Fitness Seller

Welke tekenfilms van vroeger mis jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alle tekenfilms van Cartoon network van toen! en de standaard als Boes boes, alfred, dommel, ovide!
 
Tom en ****ing Jerry, was een tekenfilm was dat gek
 
Dragonball Z & chin chan zijn niet van vroeger gasten.
Turtles, niels holgerson, vrouwtje theelepel, teddy rukspin :D, mask, GI Joe, HE MAN!
En de thundercats, check dat fysiek van die dude!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat dachten jullie van jonhy bravo

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 23:50 ----------

en transformers the cartoon
 
Wickie de Viking, Diplodo, Niels Holgersson, He-Man, Jayce natuurlijk, Mysterious cities of Gold, Samurai Pizza Cats, Land van Oz, Teddy Ruxpin, Ducktales, Reboot, Superted, en nog wel wat meer van The Childrens Channel/Kindernet/Telekids. En Cartoon Network later natuurlijk, Dexter enzo. Ik word oud. Tekenfilms van tegenwoordig gaan nergens meer over, tis typisch van deze tijd: Lifestyle, status en hoe bijdehand kinderen kunnen doen. Ben er dan ook wel te oud voor maar ik zou er als kind denk ik niet naar kunnen kijken.. alleen al door hoe het "getekend" is???
 
+1, ga die shit eens downen :D

Ergens lijkt het mij ook wel een goed plan om dat weer te gaan kijken al weet ik niet of ik het nog steeds zo leuk zou vinden als toen..

heb daar ooit een spel van gehad op ps1, was echt awesome:roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=xzR9llkD_bg

lol @ 3:18

Die game was echt mega cool, ik had die ook. Was echt een van de beste games die ik op de ps1 heb gespeeld. Wel echt ondergewaardeerd heb ik het idee.
 
Ergens lijkt het mij ook wel een goed plan om dat weer te gaan kijken al weet ik niet of ik het nog steeds zo leuk zou vinden als toen..



Die game was echt mega cool, ik had die ook. Was echt een van de beste games die ik op de ps1 heb gespeeld. Wel echt ondergewaardeerd heb ik het idee.

heb het wel nog nooit kunnen uitspelen. Laatste level was te moeilijk, zelfs met ultimates kon ik niet winnen:(
 
Tom & Jerry for sure, DBZ natuurlijk en chin chan :roflol:
 
vond vroeger DBZ wel echt de shit... maar één tekenfilm die ik ook heel vet vond ben ik van vergeten hoe die heet... Was met een kerel met een rood pak dacht ik... kon ook van vorm veranderen en die had altijd nog 2 vrienden bij die hem hielpen.

Vocht o.a. tegen een slangachtig monster en tegen een echt ENORM monster

vage beschrijving maar kan het echt niet vinden:o
 
Johnny Bravo
 
Back
Naar boven