MuscleMeat

Welke Testo-booster Werkt Nu Echt ???

Bezoekers in dit topic

dirkske015

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2007
Berichten
59
Waardering
0
je ziet zoveel in boekjes en je hoort zoveel van verschillende mensen over testo-booster !!! maar welke werken nu wel degelijk ???? want volgens de meeste onder jullie werken die tribulus producten helemaal niet...
 
blue-up, stackers-t

maar verwacht er niet téveel van
geeft je gewoon een lekkere oppepper ;)
 
blue up werkt wel aardig iid verder eigenlijk nooit wat geprobeerd.
 
Lees veel goed dingen over ALRI BAM en JW. Dat zijn toch ook test boosters???
Is blue up daar een beetje mee te vergelijken. Zo ja, welke is beter?
 
De testo boosters die WEL werken koop je niet in de winkel. ;)
 
Besteedt je geld liever aan voeding en vestig je aandacht op zwaardere gewichten, mensen moeten eens ophouden die supplementen mafia te steunen. helaas moeten velen van ons, ook ik, eerst door een fase waarbij je veel geld verbrast aan al die crap voordat je beter weet.
 
Besteedt je geld liever aan voeding en vestig je aandacht op zwaardere gewichten, mensen moeten eens ophouden die supplementen mafia te steunen. helaas moeten velen van ons, ook ik, eerst door een fase waarbij je veel geld verbrast aan al die crap voordat je beter weet.
Ik steun je volledig, beter je voeding wat aanvullen met whey's en eventueel wat creatines dan die testo boosters. Uit eigen ondervinding spendeer ik ook nu liever mijn geld aan gezonder voedsel etc dan testo boosters. Ze hadden wel iets van effect (voor zover dat het niet in mijn hoofd zit) maar veel winst heb ik er niet uit geboekt, eerder verlies in de portemonnee.

Of gewoon, probeer en leer eruit :)
 
Zelfs die eiwit poeders zijn niet nodig, ik gebruik nu al een tijdje niks van dat spul en sinds ik mijn aandacht veel meer op trainen vestig gaat het beter dan ooit. als je maar gewoon vier kwaliteits maaltijden per dag eet en veel water drinkt.
Sinds steroiden en supplementen in opkomst kwamen zijn mensen alleen nog maar luier geworden om voor hun gains hard te werken.
Te danken aan de magazines die al die monstermaaltijden en plenty van supplementen (die zij als noodzaak achten voor progressie) ons aanpraten, plus het afkeuren van de rauwe "lichaam vernielende" oefeningen en het aanprijzen van de fancy blinkende geavanceerde "doe zo min mogelijk" machines afgestemd op een veelvoud aan "supplementen" programma. Ook de hoeveelheid aan eiwitten die we nodig zouden moeten hebben voor spiermassa stijgt paralel met de expantie van de supplementen mafia.
 
Laatst bewerkt:
Zelfs die eiwit poeders zijn niet nodig, ik gebruik nu al een tijdje niks van dat spul en sinds ik mijn aandacht veel meer op trainen vestig gaat het beter dan ooit. als je maar gewoon vier kwaliteits maaltijden per dag eet en veel water drinkt.

Geen extra eiwitten en uit 'maar' 4 maaltijden al je benodigde eiwitten halen kerel?

Ik ben het grotendeels met je eens dat voeding en training de basis moeten zijn, maar eiwitten (zowel whey als normale) en maybe wat crea vind ik wel degelijk toegevoegde waarde hebben.


Sinds steroiden en supplementen in opkomst kwamen zijn mensen alleen nog maar luier geworden om voor hun gains hard te werken.
Te danken aan de magazines die al die monstermaaltijden en plenty van supplementen (die zij als noodzaak achten voor progressie) ons aanpraten, plus het afkeuren van de rauwe "lichaam vernielende" oefeningen en het aanprijzen van de fancy blinkende geavanceerde "doe zo min mogelijk" machines afgestemd op een veelvoud aan "supplementen" programma.

True.

Sommige supps fabrikanten hebben hun eigen magazine tegenwoordig. Dus 75% reclame voor hun producten met af en toe wat artikeltjes die hun producten ondersteunen. :)



Ook de hoeveelheid aan eiwitten die we nodig zouden moeten hebben voor spiermassa stijgt paralel met de expantie van de supplementen mafia.

Zou je denken? Ik denk dat de regel '2 a 3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht' ouder is dan de opkomst van de supp mafia. Dat is nl. pas een jaartje of 10 aan de gang.
 
het is imo voor velen moeilijk om enkel door vaste voeding aan de dagelijkse eiwitbehoefte te voldoen, dan zijn shakes zeker hun geld waard
supps vind ik fijn om na een zware werkdag toch die extra stimulatie te krijgen om er keihard tegenaan tegaan op de training!
 
Nou ik heb tijden op een idioot hoge eiwit inname gezeten puur omdat ik dacht, hoe meer eiwitten hoe beter ik groei.
Dezer dagen neem ik geen extra supplementen en eet ik ook lang niet zoveel maaltijden meer, ik groei er minstens zo goed op en loop ook niet zo bloated meer rond, bovendien is het een stuk goedkoper.
Maar zoals ik al heb gezegd, een jaar terug lag de nadruk bij mij meer op voeding en supplementen en de laatste tijd veel meer op de training zelf dus dat kan er ook mee te maken hebben.
 
Zelfs die eiwit poeders zijn niet nodig, ik gebruik nu al een tijdje niks van dat spul en sinds ik mijn aandacht veel meer op trainen vestig gaat het beter dan ooit. als je maar gewoon vier kwaliteits maaltijden per dag eet en veel water drinkt.
Sinds steroiden en supplementen in opkomst kwamen zijn mensen alleen nog maar luier geworden om voor hun gains hard te werken.
Te danken aan de magazines die al die monstermaaltijden en plenty van supplementen (die zij als noodzaak achten voor progressie) ons aanpraten, plus het afkeuren van de rauwe "lichaam vernielende" oefeningen en het aanprijzen van de fancy blinkende geavanceerde "doe zo min mogelijk" machines afgestemd op een veelvoud aan "supplementen" programma. Ook de hoeveelheid aan eiwitten die we nodig zouden moeten hebben voor spiermassa stijgt paralel met de expantie van de supplementen mafia.

Goeie post. Ik ben het een heel eind met je eens Mars.
Door de komst van supplementen denken velen niet meer fatsoenlijk te hoeven eten. Door de komst van al die mooie glimmende apparaten en fancy trainingsmethoden waarbij je bijv. maar 1 setje hoeft te doen per spiergroep, zijn velen de weg kwijtgeraakt m.b.t. de basis van Bodybuilding.
Gewoon keihard trainen, voldoende rust en zorgen dat je voeding zo optimaal mogelijk is.
De meeste supplementen zijn ook gewoon voeding. Voeding met bijv. een hoge dosering eiwitten of carbs.
Ik ken genoeg mensen die prima gains maken zonder ooit een supplement te hebben gebruikt. Ik ken ook mensen die geen auto nodig hebben omdat ze alles met de fiets doen of mensen met maar 2 broeken in de kast omdat je toch niet meer dan 1 tegelijk aankunt.
Het is net waar je voor kiest. Ook ik ben gedeeltelijk lui aangelegd en prefereer 's avonds voor het slapen gaan een makkelijke shake boven weer de zoveelste een eiwitrijke maaltijd klaar te maken.
Dus je hebt helemaal gelijk dat je prima zonder kunt als je alles verder op orde hebt. De meesten van ons hebben dat echter niet omdat andere facetten van het leven ook tijd en energie vragen waardoor je niet 24/7 met bodybuilding bezig kunt zijn. Dan vind ik een supp. op zijn tijd wel een gemakkelijke aanvulling. Echter nooit ten koste van een goed voedingsplan en een no-nonsense trainingsschema.
 
Nou ik heb tijden op een idioot hoge eiwit inname gezeten puur omdat ik dacht, hoe meer eiwitten hoe beter ik groei.
Dezer dagen neem ik geen extra supplementen en eet ik ook lang niet zoveel maaltijden meer, ik groei er minstens zo goed op en loop ook niet zo bloated meer rond, bovendien is het een stuk goedkoper.
Maar zoals ik al heb gezegd, een jaar terug lag de nadruk bij mij meer op voeding en supplementen en de laatste tijd veel meer op de training zelf dus dat kan er ook mee te maken hebben.

Goeie post. Ik ben het een heel eind met je eens Mars.
Door de komst van supplementen denken velen niet meer fatsoenlijk te hoeven eten. Door de komst van al die mooie glimmende apparaten en fancy trainingsmethoden waarbij je bijv. maar 1 setje hoeft te doen per spiergroep, zijn velen de weg kwijtgeraakt m.b.t. de basis van Bodybuilding.
Gewoon keihard trainen, voldoende rust en zorgen dat je voeding zo optimaal mogelijk is.
De meeste supplementen zijn ook gewoon voeding. Voeding met bijv. een hoge dosering eiwitten of carbs.
Ik ken genoeg mensen die prima gains maken zonder ooit een supplement te hebben gebruikt. Ik ken ook mensen die geen auto nodig hebben omdat ze alles met de fiets doen of mensen met maar 2 broeken in de kast omdat je toch niet meer dan 1 tegelijk aankunt.
Het is net waar je voor kiest. Ook ik ben gedeeltelijk lui aangelegd en prefereer 's avonds voor het slapen gaan een makkelijke shake boven weer de zoveelste een eiwitrijke maaltijd klaar te maken.
Dus je hebt helemaal gelijk dat je prima zonder kunt als je alles verder op orde hebt. De meesten van ons hebben dat echter niet omdat andere facetten van het leven ook tijd en energie vragen waardoor je niet 24/7 met bodybuilding bezig kunt zijn. Dan vind ik een supp. op zijn tijd wel een gemakkelijke aanvulling. Echter nooit ten koste van een goed voedingsplan en een no-nonsense trainingsschema.


hier sluit ik me volledig bij aan, misschien dat ik er over een tijdje ook anders tegen aan kijk, maar door mn werk enzo, ben ik blij dat ik shakes kan gebruiken, op't werk zijn het rap een paar boterhammen en fruit, en na 17u pas warm eten, als ik dan nog 2x warm eet is het moeilijk voor mij om aan al de behoeftes te voorzien, dan zijn shakes en supps mooi meegenomen
 
de Beste Testosterone-Booster

Testone van Netrients
Novedex XT van Gaspari Nutrition
ArimEvol van Evolutions Lab
Hyperdrol X2 van Anaboli Xtreme
Methyl-E van EST Nutrition
en Testovate van Nutra-Force
 
Testone van Netrients
Novedex XT van Gaspari Nutrition
ArimEvol van Evolutions Lab
Hyperdrol X2 van Anaboli Xtreme
Methyl-E van EST Nutrition
en Testovate van Nutra-Force

De producten die ik dikgedrukt heb gemaakt zijn Anabole Steroïden.

Een goede testbooster is elk product waar 3,4-divanilyltetrahydrofuran in zit. Het heeft een bewezen effect op de hoeveelheid vrij testosteron.
 
luke1984 zei:
Een goede testbooster is elk product waar 3,4-divanilyltetrahydrofuran in zit. Het heeft een bewezen effect op de hoeveelheid vrij testosteron.
die bewijzen zou je mij toch is mogen laten zien.
 
die bewijzen zou je mij toch is mogen laten zien.

Here you go my friend:

Lignans bind to coïtus hormone-binding globulin (SHBG). The lignan with the highest binding affinity is (+/-)-3,4-divanillyltetrahydrofuran. In a double Stobbe condensation--without use of protecting groups--a wide variety of lignans with different substitution pattern in the aromatic and aliphatic part of the molecule was synthesized. These lignans were tested in a SHBG-binding assay which allowed to deduce the following relationship between structure and activity: 1) (+/-)-diastereoisomers are more active than meso compounds 2.) the 4-hydroxy-3-methoxy (guajacyl) substitution pattern in the aromatic part is most effective 3.) the activity increases with the decline in polarity of the aliphatic part of the molecule.
Bron:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9463941?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum


The natural lignans (-)-3,4-divanillyltetrahydrofuran (1), (-)-matairesinol (2), (-)-secoisolariciresinol (3), (+/-)-enterolactone (4), (+/-)-enterodiol (5), and nordihydroguaiaretic acid (NDGA) (6) reduce the binding of 3H-labeled 5 alpha-dihydrotestosterone (DHT) to human coïtus hormone-binding globulin (SHBG). (-)-3,4-Divanillyltetrahydrofuran (1) has the highest binding affinity (Ka = 3.2 +/- 1.7 x 10(6)M-1) of all lignans investigated so far; the reversibility of its binding and a double reciprocal plot suggest a competitive inhibition of the SHBG-DHT interaction. Increasing hydrophobity in the aliphatic part of the lignans (butane-1,4-diol-butanolide-tetrahydrofuran structures) leads to higher binding affinity. In the aromatic part, a 3-methoxy-4-hydroxy substitution pattern is most effective for binding to SHBG.
Bron:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

Het bindt aan SHBG, waardoor er minder testosteron aan SHBG is gebonden, en dus vrij in het lichaam is.
 
Back
Naar boven