Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Weeg je de brinta droog af?
dan is 100 gram namelijk 375 kcal. De waarde die jij hebt staan is een bereidde waarde.

Waar is je diner?

kwark gewoon een hele bak nemen en gooi er wat noten door.
 
Ik zal m'n best doen. Ik overweeg toch om een 1 kilo weight gainer te halen, ik heb griep en krijg helemaal niks binnen.
Dat is wel vaker als je griep hebt, mensen gaan dan ook wel vaker ijlen, zorg gewoon dat je beter wordt en wel kan eten.

's Ochtends en overdag eten kan je gewoon leren! Het is je ook al verteld, met kleine beetjes beginnen, steeds vroeger.

Die excel waar je naar verwezen bent is best te begrijpen en anders kan je daar vragen over stellen!

Je bent 15, dan zijn jongens wel vaker slanke slungels, dat hoort er ook een beetje bij, kan je wel wat aan doen, eten!

Je bent op zoek naar de makkelijke weg, zo kom je nooit ergens.

Om de stompzinnigheid van je vraag te illustreren het volgende. Dit is de volgorde van belangrijkheid, dat supplementen onderaan staan heeft een reden, ze zijn het minst belangrijk.
  • Energy Balance
  • Macronutritition
  • Meal Frequency
  • Nutrient Timing
  • Micronutrition
  • Supplementation
https://www.powerliftingtowin.com/how-to-diet-for-powerlifting/

Jouw eerste prioriteit moet zijn beter worden (griep en schouders), je tweede prioriteit om de hoeveelheid calorieën op orde te krijgen.

Als schoolgaande puber is er niets makkelijker dan eten, de hele dag is erop ingericht. School begint laat zat, er zijn tig pauzes en onderbrekingen, vaak is er ook al weer tijd tussen school en avondeten.

Over het algemeen vinden zelfs ouders die al die sport en eiwitten onzin vinden het geen probleem als je een extra boterham met pindakaas eet, of een extra aardappel.

Voorstel: nadat de griep over is, doe je een serieuze 0 meting (houd minstens een week lang alles precies bij wat je binnenkrijgt, controleer de verpakking met de app), begin van hieruit te werken.

P.S. 3 sneetjes voor de lunch, dat is toch geen eten man! Toen ik zo oud was als jij (opa vertelt alert), had ik net genoeg aan 6 tot 8 sneden brood, voor de lunch.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven