Fitness Seller

Welke test booster na ostarine only?

Bezoekers in dit topic

Jaja39

Novice
Lid geworden
2 mei 2015
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ik ben nu twee weken bezig met ostarine (15 mg eerste twee weken nu door met 20mg). heeft er iemand advies voor een testbooster of dergelijke die ik naderhand kan gebruiken? Ik ben van plan het 4/5 weken te doen. Ik heb al een aantal forums en dergelijke gelezen maar ben benieuwd naar jullie mening.

Alvast bedankt,
 
Grappig dat je met iets bent begonnen terwijl je nog niet de producten hebt voor erna.
 
Oké dat is duidelijk. Maar erg bedankt voor de nuttige feedback 'maffiabaas'!
 
Ik vraag mij eigenlijk af waarom er een nakuur zou moeten gedaan worden na een ostarinekuurtje. Waarom zou dat nu nodig zijn?
 
Schijnt toch nog onderdrukkend te zijn. Dus liever het zekere voor het onzekere.
 
Schijnt toch nog onderdrukkend te zijn. Dus liever het zekere voor het onzekere.
bloedonderzoek en je weet het zeker. ipv iets te gaan slikken dat mss niet nodig is.

Een nakuur zijn ook geen snoepjes dus om het dan zomaar te gaan nemen zonder te weten of het nodig is.
 
Schijnt toch nog onderdrukkend te zijn. Dus liever het zekere voor het onzekere.
't Is maar ostarine (als we je leverancier mogen vertrouwen). Een beetje onderdrukking krijg je misschien van ostarine. Dat is niet te vergelijken met een anabolenkuur waar je systeem volledig plat gaat.
 
't Is maar ostarine (als we je leverancier mogen vertrouwen). Een beetje onderdrukking krijg je misschien van ostarine. Dat is niet te vergelijken met een anabolenkuur waar je systeem volledig plat gaat.

Daarom doe je maar een kleine 4 weekjes een soort mini-nakuur. 50mg per dag clomifeen de eerste week en dan 3 weken op 25mg per dag. Dat is meer dan voldoende.

Meestal zie ik bij mijn klanten bloedbeelden waarbij tot maximaal 20 procent bedrukking is. Meeste wat ik gezien heb is 19 procent, en na dat mini-nakuurtje was dat ook helemaal in orde weer :)

(Echte) Ostarine op de correcte dosis is gewoon wat bedrukkend.
 
Oh en wat de vraag over de test booster betreft:

Taurine 3 maal daags 5 gram. (15 gram totaal per dag)

Dat boost tot 180 procent aan Testosteron. Dus naast een Clomifeen nakuurtje is dat echt perfect. Ikzelf gebruik altijd Taurine na mijn kuren en net voor mijn nakuur begin ik ermee. :)
 
Pak maar clomid of nolva. Nolva vind ik beter werken.
 
Daarom doe je maar een kleine 4 weekjes een soort mini-nakuur. 50mg per dag clomifeen de eerste week en dan 3 weken op 25mg per dag. Dat is meer dan voldoende.

Meestal zie ik bij mijn klanten bloedbeelden waarbij tot maximaal 20 procent bedrukking is. Meeste wat ik gezien heb is 19 procent, en na dat mini-nakuurtje was dat ook helemaal in orde weer :)

(Echte) Ostarine op de correcte dosis is gewoon wat bedrukkend.
4 weken clomid waarvan 50mg per dag de eerste week is een nakuur die gewoonlijk genomen wordt na een testosteronkuur van 500mg per week gedurende 12 weken. Ik zie niet in waarom iemand zo'n nakuur zou moeten nemen na een ostarinekuur waarbij maximaal 20% onderdrukking is. Zonder nakuur is die 20% onderdrukking ook weg na 4 weken. 20% onderdrukking stelt niets voor. Voor mij is een mini-nakuur 2 weken clomid 25mg per dag.
 
4 weken clomid waarvan 50mg per dag de eerste week is een nakuur die gewoonlijk genomen wordt na een testosteronkuur van 500mg per week gedurende 12 weken. Ik zie niet in waarom iemand zo'n nakuur zou moeten nemen na een ostarinekuur waarbij maximaal 20% onderdrukking is. Zonder nakuur is die 20% onderdrukking ook weg na 4 weken. 20% onderdrukking stelt niets voor. Voor mij is een mini-nakuur 2 weken clomid 25mg per dag.

Dit is idd geen mini nakuur maar een volledige nakuur. Lijkt mij ook overkill bij max 20% onderdrukking.
 
Oh en wat de vraag over de test booster betreft:

Taurine 3 maal daags 5 gram. (15 gram totaal per dag)

Dat boost tot 180 procent aan Testosteron. Dus naast een Clomifeen nakuurtje is dat echt perfect. :)

Ik vraag me af wat je je klanten nog meer wijs maakt...:rolleyes:

Meestal zie ik bij mijn klanten bloedbeelden .....
 
Ik vraag me af wat je je klanten nog meer wijs maakt...:rolleyes:

Lekker man. Ik reageer toch ook niet zo op jou. Ik zeg alleen dat het wetenschappelijk aangetoond is tot 180 procent te boosten.

En onze Johnny uit de Jordaan.. ik heb ook twijfels bij letterlijk alles wat jij schrijft op dit forum. Stelletje kinderen dat jullie zijn :)
 
Lekker man. Ik reageer toch ook niet zo op jou. Ik zeg alleen dat het wetenschappelijk aangetoond is tot 180 procent te boosten.

En onze Johnny uit de Jordaan.. ik heb ook twijfels bij letterlijk alles wat jij schrijft op dit forum. Stelletje kinderen dat jullie zijn :)



Als je mogelijks en zou kunnen aanvaard als bewijs ja dan klopt het van de Taurine.

Veel testen op ratten ook volgens wat ik lees,maar bijna niks op mensen.

En 4 weken clomid is geen mini pct.
 
Laatst bewerkt:
giphy.gif
 
Als je mogelijks en zou kunnen aanvaard als bewijs ja dan klopt het van de Taurine.

Veel testen op ratten ook volgens wat ik lees,maar bijna niks op mensen.

En 4 weken clomid is geen mini pct.
Ok.
 
Als je mogelijks en zou kunnen aanvaard als bewijs ja dan klopt het van de Taurine.

Veel testen op ratten ook volgens wat ik lees,maar bijna niks op mensen.

En 4 weken clomid is geen mini pct.
Is goed jongen, pik. :)
 
Back
Naar boven