MuscleMeat

welke van de drie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nitrosam

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
95
Waardering
0
Ik kan drie kuurtjes doen maar weet nog niet welke te kiezen dus raadpleeg ik de uitgebreide kennis van dit forum.

Kuur 1 = wk 1= 750mg sust
wk 2 - 8 = 500mg sust
Kuur 2 = wk 1 = 500mg sust + 200mg deca
wk 2-8= 250mg sust + 200mg deca
Kuur 3 = wk 1 = 500 mg sust + 200mg deca + 20mg dbol per dag
wk 2-4= 250mg sust + 200mg deca + 20mg dbol
wk 5-8 = 250mg sust+ 200mg deca

Uiteraard ga ik nakuren met pregnyl
Met welke kuur zou ik de meeste massa behouden
alvast bedankt
 
Eerste kuur? Indien ja:
kuur 3 en verhoog dbol naar 30mg/d tot week 5.
Nakuren week 8-10 pregnyl en 11-14 nolvadex 40-40-20-20mg/dag

Tweede/derde kuur? Indien ja:
kuur 3 frontload week 1 met 750 mg sust en van week 2 tot 8 500mg/wk, deca 400mg/wk 1-8, dbol 1-5 35mg.
Nakuren week 8-10 pregnyl en 11-14 nolvadex 40-40-20-20mg/dag

Zo zou ik het doen.
 
Idereen hier wil sus gebruiken.. ik zou zeggen neem gewoon lekker test enth 8 weekjes en eventueel de eerste 2 weken test prop erbij en dan tuurlijk die deca en d-bol erbij :D

verder ben ik het eens met de Admin :thumbup:
 
ja vind ik ook ,als je de kans hebt zou ik de sus vervangen voor enanthate
 
Originally posted by Champ
Idereen hier wil sus gebruiken.. ik zou zeggen neem gewoon lekker test enth 8 weekjes en eventueel de eerste 2 weken test prop erbij

Mee eens... sus is k*t.
 
waarom zo negatief over sustanon?
 
Quote Big Cat uit het archief:

"Sustanon ? Wie in godsnaam gebruikt er nu nog sustanon. Dat is niet alleen de slechtste testo, het is ook de duurste. Het bestaat uit vier ester van een verschillende lengte die over een verschillende tijdsperiode gelost worden. Hypothetisch stel nu dat je 270 mg per week inspuit van een testosteron met drie esters, die lossen over respectievelijk 2,4 en 6 dagen. Dan krijg je de eerste 2 dagen 165 mg, de volgende twee dagen 75 mg en de laatste twee dagen 30 mg. Compleet oneven verdeeld. Stel dat tegenover een enkel ester dat over 6 dagen lost, dan krijg je elke dag 90 mg, mooi even verdeeld. Dit is uiteraard een simplificatie, er zijn natuurlijk pieken en dalen en de nummers kloppen niet, maar ik wil maar aantonen dat sustanon en omnadren slechte testo producten zijn, gewone cypionaat of enanthaat producten zijn veel beter."
 
Ok bedankt.
Nu gaan die dbols nie door en wil het niet aan onbetrouwbare bron vragen. Het zal dus deca en test worden.
wk 1 = 500mg sust en 200mg deca
wk 2 - 8 = 250mg sust en 200mg deca
En moet ik ook clomid gebruiken als ik al pregnyl doe?
Ik kan alleen maar aan sust geraken, wel voor mooi prijsje dus geen enath...
Groeten
 
nakuren idd ook met nolva of clomid om de post- oestrogenen te bestrijden.
 
Back
Naar boven