AndroidHealthClinic

Welke type bb'er ben jij?

Welk type bb'er ben jij??

• De bodybuilder met een goed stel tieten..

Stemmen: 4 16,7%
  • De breeeeede bb'er die de deur niet door kan..

Stemmen: 3 12,5%
  • De bb'er met de gigantische kikkerbillen..

Stemmen: 3 12,5%
  • De proportionele bb'er met zin voor perfectie..

Stemmen: 12 50,0%
  • Anders??

Stemmen: 2 8,3%

• Totaal stemmers
    24

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
De meeste Bodybuilders hechten belang aan algemene geproportioneerde fysiek.. Dat is niet altijd zo.. Bij nader onderzoek, zul je vast en zeker opmerken dat de belangen rijkelijk verdeeld zijn. Je hebt er die waarde hechten aan hun onderlichaam, bv. de quadriceps, anderen hechten meer belang aan hun bovenlichaam. Met name hun borst, hun schouders..

Nu, mijn vraag luidt:

Welk type bodybuilder ben jij?

om het maar ff overdreven te zeggen:

ik ben relatief Lang, Breed, Plat

goede rug, armen
aardige schouders
mindere borst en benen

De breeeeede bb'er die de deur niet door kan..

De bb'er met de gigantische kikkerbillen..

tis nog etg waar ook:)

Ik ben een schouderman.. Alhoewel ik ben het nog niet.. Maar geef toch liever voorkeur aan brede schouders ipv een dikke smalle borst.. :D

ik wil de bber zijn die overal beetje breder s dan normaal en mooi spieren maar ik ben het nog niet:D, ben namelijk nog altijd lang en mager...

Heb mijn avatar als voorbeeld, niet dat ik ooit dat niveau zal bereiken maar goed. In ieder geval iets om aan te werken.

Zelf ben ik een benenman, maar die train ik maar niet al te veel meer anders zouden die buiten proporties raken.

Bracke zei:
Ik ben een schouderman.. Alhoewel ik ben het nog niet.. Maar geef toch liever voorkeur aan brede schouders ipv een dikke smalle borst.. :D

Ik wil ook schouderman zijn :D ik vind dat vooral mooi omdat je dan heel breed lijkt, vooral als de taille smal is (zoals bijv. op Bracke zijn avatar)....

Mijn onderborst is (nog) veels te groot in verhouding met mijn bovenborst, dus.... de bodybuilder met een goed stel tieten :D.

Maar volgens mij (ben al een beetje) word ik ook behoorlijk breed aangezien ik nu een 5 (taille) : 7 (schouderomtrek) verhouding heb. Niet extreem, maar volgens mij kan je het wel zien :).

Laatst bewerkt:
Ik sta er niet bij! de bb-er met een dikke buik!
maar ik ga toch voor 100% geproportioneerd. Denk ook dat ik dat wel ben, vind zelf mn borst wat achterlopen.

lol combinatie van 1 en 2 eigenlijk, en mn billen zijn ook wel rockhard eigenlijk haha

Goede proporties, dat is mijn streven iig!

Back
Naar boven