XXL Nutrition

welke truc gebruiken jullie bij incline dumbbells (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik laat ze altijd aangeven. Als ik alleen train ga ik of lichter of helemaal niet aan de gang met dumbels.
 
leg meestal benen op iets hoger gelegen, zodat de gewicht al hoger zijn en dan toch klein beetje met je benen mee liften en knallen maar..
 
verdomd dat is misschien ook wel een idee
 
Nog nooit echt moeite met die dingen omhoog te krijgen tot schouderhoogte...maar ja, wat wil je...dumbbells van 4 kg. :( :treuren:
 
4 kg ??? ik denk dat je een andere oefening in je hoofd hebt.

het zijn vooral de laatste zwaarste setjes die ik wel kan pressen maar dus niet omhoog krijg :mad:
 
Gewoon oefenen om ze met de knieeen omhoog te bouncen. Ik train namelijk niet altijd samen en vaak is het ook nog eens leeg in het krachthonk. Ik kon het in het begin ook niet, voelde echt raar, maar nu weet ik niet beter.
Gewoon dumbbell voor dumbbell omhoog kicken en op oorhoogte houden. De eerste lift is dan zwaar, maar de rest gaat prima!
 
incline valt nog mee, gewoon op je borst legge en dan optille die rommel.

met dumbbell press voor schouder is echt k*t, dan moet ik eerst staan, dan me schouders op slingeren en dan gaan zitten..
 
Misschien werkt dit wel?
Direct uit het rek, gewichten terwijl je licht gehurkt staat op knieen laten rusten en direct door met die gewichten terwijl je gaat zitten.

Zo doe ik het ook, werkt prima.
 
Gewoon lekker eerst recht op op je knieen zetten en terwijl je achterover gaat liggen wip je ze met de knieen omhoog:)
 
ik zal eens wat mogelijkheden proberen, thx voor de reacties zover!
 
4 kg ??? ik denk dat je een andere oefening in je hoofd hebt.

Nee hoor. Het is wel degelijk dezelfde oefening...die 4 kg. camoufleert enkel de door mij gebruikte, verwerpelijk (géén gelukkige woordkeus) lichte gewichtjes waarmee ik me thans door mn training worstel! :)
 
heb je blessure dan?
 
Of ik ga zitten en pak dumbbells in de hand en maak met men biceps en rest van lichaam un zwiep beweging zodat ze op men borst hangen :cool: of als ik echt helemaal leeg ben dan roep ik 2 breezah knuppels (train nu nog in zon fitness stube in januarie HC gym) die mij ieder een dumbbell in de hand mogen leggen als ik al in positie lig :D veel success;)
 
heb je blessure dan?

Nee man, laat maar...liep slap te ouwehoeren! Strekking is: nooit geen problemen met die gewichten omhoog te krijgen voor het inclined benchen. Gebruik (als ik het met de meesten van jullie vergelijk) ook baby-weights (vandaar die 4 kg;))
 
ach iedereen is daar mee begonnen. doe je ding, stel je eigen doelen.
let's get shredded ;)
 
Je moet gewoon monsterlijk hard rossen met rug- en armtraining. Dan heb je steeds meer kracht om die gewichten in positie te brengen.
 
Laatst bewerkt:
zit je in de cut dan?
 
Back
Naar boven