Fitness Seller

Welke van de 5 pre work out kies jij !! (1 bezoeker)

Welke pre work out kies jij


  • Totaal stemmers
    75

Bezoekers in dit topic

doct crown

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2011
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Heey peeps.

De eerste keer dat ik een pre work out kocht was NO Explode dit beviel heel goed, daarna heb ik de pre work out power van Body & Fit Sportsnutrition deze vond ik een beetje tegenvallen. Ik wil nu weer een nieuwe kopen en vroeg me welke jij zou kiezen.
 
Heb alleen nog maar No Xplode gebruikt, dus weet niet hoe goed de anderen zijn! No Xplode beviel me wel goed moet ik zeggen, alleen die kersen smaak kwam me op een gegeven moment wel de strot uit! :barf:
 
Heb alleen nog maar No Xplode gebruikt, dus weet niet hoe goed de anderen zijn! No Xplode beviel me wel goed moet ik zeggen, alleen die kersen smaak kwam me op een gegeven moment wel de strot uit! :barf:

Mij beviel het ook prima smaak ook oke, maar wou verder op de markt kijken.
De pre work out power van b&f vind ik zelf redelijk vies smaken,
denk dat medicijnachtig dicht in de buurt komt.
 
Ik heb NoxiPro, Wake the Freak and Maximize V2 gebruikt. Persoonlijk vind ik Maximize V2 de beste omdat ik daar een super focus van krijg. Het ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uitgaat (focus, kracht, geen crash etc.).

Houd er rekening mee dat iedereen weer anders reageert op pre-workout supplementen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren xpode van sci-mx gebruikt en bevalde me goed ivm energie/herstel
 
Heb alleen NoxiPro gebruikt , focus is goed , energie redelijk maar de crash is echt k*t...
 
Mesomorph is de beste.. NoxiPro werkte alleen maar de eerste keren
 
NoxiPro super voor de focus en drive! Alleen lijkt het wel bijna drugs. Ook een erg "feelgood" gevoel. Je kunt het ook gebruiken ipv een biertje bij het stappen :)

Groot nadeel. Nadien coïtus kun je vergeten en het lijkt net of je uit een koud bad stapt :(
 
Idd daarom geen noxipro meer voor mij. Superpump
250 vond ik veel beter.
 
Jack3d heeft goede focus, energie, en kracht, met een lichte/geen crash, ideaal dus, daarom is Jack3d ook de populairste supplement in Amerika.
 
ik denk dat ik voortaan gewoon mijn eigen ga maken,
scheelt geld en je weet ook precies wat erin zit dus kun je voor jezelf bepalen waar je goed op gaat :)

vind ook nog eens leuk om daar mee te experimenteren ^^
 
Noxipro of de PWP van B&F
 
Zelf een keer een proefje gekregen van maximize, ik vond deze ook erg lekker te drinken
alleen loop je wel rond met een rode smoel.
 
Jack3d. Ondanks de crash ga ik er altijd lekker op. Bovendien heel goed te drinken.
 
Ik moet voor mezelf een lekkere pwo vinden met zo min mogelijk crash, het is heel vervelend als je s'ochtends gaat pompen maar s'middags moet werken.
Daarin tegen als ik een vrije dag heb, lekker met wat gewichten heb zitten te knallen
en thuis lekker lang uit voldaan en gecrasht op de bank met een xbox controller zit voel ik me zeer relaxed
 
maximize werkt goed dat weet ik wel!! met de andere geen ervaring.

maar met maximize zul je imo geen miskoop doen!
 
maximize is dure stront. jack3d/noxipro zijn 10x beter
 
Ik denk dat je eigenlijk heel moeilijk van andere gebruikers uit kan gaan. Elke Post WO heeft een ander effect bij iemand. De post workout van B&F bijvoorbeeld heeft bij mij bij hogere dosis geen werking, terwijl anderen zo hard als een tiet gaan op 1 dosis. Hetzelfde geldt voor Jack3d, waarbij ik de ene keer wel een crash heb en de andere keer niet.

Je zal het denk ik zelf moeten proberen. Probeer anders eens wat samples te fixen. Ik heb nog wel een sample noxipro, hemorush, preworkout power (B&F). PM me ;)
 
Heb zelf jack3d, no-x en noxipro al eens gebruikt, jack3d en noxi zijn toch wel een geval apart!
 
Back
Naar boven