Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Wvncoaching.nliemand die een goeie coach weet tijdje geleden zat ik bij diar weet heel veel enso maar was heel erg onpersoonlijk kwa vragen ensovoort mijn eigen evaring
Daan Mansens zit omgeving Amsterdamiemand die een goeie coach weet tijdje geleden zat ik bij diar weet heel veel enso maar was heel erg onpersoonlijk kwa vragen ensovoort mijn eigen evaring
ja dat klopt moet wel goed rijbaar enso zijn is amsterdam makkelijkerDaan Mansens zit omgeving Amsterdam
en Jannes Manderveld in Den Helder
aangezien je eerst in Noord-Holland zoekende was voor een coach
ja klopt iddDacht uit je PB te begrijpen dat je meer persoonlijke begeleiding zocht ?
jij zelf of niet lolIk heb een hele goeie maar die ik prive LOL
Beide alles in 1Zoek je nou coaching of personal training?..
Iemand en idee omgeving Noord-HollandZoek je nou coaching of personal training
Je zoekt dus persoonlijke begeleiding in Amsterdam. Zou het niet moeilijker maken dan het is, Alkmaar valt af zei je en Den Helder helemaal.ja dat klopt moet wel goed rijbaar enso zijn is amsterdam makkelijker
Alkmaar ben ik geweest op zich te doen kwa rijden dek helder veel te ver jij eej suggestie kwa omg amsterdam en idd zoek persoonlijke begeleidingJe zoekt dus persoonlijke begeleiding in Amsterdam. Zou het niet moeilijker maken dan het is, Alkmaar valt af zei je en Den Helder helemaal.
Dan hou je het op 40km om AmsterdamAlkmaar ben ik geweest op zich te doen kwa rijden dek helder veel te ver jij eej suggestie kwa omg amsterdam en idd zoek persoonlijke begeleiding
Jij idee kwa iemand in die omgDan hou je het op 40km om Amsterdam
Nee, had je in PB al opties gegeven. Gaat me meer om dat je duidelijk aangeeft wat je zoekt en welke regio ~.Jij idee kwa iemand in die omg