Fitness Seller

Welke van de volgende junkfood-maaltijden vind jij het lekkerst?

Welke van de volgende junkfood-maaltijden vind jij het lekkerst?


  • Totaal stemmers
    261

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lasagne!!! Al heel mijn leven mijn lievelingseten :p.. sry maar dat eten kan ik toch niet laten!
 
Een hamburger van bij zo'n kraam op de markt ofzo . Zo eet ik er wekelijks zeker 6 .
 
lasagne!!! Al heel mijn leven mijn lievelingseten :p.. sry maar dat eten kan ik toch niet laten!
Vind het alleen lekker als er zo'n krokant korstje op zit van de kaas :meal:
 
Ik vind ze allemaal niet zo.
 
Frieten met zoete mayonaise, een playboy special & een sito stick !
 
doner met looksaus en feta :d
 
BIG KING XXL van de burger king maar aangezien die optie er niet bij ston ben ik voor een brrodje kebab gegaan.
 
denk beeldige optie: KFC
 
Van die dikke vlaamse frieten druipend van het (geharde) frituurvet, met van die vette Franse eiermayonaise. :meal:

Pizza komt op de tweede plaats.
 
Donner (kip) heeft gewoon goede voedingswaarde alleen beetje jammer dat die shoarmatenten, kebabzaken en weet ik het allemaal niet zoveel olie er overheen flikkeren.
 
pizza en kebab
 
Door dit alles hier te lezen (om 6h47) krijg ik nu natuurlijk ontzettende honger.
Geef mij maar een Giant of twee van Quick, twee grote friet, mayo en een cola.
(vreemd, ik ben daar gek op en ik eet het hoogstens één à tweemaal per jaar)
 
Ik eet heel af en toe bij de MacDonalds, omdat ik bijv een kater heb. En dat is zo'n supercombinatie als je de avond er voor gedronken hebt, en dan met je brakke kop die heerlijke vette bigtasty eten.....Genieten

Maar dan!! 5 minuten daarna, komt de verwalging je tegemoet, je voelt je schuldig, je voelt je vies...''Bah...nooit meer junkfood'' zeg je tegen jezelf!

Hebben jullie dat ook?
 
Friet met enkele trapisten achterna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven