Fitness Seller

welke van deze 2 kuren?

Bezoekers in dit topic

Hennee

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2012
Berichten
29
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Welk van deze kuurtjes vinden goed voor een beginner?
Heb voorheen de volgende kuur gevolgd:
Test e wk 1t/m10 500mg
Diana wk 1t/m4 40mg ed

Wil nu een kuur gaan volgen met vooral kwaliteitsmassa, een 'schone' bulk.
Mijn voeding is iig in orde.

Ik dacht aan het volgende:

week 1-4 40mg winny pd
week1-12 500 mg test e
week 1-10 200 mg deca
nolvadex (en eventueel clomid?)

of

week 1-10 750mg test e
week 1-6 50 mg pd proviron
week 7-11 winny 40 mg p dag
nolva (en eventueel clomid?)

of nog een derde mogelijkheid waarbij ik winny ook aan het begin doe bij de 2e kuur.

lees veel verschillende dingen over proviron, een artikel op ergogenics zegt bijvoorbeeld dat het totaal niet werkt dus als jullie hier iets meer over weten is alle info welkom


Wat vinden jullie ?
 
Zou voor je eerste optie gaan.
Je kan 500/400 test/deca doen.

Winny nooit aan het einde van je kuur, dat is erg slecht voor je herstel. (Zoek daar maar eens op)
 
Winny Sws niet aan het einde van je kuur pakken!
 
  • Like
Waarderingen: 88ja
1-4 30-50mg winny
1-12 500mg test
1-10 400mg deca

Zowiezo hcg toevoegen en eventueel proviron.

Clomid 25-50mg als nakuur geniet de voorkeur maar 4 weken op 20mg nolva doet het trucje ook.

Schone bulk is afhankelijk van je voeding. II prik bijv nu test deca en doe dat op ma en do. Merk dat ik minder bloat als ik in 2x verdeel.

Pak ook geen proviron op 600/500 test Deca. Eet ook erg schoon en beperk de zoutiname en geen brood. Scheelt een hoop voor mij icm 2x pweek prikken

Succes!
 
vooral kwaliteitsmassa, een 'schone' bulk

Dan zou ik geen deca pakken!
500 test e en 250 tren e lijkt me een veel betere keuze.
Ik zou winny helemaal niet pakken, maar je kunt het er de eerste 3of 4 weken bij nemen.
Ik zou trouwens altijd masteron boven provi verkiezen sws inject boven orals.
 
Laatst bewerkt:
Met deca kun je prima kwaliteitsmassa pakken.. Feit dat je er erg van gaat opblazen als je geen rekening houdt met je eten, wil niet zeggen dat je gains niet schoon zijn. Ik pak meer massa op deca dan op tren...
 
Ik pak meer massa en schonere massa op tren.
Als je niet meer op tren pakt dan op deca is je voeding inname niet hoog genoeg tijden je tren kuur(sommige hebben van tren last met veel eten)
 
Ik pak meer massa en schonere massa op tren.
Als je niet meer op tren pakt dan op deca is je voeding inname niet hoog genoeg tijden je tren kuur(sommige hebben van tren last met veel eten)

Probleem bij mij is dat ik op tren minder eetlust heb. Daarnaast gain ik liever hetzelfde op minder kcal, veel eten is nooit mijn ding geweest en 5x per dag naar de WC al helemaal niet :roflol:

Anyway ik probeer enkel aan te geven dat het persoonlijk is waar je goed op kunt gainen/cutten/voelen etc.
 
Zou lekker voor die eerste gaan, en persoonlijk zonder winny.
Heb op 250 mg deca icm test ook prima kwalitietsmassa gepakt.
Hangt puur van je voeding af.
Als dat strak is met een voedingsschema en zoutinname laag/gemiddeld en vooral stabiel moet t goed komen.
Ook voldoende water drinken uiteraard.
 
Back
Naar boven