Fitness Seller

Welke trainer/Coach raden jullie aan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeffrey is/was een van de XXL atleten, net zoals Henry, Wesley, Gyan, Evelien
FPA Amersfoort: Andrew, Joop, Gisa
 
Jeffrey is/was een van de XXL atleten, net zoals Henry, Wesley, Gyan, Evelien
FPA Amersfoort: Andrew, Joop, Gisa

FPA Amersfoort: Andrew Houtveen hij is de krachttrainer van Badr Hari en heeft hem weer zo groot gekregen voor de wedstrijd van december. Veel positiefs gehoord over Andrew.
 
FPA Amersfoort: Andrew Houtveen hij is de krachttrainer van Badr Hari en heeft hem weer zo groot gekregen voor de wedstrijd van december. Veel positiefs gehoord over Andrew.

Ik denk dat dat Joop is geweest. Is ook jaren een topatleet/coach kickboxing geweest
Andrew is een topcoach en vooral deskundig in BB
 
Hoi
Weet iemand tegenwoordig of sibil peeters kwa coaching nog zo goed is en de moeite is om contact met er op te nemen
 
Denk dat er anno 2021 wel betere coachen rondlopen.
 
iemand bekend met diar fatah als coach of een andere coach die jullie aanraden
 
Laatst bewerkt:
Kent iemand een goede coach in Noord-Holland?
 
ja jij zit helemaal in limburg he zoek iemand die ook poseerles geeft en om de week kan zien enso daarom
Is wel handig als je er dan een locatie bijzet. Volgens mij is Diar overigens wel goed.
 
Kent iemand een goede coach in Noord-Holland?
Voor Bankdrukken ?
Alkmaarse Krachtsportvereniging SSS zit in Noord-Holland.
No chat
 
Laatst bewerkt:
Wil je chatten?
 
wovano: echt dikke respect voor je transformatie. Volg je al jaren en dit is echt je beste shape wat ik nu zie!
Wil je niet bashen, ma is gewoon kut van je taille ..
Maar nogmaals vette shape 💪

Ftw:
Ik zou je eigen site ook nog ff updaten met je nieuwe pics.
 
wovano: echt dikke respect voor je transformatie. Volg je al jaren en dit is echt je beste shape wat ik nu zie!
Wil je niet bashen, ma is gewoon kut van je taille ..
Maar nogmaals vette shape 💪

Ftw:
Ik zou je eigen site ook nog ff updaten met je nieuwe pics.
Dank. Brede taille is idd kut, maar extra motivatie groot pak massa erop te knallen.

En site kan ik na mijn wedstrijd wel updaten. Wil in de toekomst eigenlijk minder foto's van mijzelf erop en meer van mij met klanten. Misschien dit jaar een team meeting organiseren en daar wat foto's maken.
 
wovano: echt dikke respect voor je transformatie. Volg je al jaren en dit is echt je beste shape wat ik nu zie!
Wil je niet bashen, ma is gewoon kut van je taille ..
Maar nogmaals vette shape 💪

Ftw:
Ik zou je eigen site ook nog ff updaten met je nieuwe pics.
Hij doet geen Classic Physique
 
Voor Bankdrukken ?
Alkmaarse Krachtsportvereniging SSS zit in Noord-Holland.
No chat
Thnx maar zoek coach voor bodybuilding en niet 1 die je alleen maar aan de broccoli rijst en kip zet dat ken ik nu wel.
 
Back
Naar boven