AndroidHealthClinic

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Controlled labs - white blood! Je kan er eventueel een stack van maken, white blood + green bulge.
 
Controlled labs - white blood! Je kan er eventueel een stack van maken, white blood + green bulge.

white blood.. ja wel eens wat over gelezen. Ik heb geen idee waar het voor is zal eens kijken.
 
Al enig idee welke producten je van de Millennium lijn je gaat binnenhalen Rene?
 
Al enig idee welke producten je van de Millennium lijn je gaat binnenhalen Rene?

ja.. maar ik wacht even tot januari gaat weer duizenden euro's mee gemoeid en door alle drukte zal ik het dan toch pas in 2009 krijgen. ik bestel gewoon de 1e week januari.

Ik heb de ranglijst gekregen met best verkochte supps van het merk.

ik ga inkopen:
somidren gh
cordygen5
cordygenv02
ragnarok
en denk cre-02 that's it
 
ja.. maar ik wacht even tot januari gaat weer duizenden euro's mee gemoeid en door alle drukte zal ik het dan toch pas in 2009 krijgen. ik bestel gewoon de 1e week januari.

Ik heb de ranglijst gekregen met best verkochte supps van het merk.

ik ga inkopen:
somidren gh
cordygen5
cordygenv02
ragnarok
en denk cre-02 that's it

kan niet wachten tot de reviews ^^

In de Noordse mythologie betekent Ragnarök of Ragnarok het ‘lot van de heersende machten[1] , maar dit werd historisch gereduceerd tot de betekenis van ‘ondergang van de goden (en de wereld)’. Die zou plaats hebben in de vorm van een eindstrijd tussen ontketende reuzen en goden, waarbij de vuurreus Surt het vuur aan de lont steekt en met zijn vlammend zwaard zo goed als alles vernietigt. Daaraan vooraf zijn de meeste goden, reuzen en monsters al in deze kosmische strijd omgekomen.
Maar de Ragnarok is tegelijk een eindpunt en een beginpunt. Want daarna herrijst een nieuwe frisgroene wereld onder nieuwe heerschappij.


alleen al daarvoor zou ik het eens willen proberen
from wikipedia.
 
ja.. maar ik wacht even tot januari gaat weer duizenden euro's mee gemoeid en door alle drukte zal ik het dan toch pas in 2009 krijgen. ik bestel gewoon de 1e week januari.

Ik heb de ranglijst gekregen met best verkochte supps van het merk.

ik ga inkopen:
somidren gh
cordygen5
cordygenv02
ragnarok
en denk cre-02 that's it

Ah topper Rene
 
mijn verjaardag is in februari(big money!)
die shit kopen , stacken , reviewen , loggen ^^-

haha nice, ook geintresseerd in de MST producten?
 
haha nice, ook geintresseerd in de MST producten?

ze zien er nice uit...dusja wrom nie probere:p ( shit slaaf van de reclame-maatschappij ) ma als de prijs nie xtreem is wel es probere landgenoot ^^
 
We hebben weer een aantal nieuwe dingen toegevoegd.. kijken even onder op de site bij de nieuwe supplementen .
 
Hyperdrive 3.0, maar stater inmiddels al op :D, 45€ vind ik wel iets aan de dure kant vergeleken met andere sites (36€ ofzo), maar omdat de verzending naar België na 3 producten gratis is, vind ik het wel meevallen. En mss ook de nieuwe Lipo6x, gebruik ik nu al een tijdje, en is echt goed spul..
 
Hyperdrive 3.0, maar stater inmiddels al op :D, 45€ vind ik wel iets aan de dure kant vergeleken met andere sites (36€ ofzo), maar omdat de verzending naar België na 3 producten gratis is, vind ik het wel meevallen. En mss ook de nieuwe Lipo6x, gebruik ik nu al een tijdje, en is echt goed spul..

we hebben hier de usa versie van lipo6 beter kan je niet hebben volgens mij. 45 euro is de prijs bij de goedkopere grotere sup shops en de meeste andere zijn duurder 54 euro namelijk. er zijn enkele shops (1-2) die 9 van de 10 keer geen vooraad hebben en versturen duurt daar vaak lang (als het al in vooraad komt). die zijn goedkoper. maar ik ga daar niet in mee.
ik zie dat niet als concurenten. Wij leveren alles snel en uit vooraad.

Ik ken gekke verhalen over een aantal shops.
 
we hebben hier de usa versie van lipo6 beter kan je niet hebben volgens mij. 45 euro is de prijs bij de goedkopere grotere sup shops en de meeste andere zijn duurder 54 euro namelijk. er zijn enkele shops (1-2) die 9 van de 10 keer geen vooraad hebben en versturen duurt daar vaak lang (als het al in vooraad komt). die zijn goedkoper. maar ik ga daar niet in mee.
ik zie dat niet als concurenten. Wij leveren alles snel en uit vooraad.

Ik ken gekke verhalen over een aantal shops.


+1

je bent goed bezig rene, mister xxl ;)
 
Hyperdrive 3.0, maar stater inmiddels al op :D, 45€ vind ik wel iets aan de dure kant vergeleken met andere sites (36€ ofzo), maar omdat de verzending naar België na 3 producten gratis is, vind ik het wel meevallen. En mss ook de nieuwe Lipo6x, gebruik ik nu al een tijdje, en is echt goed spul..

ik ga die lipo6 zkr eens gebruiken in april als de summer nadert ;)
 
die sciviation whey komt neer op 40cent per shake ofzo, ik weet niet hoe je het doet renee maar je prijzen zijn al even geil als beyoncé ^^
 
ja.. maar ik wacht even tot januari gaat weer duizenden euro's mee gemoeid en door alle drukte zal ik het dan toch pas in 2009 krijgen. ik bestel gewoon de 1e week januari.

Ik heb de ranglijst gekregen met best verkochte supps van het merk.

ik ga inkopen:
somidren gh
cordygen5
cordygenv02
ragnarok
en denk cre-02 that's it

die ragnarok ziet mij er wel interessant uit, zal ik in het oog houden bij men volgende bestellingen
 
Rene..
Is mega grow weer binnen??

groeten uit de reipel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven