MuscleMeat

Welke supplementen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Escobar18

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
504
Waardering
0
Ik vroeg me af welke supplementen mij zouden helpen om goed af te kunnen vallen. Whey heb ik al binnen en heb ook nog visolie capsules liggen. Wat raden jullie mij allemaal aan?
 
als je nmoeilijk aankomt ,een weightgainer
of misschien creatine?
verdre zou ik gewoon niets erbij doen,eers tff groot worden !! :D
succes
 
Hij wil afvallen...

ik zeg cardio - goed eten.. de sups gaan dat echt niet voor je doen. Maar eiwitten schijnen wel goed te zijn om af te vallen.
 
Nutrex Lipo6 -> verwacht er geen wonderen van: je moet het zien als extraatje, het mag niet de basis vormen van je afval plan.
 
Lipo6 heb ik al eens gebruiikt, deed nix. Misschien omdat ik geen goeie basis had.
 
Ik kan mijzelf toch wel ervaren noemen met het uittesten van fatburners.
Maar wil je echt afvallen dan is voeding en veel cardio toch de oplossing.

Anders zal je toch zwaardere middelen zoals clenbuterol moeten nemen ofoz. imo
 
Low carb dieet zou het beste zijn...maaltijden die uit veel eiwitten bestaan en groenten en bijna tot liever geen carbs..
 
Dit is mn eetschema:


Maaltijd 1:
Bambix of brinta 75 gram en 35 gram proteïne met water of magere melk


Maaltijd 2:
2 snee bruin brood met kipfilet en 1 stuk fruit

Maaltijd 3:
2 snee bruin brood met 125 gram tonijn en een paar stukjes augurk, 1 stuk fruit.

Maaltijd 4:
Bambix of brinta 75 gram met water of magere melk en 30gram whey, 3 gekookte eieren zonder dooier met wat sla.

Maaltijd 5:
75 gram zilvervliesrijst of 4 aardappelen met 100 gram kipfile en 150 gram groente.

Maaltijd 6:
250 gram magere kwark met ananas( niet uit blik maar verse ananas)
 
Ik kan mijzelf toch wel ervaren noemen met het uittesten van fatburners.
Maar wil je echt afvallen dan is voeding en veel cardio toch de oplossing.

Anders zal je toch zwaardere middelen zoals clenbuterol moeten nemen ofoz. imo

Welke fatburners werken goed, naast een goeie voedingsschema en training uiteraard? En wat is clenbuterol?
 
als je wilt afvallen kun je beter de KH eruit gooien en vet toevoegen (je schema zit geen vet in!!!).
niet gelijk natuurlijk, haal er wekelijks 200-300kcal af.
 
als je wilt afvallen kun je beter de KH eruit gooien en vet toevoegen (je schema zit geen vet in!!!).
niet gelijk natuurlijk, haal er wekelijks 200-300kcal af.

Koolhydraten heb je toch zowiezo nodig voor de training enzo of nie? Ja ik kan er wat noten toevoegen voor de vetten en ik heb ook visolie capsules. Ik bak mn kipfile in zonnebloemolie en dat neem ik ook mee als vetten dus er zitten wel wat vetten in mn schema.
 
Afvallen: geen supplementen, alleen meer eiwitrijk nemen, bv ontbijten met kwark. Eiwit onderdrukt je eetlust namelijk het best. Voor de rest maakt het geen bal uit als je maar minder eet dan je verbruikt.

Hier is afvallen in 3 eenvoudige stappen, pas bij stap 3 ga je echt iets aan je eten doen:

1. Word aktief (2 weken)
Doe 3 a 4 keer per week een aktiviteit van minstens een uur. Kalm aan, van zweet word je vooral moe maar val je weinig af. Neem de fiets ipv de auto.

2. Win kracht (3-4 weken)
Doe gekombineerde spieroefeningen op apparaten, via workouts, of voer je tempo van fietsen of wandelen in intervallen op. Als je vaker traint gaat dat eigenlijk vanzelf.

3. Beperk je voedselinname
Eet 5 a 6 x per dag, eiwitrijk, laatste eetmoment om 22u. Zorg dat je pakweg een uur voor de volgende maaltijd of hap goeie trek hebt, en eet dan tot je genoeg hebt, niet minder maar ook niet meer. Na zo'n twee weken heb je de slag wel te pakken.

Resultaat: je gaat ca een kilo per maand afvallen, en dat is dan puur vet wat je kwijtraakt.


Hint: je kan natuurlijk sneller gaan of al direkt minder gaan eten, maar daar word je slap en mismoedig van. Daarom kan je beter eerst aktiever worden terwijl je hetzelfde blijft eten, dan verbrand je namelijk meer en word je energiebalans meteen al beter.

Ik ben al een ervaren sporter hoor, daar niet van maar ik val altijd weer in een dieptepunt en dan geef ik et weer op, omdat ik die wijzer van de weegschaal niet naar beneden zie gaan. En het spiegelbeeld wil ook maar niet veranderen. Dit komt doordat ik geen goeie basis heb denk ik.
 
Back
Naar boven