouwen (lol), je advies vind ik wel goed hoor. Eerst de basis inderdaad, al ga ik het beiden geleidelijk proberen, misschien zelfs eerst één gain per dag + (steeds) wat meer eten erbij + sporten.

En Aimee, inderdaad, dat heb ik ook. En 70 kg nu, het moet dus wel mogelijk zijn. En in 2 weken 3 kg erbij, ik raak helemaal enthousiast. Ik ga dat dus ook doen /proberen, meer eten (bruin brood etc) en met die gains erbij. Twee keer per dag, zal het onthouden. Ben of was ook wat aan lezen welke voedingsmiddelen nou geschikt zijn om aan te komen enzo.

Bedankt mensen!
Vind het een adviesvol forum zeg.
 
powergirly zei:
Bedankt!

Weight gainer, ik ga er eens op zoeken.
Ja, meer eten werkt dus niet tot amper bij mij. Drink al volle melk etc etc. Wil dus gewoon meer aankomen. En daarna combineren met fitness of iets dergelijks. Die proteïneshakes, zou dat ook wat voor mij kunnen zijn?

Zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk :)

effe by the way ik zou geen melk drinken want door melk wordt je huid dikker waardoor je er minder gedefineerd uitziet en meer dik overkomt en dat wil je niet.
 
MonsterStrength zei:
Wij gaan nog goed overeenkomen :D
Hé, door die volle melk :D

En ben jij dat op die foto, kan je niet wat aan mij geven ;)
Maargoed, ben benieuwd of het lukken gaat. Had al eerder Herbal life enzo gehad, maar werkte voor geen meter, bij mij althans. Zonde van mijn geld geweest en een tijd geleden wou ik doorverwezen worden naar een dieetist om aan te komen, vond mijn dokter dat niet nodig ???. Maar ik vind en ook mijn familie dat ik wel wat extra kilootjes gebruiken kan.

En het lijkt me ook fijner, wat meer kracht enzo.
Zie er wel een uitdaging in :D.
 
big kelvin zei:
effe by the way ik zou geen melk drinken want door melk wordt je huid dikker waardoor je er minder gedefineerd uitziet en meer dik overkomt en dat wil je niet.
Ik vind melk eigenlijk wel lekker, vooral die met een smaakje :(.
Mag of kan het ook geen 2 glazen per dag? Of wat zijn dan bijvoorbeeld in jouw of andermans ogen goede alternatieven.

Zal er op letten/(ook) rekening mee houden, bedankt :).
 
powergirly zei:
Ik vind melk eigenlijk wel lekker, vooral die met een smaakje :(.
Mag of kan het ook geen 2 glazen per dag? Of wat zijn dan bijvoorbeeld in jouw of andermans ogen goede alternatieven.

Zal er op letten/(ook) rekening mee houden, bedankt :).

Ja voor zover ik weet maakt het de huid dikker en wat vetter maar verder is er niks mis mee ik zelf drink weinig tot geen melk zeker niet in de cut dan moet de huid op zijn dunst zijn voor de aders maar ik denk dat dat ook de reden is waarom bber's in de cut shakes met water maken.
 
big kelvin zei:
effe by the way ik zou geen melk drinken want door melk wordt je huid dikker waardoor je er minder gedefineerd uitziet en meer dik overkomt en dat wil je niet.
Mythes mythes mythes ... je huid wordt niet DIKKER van zuivelproducten, maar wel sterker, een voordeel ipv een nadeel dus

powergirly zei:
Ik vind melk eigenlijk wel lekker, vooral die met een smaakje :(.
Mag of kan het ook geen 2 glazen per dag? Of wat zijn dan bijvoorbeeld in jouw of andermans ogen goede alternatieven.

Zal er op letten/(ook) rekening mee houden, bedankt :).

2 glazen is gewoon te weinig imo, maar denk dat alles wat jij zult drinken te weinig zal zijn volgens mij :D (Ik schommel tussen de 8 en de 12 liter melk per dag ;))
 
Back
Naar boven