MuscleMeat

Welke trimmer werkt het best?

Bezoekers in dit topic

Mister B

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
1.980
Waardering
2.367
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Hoi Pipeloi,

Welke trimmer is het best? Ik heb veel haar overal (TMI, I know...) en dikke baardharen. Ik gebruikte een gewone tondeuse, maar dat is niet meer genoeg.

Ik ben op zoek naar eentje die alles kan. Ik scheer me nooit 100% glad ivm het voorkomen ingegroeide haren.

Ik vond deze. Die leek me wel okay. Wat vinden jullie?

Panasonic Body-trimmer ER-GK60​


Thanks alvast, mr B
 
Panasonic heeft de betere body-trimmers/tondeuses
WHAL bodytrimmers/tondeuses zijn veel te zwaar om soepel mee te werken en nog eens duurder ook.

dus ik zeg, go.
 
Ik gebruik zelf al een tijdje de Phillips OneBlade en ben daar wel tevreden over
 
Ik ga voor de oneblade dan waarschijnlijk. Daar hebben de meeste mensen blijkbaar goede ervaring mee. Is die ook okay voor mijn mannelijke gevoelige delen?

Ik gebruik zelf al een tijdje de Phillips OneBlade en ben daar wel tevreden over
 
Serieus maat, flink stuk vlees uit mijn leuter gesneden ermee. Of haartjes die vast blijven zitten en je er dan uit trekt.
In ieder geval een aantal wonden aan overgehouden...
 
Je hebt wel zo'n opzetstuk wat de huid beschermt voor de gevoelige delen, dat werkt prima, maar het scheren duurt dan iets langer. Zonder dat opzetstuk haal je jezelf gegarandeerd open.
 
Ik wil niet te veel in detail treden maar waar de fuck heb je een trimmer voor nodig als het om je lul gaat? Je piemel zelf en je balzak enzo moet je gewoon met een goede ladyshave of zo’n gillet ding scheren…

Daarboven, de schaamstreek zeg maar, kan je met zowat elke trimmer doen… die huid daar is niet bepaald gevoelig ofzo.
 
Je hebt wel zo'n opzetstuk wat de huid beschermt voor de gevoelige delen, dat werkt prima, maar het scheren duurt dan iets langer. Zonder dat opzetstuk haal je jezelf gegarandeerd open.

Heb ik, maar desondanks....
 
Ik wil niet te veel in detail treden maar waar de fuck heb je een trimmer voor nodig als het om je lul gaat? Je piemel zelf en je balzak enzo moet je gewoon met een goede ladyshave of zo’n gillet ding scheren…

Daarboven, de schaamstreek zeg maar, kan je met zowat elke trimmer doen… die huid daar is niet bepaald gevoelig ofzo.

Maar ik wil niet kaal gaan, ben niet zo van de peuterlook.

Ofja..
 
Philliphs oneblade terug gestuurd!! Wat een onding. Extreme uitslag, bloed, slechte kwaliteit. Ik ga ergens anders voor.
Serieus maat, flink stuk vlees uit mijn leuter gesneden ermee. Of haartjes die vast blijven zitten en je er dan uit trekt.
In ieder geval een aantal wonden aan overgehouden...
Mijn keel was er niet blij mee, maar mn edele delen hebben het overleefd.
 
Back
Naar boven