Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

nick7203

Cool Novice
Lid geworden
11 okt 2018
Berichten
179
Waardering
17
Lengte
1m74
Massa
53kg
Hallo,

Ik ben 15 (word april 16) 176cm en 56 kilo. Ik ben in pak hem beet 2 a 3 maanden van 53 naar 56 kilo gegaan met behulp van weight gainer. Ik eet best veel (voor mijn doen) en ook best gezond wel af en toe naar de Mac of een glaasje bier maar niet overdreven. Ik merk echter dat ik niet meer aankomen en meer eten is geen optie want dat krijg ik gewoon niet weg. Ik overweeg nu een weight gainer (kan je ook zelf maken maar daar heb ik geen zin in) of whey eiwitten, waar ga ik meer baat bij hebben als het gaat om spiergroei en aankomen?
 
Beide zijn in principe onnodig, Heb jij een voedingsschema?
Zo ja kan je die posten?
 
Ik heb niet echt een voedingschema maar ik eet ongeveer

Ontbijt: 2 bruine boterhammen met boter en 1 plakje kipfilet en als ik het wegkrijg een half bakje kwark of brinta

Lunch: 2 of 3 bruine boterhammen met boter kipfilet en soms een met kaas

Tussen de middag: half bakje kwark

Dinee: wat de pot schaft maar meestal wel een groot bord vol

Avond: soms een bakje gele vla
 
Heb het doorgenomen, moet zeggen dat ik het best ingewikkeld vind.
 
God oh God .. topic 536 van dit eigenwijze jong ..

Hoevaak ga je nu nog een topic openen ?
 
Dit is het eerste topic dat ik open over voeding...
 
Ik heb niet echt een voedingschema maar ik eet ongeveer

Ontbijt: 2 bruine boterhammen met boter en 1 plakje kipfilet en als ik het wegkrijg een half bakje kwark of brinta

Lunch: 2 of 3 bruine boterhammen met boter kipfilet en soms een met kaas

Tussen de middag: half bakje kwark

Dinee: wat de pot schaft maar meestal wel een groot bord vol

Avond: soms een bakje gele vla
Mijn neefje van 7 at nog meer dan dit.... Dit is meer een crashdieet om af te vallen dan voeding voor iemand van 15 in de groei...

Gewoon rustig aan uitbreiden.
Begin met tussen je ontbijt en lunch wat te eten. Neem een zakje met pinda's oid mee naar school dat kan je tussendoor eten.
Ik neem aan dat je ook wel wat drinkt. Neem pakjes melk/sap/chocomelk/yoki mee en drink dat tussendoor.

Bij je ontbijt en lunch kan je starten met 1 boterham erbij. Is dat teveel neem een cracker met dik beleg. Vult minder en eet makkelijk weg.
Lukt dat dan neem je 2 crackers per maaltijd erbij. Lukt dat dan kan je die 2 vervangen door 1 boterham. Dan kan je als je daarna nog niet aankomt weer een cracker erbij pakken. Zo kan ej stap voor stap uitbreiden

Als ik je dag zie en wat je eet is een groot bord avondeten bij jou waarschijnlijk maar een klein bordje... Dus gewoon in de avond bij diner een schep aardappel meer. Wat meer vlees... Neem een toetje na het eten (dus de vla)

Neem dan in de avond nog een bak kwark of yoghurt.

Neem steeds een stapje en breid het uit. Want je eet gewoon heel erg weinig.

Om uit te breiden kan je ook denken aan:
Bij ontbijt en lunch of tussendoor mueslibollen/krentebollen.
Gebakken ei op brood
Sausje bij je avondeten
Gebruik volle producten (zuivel, kaas, vetter beleg, pindakaas op brood etc)
 
Het avondeten is gek genoeg wel een plat bord vol soms zelfs 2.
 
Een bord vol zegt niets over hoeveel erop ligt.. ;)
Hoe groot is het bord?... is het een berg erop?... kortom een foto zegt al meer dan gewoon zeggen een bord vol...
Normale borden hier zijn meer pizzaborden.... :o Dan heb je een bord vol en is het ook een bord vol.. snap je? ;)
 
Het is een pizzabord en wel een berg erop. Gek genoeg krijg ik overdag bijna niks weg. Heb nu een eetapp gedownload dus ga kijken hoeveel ik eet. Ik heb geen weegschaal maar ik kan het wel schatten met behulp van Google of niet?
 
meten = weten
maak een foto en post hem.. miss kunnen mensen hier er wat meer over zeggen.

Misschien wat ik al zei.. probeer meer kcal te drinken dan overdag.
 
Ik zal m'n best doen. Ik overweeg toch om een 1 kilo weight gainer te halen, ik heb griep en krijg helemaal niks binnen.
 
Gewoon langzamerhand telkens meer gaan eten. Kleine stapjes nemen. Je went er vanzelf weer aan en op een gegeven moment kun je gewoon goed eten. Je moet er ook iets voor over hebben hé.
Daarnaast kun je voorlopig eerst wel elke dag 1 liter chocomel drinken naast je normale voeding, dit is een soort weightgainer.

Begin bijvoorbeeld eerst die soms eens weg te halen bij de kaas en de andere dingen uit je voedingsschema (ga ze dus standaard eten). Ook zou ik kwark vervangen door iets anders aangezien dit erg vullend is naar mijn mening.
 
nick7203 ,

Misschien heb je door dat ik en steeds meer members je vragen niet serieus nemen , dat heeft een aantal redenen oa je verschrikkelijke dosis eigenwijsheid en het in de wind slaan van goede adviezen.
Je bent 15 , het zal dus ongetwijfeld bij je leeftijd horen echter als je deze instelling vasthoud dat binnenkort helemaal niemand je meer serieus neemt

Je schermt met "ik wil bij de navy seals " en je stelt vragen over supplementen , schema's enz maar alles sla je in de wind.

Ik heb je posts bekeken , maar alles en dan ook echt alles heb je commentaar en vind je een uitweg :

Een paar voorbeelden :

- In het topic wat je opent omtrent een 5x5 schema stel je de vraag over "weightgainer" Er is je geadviseerd zelf een weightgainer te maken maar dan komen er smoezen als " ik heb geen blender, als ik alles apart koop ben ik duurder uit dan een complete weightgainer "

- Vervolgens open je een topic over een slechte fysio , wij wijten het aan je niet houden aan een schema, er is je 5x5 geadviseerd maar jij dat 5x5 met een shitload aan oefeningen bij , het is je afgeraden maar jij wil het wel ..

- Nu wederom een topic over voeding / supplementen en nu begin je wederom over een weightgainer, WEDEROM sla je het in de wind maar nu is je smoes " ik heb geen weegschaal " en zelfs ' Ik overweeg toch om een 1 kilo weight gainer te halen, ik heb griep en krijg helemaal niks binnen."

Ik denk dat je na alle berichten , topics en vragen maar 1 beslissing kan nemen die je NIET in de wind moet slaan

--== Ga juist eten , ga juist trainen , lees al je berichten eens terug en relativeer waarom mensen zo reageren op je berichten , maar bovenal verwijder dit account en kom over een jaar of 2 a 3 terug ==--
 
Eens met bovenstaande.

Op zich hoef je je account niet te verwijderen imo.
Maar doe wat met de informatie.
Ga trainen met een 5x5 schema en hou je eraan
Ga goed eten ZONDER die gainer.

En je kan je voortgang en vragen dan best wel kwijt hier in een logje voor jezelf. Dan kan je ook teruglezen en zien wat je gedaan hebt en wat het doet. Leerzaam voor jezelf en anderen. En MOCHT je dan vooruitgang zien dan kan je ook teruglezen dat eigenwijs zijn je niet verder geholpen heeft maar mogekijk wel dat je ervan geleerd hebt. En misschien kan je anderen ook helpen die nieuw zijn door ze in te laten zien dat eigenwijs zijn je niet verder helpt maar door je te houden aan de basis wel. Dus misscchien kan jij een volgende stront eigenwijze beginner dan ook weer helpen later ;)

Succes.
 
nick7203 ,

Misschien heb je door dat ik en steeds meer members je vragen niet serieus nemen , dat heeft een aantal redenen oa je verschrikkelijke dosis eigenwijsheid en het in de wind slaan van goede adviezen.
Je bent 15 , het zal dus ongetwijfeld bij je leeftijd horen echter als je deze instelling vasthoud dat binnenkort helemaal niemand je meer serieus neemt

Je schermt met "ik wil bij de navy seals " en je stelt vragen over supplementen , schema's enz maar alles sla je in de wind.

Ik heb je posts bekeken , maar alles en dan ook echt alles heb je commentaar en vind je een uitweg :

Een paar voorbeelden :

- In het topic wat je opent omtrent een 5x5 schema stel je de vraag over "weightgainer" Er is je geadviseerd zelf een weightgainer te maken maar dan komen er smoezen als " ik heb geen blender, als ik alles apart koop ben ik duurder uit dan een complete weightgainer "

- Vervolgens open je een topic over een slechte fysio , wij wijten het aan je niet houden aan een schema, er is je 5x5 geadviseerd maar jij dat 5x5 met een shitload aan oefeningen bij , het is je afgeraden maar jij wil het wel ..

- Nu wederom een topic over voeding / supplementen en nu begin je wederom over een weightgainer, WEDEROM sla je het in de wind maar nu is je smoes " ik heb geen weegschaal " en zelfs ' Ik overweeg toch om een 1 kilo weight gainer te halen, ik heb griep en krijg helemaal niks binnen."

Ik denk dat je na alle berichten , topics en vragen maar 1 beslissing kan nemen die je NIET in de wind moet slaan

--== Ga juist eten , ga juist trainen , lees al je berichten eens terug en relativeer waarom mensen zo reageren op je berichten , maar bovenal verwijder dit account en kom over een jaar of 2 a 3 terug ==--
Amen.
 
Dit is wat ik van plan ben te gaan eten, ik kom echter nog steeds te laag uit.

Screenshot_20190118-153158.jpg


Screenshot_20190118-153143.jpg


Screenshot_20190118-153152.jpg
 
Back
Naar boven