XXL Nutrition

Welke supplementen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength zei:
Mythes mythes mythes ... je huid wordt niet DIKKER van zuivelproducten, maar wel sterker, een voordeel ipv een nadeel dus
oke als jij dat zegt toch gek dat het mij niet gek lijkt hoor ik denk dat dat per persoon verschillend is .
 
big kelvin zei:
oke als jij dat zegt toch gek dat het mij niet gek lijkt hoor ik denk dat dat per persoon verschillend is .

Juist door die mythe drinken velen geen melk in de cut, maar wel in de bulk. Wanneer zie je er strakker uit denk je ;)
 
MonsterStrength zei:
Juist door die mythe drinken velen geen melk in de cut, maar wel in de bulk. Wanneer zie je er strakker uit denk je ;)

Ik denk dat je er in de cut strakker uitziet maar dat is mijn mening maar toch jij hebt mij overtuigt niet teveel melk maar ook niet te weinig it's al about the balance.
 
Idd tuurlijk moet je niet zo overdrijven zoals mij, maar 1 à 2 liter per dag vind ik wel kunnen hoor :thumb:
 
MonsterStrength zei:
Idd tuurlijk moet je niet zo overdrijven zoals mij, maar 1 à 2 liter per dag vind ik wel kunnen hoor :thumb:

halve liter melk per dag is meer dan genoeg, als je denkt dat zoveel melk gezond is, vergeet het maar dan.
 
MonsterStrength zei:
Idd tuurlijk moet je niet zo overdrijven zoals mij, maar 1 à 2 liter per dag vind ik wel kunnen hoor :thumb:
1 liter melk is al zwaar overdreven. Maar goed, dit topic gaat niet over melk.

Back ontopic..
 
@ powergirly, melk is belangrijk, zitten veel kcals in en je pept zo ff een litertje weg en dan heb je weer 400kcal binnen , dus als je vol van eten zit kan je ff een litertje melk drinken. Kom je dan nog moeilijk aan, grijp dan eens de chocolade melk ;)
Mijn tip: drink 2 liter melk per dag.
 
powergirl,zou het wel in de gaten houden of je niet te vet wordt als je gaat verzwaren.
je kan miss wel kilos nemen maar je moet toch zien dat je er nog deftig uitziet e.

je kan de weegschaal en de spiegel niet vergelijken...
je kan op je weegschaal wel je kilos hebben ,maar als je in de spiegel niet om aan te zienb bent,sta je verder van huis..
dan mag je terug op dieet om het vet eraf te krijgen..
 
bakkerke zei:
powergirl,zou het wel in de gaten houden of je niet te vet wordt als je gaat verzwaren.
je kan miss wel kilos nemen maar je moet toch zien dat je er nog deftig uitziet e.

je kan de weegschaal en de spiegel niet vergelijken...
je kan op je weegschaal wel je kilos hebben ,maar als je in de spiegel niet om aan te zienb bent,sta je verder van huis..
dan mag je terug op dieet om het vet eraf te krijgen..
Daarom is er zoiets als bulk en cut in het leven geroepen. :thumbs:
 
S0m30n3 zei:
Daarom is er zoiets als bulk en cut in het leven geroepen. :thumbs:

Onzin, Bodybuilders en zeker fitnessdames horen er 365 (soms 366) dagen per jaar goed uit te zien..
 
Brutez zei:
Onzin, Bodybuilders en zeker fitnessdames horen er 365 (soms 366) dagen per jaar goed uit te zien..
Hoe wil jij dan ooit huge worden ???

S0m30n3 zei:
@ powergirly, melk is belangrijk, zitten veel kcals in en je pept zo ff een litertje weg en dan heb je weer 400kcal binnen , dus als je vol van eten zit kan je ff een litertje melk drinken. Kom je dan nog moeilijk aan, grijp dan eens de chocolade melk ;)
Mijn tip: drink 2 liter melk per dag.
Dat is idd het grootste voordeel, maar jij hebt het over half volle melk, ik en TS drinken volle melk, dat is zo'n 640 kcal per liter.
 
MonsterStrength zei:
Hoe wil jij dan ooit huge worden ???


Dat is idd het grootste voordeel, maar jij hebt het over half volle melk, ik en TS drinken volle melk, dat is zo'n 640 kcal per liter.
Woeyo en daar drink je dan 10 liter van !!!! 6400kcal alleen uit melk!!! :eek:

p.s. ik had het over magere melk ;)
 
S0m30n3 zei:
Woeyo en daar drink je dan 10 liter van !!!! 6400kcal alleen uit melk!!! :eek:

p.s. ik had het over magere melk ;)

Hehe idd ja, en 320+g proteines enkel uit melk :D
 
MonsterStrength zei:
Hehe idd ja, en 320+g proteines enkel uit melk :D
Eet je daarnaast ook nog eens voor 3000kcal ofzo? :eek: ???
 
MonsterStrength zei:
Ik post men huidige eetschema wel in de loop van de dag ;)
Ok ik kijk ernaar uit man! :thumbs:

nu maar weer on-topic ff. :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
Hoe wil jij dan ooit huge worden ???

Over achterhaald gesproken..


Het hele jaar door rustig bulken geeft hetzelfde resultaat als je helemaal gek bulken om vervolgens weer alles er af te moeten cutten. Plus dat je er het hele jaar door representatief uit ziet.

Alles wat je meer eet wat voor spiergroei noodzakelijk is wordt vet. Zo simpel is het..
 
Brutez zei:
Over achterhaald gesproken..


Het hele jaar door rustig bulken geeft hetzelfde resultaat als je helemaal gek bulken om vervolgens weer alles er af te moeten cutten. Plus dat je er het hele jaar door representatief uit ziet.

Alles wat je meer eet wat voor spiergroei noodzakelijk is wordt vet. Zo simpel is het..

Aha het hele jaar door bulken ... bij jou vorige post dacht ik dat je het had over heel het jaar door ripped rondlopen, vandaar mijn reactie. Maar volledig mee eens :thumb:
 
ik gebruik nu mammoth weightgainer van interactive nutrition,en ik ben er nu 3 kilo mee aangekomen.4.4 kilo kost 48 euro bij www.bodyenfitshop.nl
 
MonsterStrength zei:
Hehe idd ja, en 320+g proteines enkel uit melk :D
En dan verschieten ze ervan dat er wel eens met powerlifters gelachen wordt
 
Back
Naar boven