Fitness Seller

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker pilledoosje zou handig zijn.
Mss al gezegd, maar van Optimum nutrition, hun 16 flavour variety pack en hun caseine.
Napalm lijkt me ook niet slecht (BB.com)

:finger: we hebben zelf casseine veel beter geprijst en betere voedingdswaarde ook nog..

ik heb wel een hele zooi Nutrabolics besteld komt van de week binnen.. De NOZ 4 schijnt erg goed te zijn ook.
 
ik kan daar wel aan komen en met xxl bedrukken.. maar is er vraag naar?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pillendoosje zeker! Is nu erg lastig telkens die pillen ergens in te steken, waarna ik meestal vergeet waar ik ze gestoken heb:p of tot de constatatie kom dat ze in mijn zak zaten en zo plat als een vijg zijn:D zolang het maar eentje is met verschillende onderverdelingen..
 
rene waneer komt er nou een keer choco smaak van jullie weightgainer? Vanille is te zoet en dat banaan komt na 2 jaar langzamerhand me strot uit :/
 
rene waneer komt er nou een keer choco smaak van jullie weightgainer? Vanille is te zoet en dat banaan komt na 2 jaar langzamerhand me strot uit :/

ja ik heb geen ruimte voor meer smaken dat is het probleem.... het is een hele pallet er weer bij dan... en buiten dat.. de weightgainer is geen hardloper.... we verkopen heel veel complex carbgainer.

ik zal een kijken of de vanille minder zoet kan...
 
hey rene, ik heb 2 dagen geleden die nox besteld, hebben jullie hem al binnen?
 
met al die opgeilende producten mogen jullie voor mij part ook wel condooms inslaan :D
 
ik kan daar wel aan komen en met xxl bedrukken.. maar is er vraag naar?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik denk niet dat er veel vraag naar is.
B en F geven altijd gratis shakebekers, bidons en pillenboxen weg.
maar die shakebekers zijn altijd het snelste weg en die doosjes blijven maar liggen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

snap niet waarom xxl die shakebekers niet gratis weggeeft :scratch:
 
Ik vind dat XXL een koolhydtratenshake moet invoeren die uit 90% of meer uit complexe koolhydtraten bestaat! Zou trouwens vrij uniek zijn!
 
Ik vind dat XXL een koolhydtratenshake moet invoeren die uit 90% of meer uit complexe koolhydtraten bestaat! Zou trouwens vrij uniek zijn!

90 gram complexe koolhydraten per 100gram is denk onmogelijk. Welke stof bevat 90% complexe koolhydraten .. volgens mij bestaat dat niet.. of wel?

rene
 
Ik weet het niet, de stof die je in je weightgainer doet (havermoutmeel?) bijvoorbeeld.

Of maltodextrine met een lekker smaakje eraan toegevoegd
 
Ik weet het niet, de stof die je in je weightgainer doet (havermoutmeel?) bijvoorbeeld.

Of maltodextrine met een lekker smaakje eraan toegevoegd

ja maar maltodextrine kan je geen complexe koolhydraten noemen...

we krijgen wel een nieuwe xtargo met 85gram carbs per 100gram....
 
:finger: we hebben zelf casseine veel beter geprijst en betere voedingdswaarde ook nog..

ik heb wel een hele zooi Nutrabolics besteld komt van de week binnen.. De NOZ 4 schijnt erg goed te zijn ook.


Sorry die had ik niet direct gezien :rolleyes:

Blijft nog het pillendoosje en hun 16 flavor pack
 
Jaah die zou de rekken uitvliegen ! :rolleyes:
 
ja we komen met meer kleren... moet daar echt even achteraan..

het aanbod is al (heel heel) groot, als je toch voorstellen wilt . . . mss boeken over voedingssupplementen, krachttraining, afvallen?
 
Meer kleding??? Zeer interessant!!

Toevallig ook die van GOLD'S GYM en WORLD GYM??????:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven