XXL Nutrition

welke tabs zijn het beste ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SnipeR

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
5
Waardering
0
goeidag

ik word op het moment vreselijk moe van het aanbod van tabletten

de een zegt neem british dragon de ander zegt nee, neem generic supplements of welk merk dan ook

heb ik nu een simpele vraag voor alle experts hier (probleem in 1 klap opgelost denk/hoop ik)


welke DIANABOL tabs zijn op dit moment het beste ?

welke STROMBA/WINSTROL tabs zijn op dit moment het beste ?


PS: op een ander forum stelde ik ook deze vraag kortgeleden en daar antwoorde men :

je moet geen tabletten nemen maar spuiten

helaas heb ik niets aan zulke antwoorden omdat ik daar niet naar vraag :(


alvast bedankt voor eventuele reacties
 
Andriol. Dat is een testosterone undecanoaat. Is niet hepatoxisch, en heeft indien voldoende hoog gedoseerd dezelfde werking als injecteerbare test. Dat zijn een van de beste tabs.

Wat betreft de winny en d-boll. Probeer Generic Supplements eens.
 
Die russchische dianabol tabs (strip v 20) zijn ook zeer krachtig....

Laterz, kameradski !
 
Naposim vind ik op dit moment de beste D-bol!

Winstrol tabs weet ik niet!
 
hey robin, hoeveel moet je van die andriol slikken per dag?
 
zooooo dat had ik niet verwacht zo snel al reacties

bedankt allemaal

en zoals WannaBeBig ook al vraagt, hoeveel moet je nemen van die andriol ?

heb eens gekeken wat die kosten maar das best prijzig (60caps-27 pleuro)

ook gekeken of ik aan anavar kon komen maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn ook veel nep van :(
 
Originally posted by Champ
Naposim vind ik op dit moment de beste D-bol!

Ik hoor veel mensen zeer positief over Naposim. Ik heb het zelf o.a gebruikt maar zeer slechte ervaring mee. Niet of nauwelijks op vooruit gegaan. Dus zal wel fake geweest zijn.
De spullen komen bij verschillende mensen vandaan..... blijf het raar vinden :rolleyes:

Groet, Ghost
 
Als je de napo's heb direkt uit roemenie :D

Anavar is wel makkelijk aan te komen maar is niet gegarandeerd echt.. Als ze eenmaal getest worden dan zal het makkelijker zijn.

Maar testen is tegenwoordig niet meer zo makkelijk!
 
Originally posted by WannaBeBig
hey robin, hoeveel moet je van die andriol slikken per dag?

een kleine 20-25 tabletten/dag...
 
Originally posted by SnipeR
zooooo dat had ik niet verwacht zo snel al reacties

bedankt allemaal

en zoals WannaBeBig ook al vraagt, hoeveel moet je nemen van die andriol ?

heb eens gekeken wat die kosten maar das best prijzig (60caps-27 pleuro)

ook gekeken of ik aan anavar kon komen maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn ook veel nep van :(

Nou, ik vind de prijs van andriol op zich extreem laag eigenlijk voor as. Echter vanwege de hoge dosering wordt het dan alsnog relatief prijzig...

Anavar? Inderdaad wat champ zeg...de echte wordt wat lastig. En het is vele malen kostbaarder dan andriol.
 
as zijn gewoon duur, dat is al een feit, maar andriol in hoge doseringen maakt je portomonee idd. niet dikker
 
Beste Dbol is denk ik momenteel akpuxuh, Naposim is ook erg goed maar is heel veel fake van in omloop.

Voordeel van Akpuxuh is de krachttoename, deze is groter dan bij de meeste andere Dbols.
 
Originally posted by Robin


een kleine 20-25 tabletten/dag...

Andriol organon 40mg/60caps

20-25 tabletten ????????? van 40 mg per stuk ?????????

is dat niet wat veel ??? das 800 mg per dag ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
edit je post ff, no prices here bro...
 
Originally posted by SnipeR


Andriol organon 40mg/60caps

20-25 tabletten ????????? van 40 mg per stuk ?????????

is dat niet wat veel ??? das 800 mg per dag ???

Nope... Het wordt namelijk niet 100% opgenomen.
 
allemensen ik dacht echt dat het een foutje was.......

pfff das mij net iets teveel hoor

trouwens sorry dat ik de prijs erbij had gezet copy en paste zonder goed te kijken

hmmmm dan zou ik toch een vertrouwenswaardig persoon moeten zien te vinden voor anavar gezien mijn leverancier dat niet kan leveren

ik moet ook zeggen dat ik de dianabol en winstrol tabs ook gewoon zat ben daarom wil ik nu eens wat anders proberen zonder met naalden in de weer te hoeven gaan

heb ook al anapolon gebruikt maar dat beviel niet

ik geloof dat er verder weinig overblijft he dan.....
 
Ik heb ook met generieke anavar gekuurd.

het waren van de kleine groene ip pilletjes.

ik begon op 89 kilo met een vet% van 13%, na 8 weken op 25 mg anavar per dag was mijn vet% 9% en ik was ook nog eens 2 kilo pure spiermassa mee aangekomen, ik woog toen 91 kilo met 9% als vet%, ik heb nagekuurd met clomid, die clomid was ook generiek, en echt want toen ik erop zuigde had het die vieze zure clomid smaak.

anavar is wel duur, want een maat van mij had voor dezelfde prijs een massa kuur gekocht voor 12 weken, met testo, deca, dianabol en slin

ik spaar nu voor een kuur voor 40mg anavar per dag, hoor namelijk alleen maar goede verhalen voer 40mg per dag:) .
 
Back
Naar boven