XXL Nutrition

Welke trainer/Coach raden jullie aan?

Bezoekers in dit topic

omg noord holland moet het zijn
Die Diar heeft volgens mij heel veel kennis en heeft gezondheid ook hoog in het vaandel staan zover ik weet. Heeft zelf ook onder begeleiding gezeten bij John Meadows.
 
Jannes manderfield is zeker een aanrader. Elke week persoonlijke checkin waarbij je ook even met hem belt. Soms oom face to face checkin en lekker samen trainen enzo. En im groei als kool bij hem
 
Die Diar heeft volgens mij heel veel kennis en heeft gezondheid ook hoog in het vaandel staan zover ik weet. Heeft zelf ook onder begeleiding gezeten bij John Meadows.
oke ja dat zal dan wel idd
 
Die Diar heeft volgens mij heel veel kennis en heeft gezondheid ook hoog in het vaandel staan zover ik weet. Heeft zelf ook onder begeleiding gezeten bij John Meadows.
wovano is dus wel een aanrader of juist niet mvg dodo
 
wovano is dus wel een aanrader of juist niet mvg dodo
Als iemand zegt dat moet stoppen voor een rood verkeerslicht, ga je dan ook nog vragen of dat wel zo is ?
Iemand kan een goede coach zijn, maar het hoeft niet zo te zijn dat jij er goed mee overweg kunt.
 
wovano is dus wel een aanrader of juist niet mvg dodo
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb hem wel heel zinnige dingen horen zeggen in een podcast waardoor ik dacht dat hij wel een gast is met enorm veel kennis en goede aanpak.
 
Als iemand zegt dat moet stoppen voor een rood verkeerslicht, ga je dan ook nog vragen of dat wel zo is ?
Iemand kan een goede coach zijn, maar het hoeft niet zo te zijn dat jij er goed mee overweg kunt

Als iemand zegt dat moet stoppen voor een rood verkeerslicht, ga je dan ook nog vragen of dat wel zo is ?
Iemand kan een goede coach zijn, maar het hoeft niet zo te zijn dat jij er goed mee overweg kunt.
Nee dat snap ik iedereen is anders he
 
Diar is omgeving Den Haag dacht ik maar wel een goede
 
Gaan we weer chatten zucht.
Zou eens doorpakken en de Beste Ron een PB sturen, heb je meer aan dan evt. site afwachten. Je zegt dat je al 28j traint, maar komt overal met beginnersvragen.

# NO CHAT ! NLSPT :study:
 
Laatst bewerkt:
ik hoop helft van maart te kunnen lanceren.

Nee natuurlijk niet. Maar dat brengt wel de nodige informatie op welke wijze je coacht.
Ik werk samen met Jannes en de aanpak is hetzelfde.
Oke helder, ik ben mij idd aan het oriënteren en wil eind maart een keuze gaan maken.
Thnx
 
Zou eens doorpakken en de Beste Ron een PB sturen, heb je meer aan dan evt. site afwachten. Je zegt dat je al 28j traint, maar komt overal met beginnersvragen.

# NO CHAT !
Niet doen of je alles weet. En je bent nooit te oud om te leren.
En als je het vervelend vind reageer dan gewoon niet.
 
Hallo mensen
Vraag weer coacht omg noord holland zat bij diar maar allemaal onpersoonlijk
 
Hallo mensen
Vraag weer coacht omg noord holland zat bij diar maar allemaal onpersoonlijk
Heb je inlichtingen gedaan bij wie ik je aangaf in PB ?
 
Back
Naar boven