MuscleMeat

Welke van deze 2 kuurschema's zou beter zijn voor een cut?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joffreyke

Novice
Lid geworden
27 jan 2022
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Hoi mede-sportievelingen !

Binnenkort komt de cut-periode er weer aan en ik wil hem deze keer inzetten met een kuur. Ik ben ondertussen al bezig met de voorbereidingen voor de cut. Voeding aan het opstellen, schema's aan het maken, etc.. nu twijfel ik nog tussen de 2 volgende kuren;

Anavar / Winstrol kuur van 7 weken met een Nolvadex nakuur van 3 weken- alles oraal.

óf deze zwaardere cut-kuur van 15 weken inc nakuur

Test. E 500mg/week
Tren. E 400mg/week
Winstrol 40mg/dag - oraal
Clenbuterol 40mg/ 2 dagen on 2 dagen off -oraal
Nakuur eveneens met Nolvadex - oraal

De bedoeling is vooral de spiermassa behouden van mijn bulk + zelfs bijkomen indien mogelijk, en het vetpercentage drastisch te verlagen.

00AB6F05-6C71-4164-B16C-BBEB5BB94C40.jpeg

Hoe kan je van de eerste kuur die net 1 week bezig is doorgaan naar een 2de kuur?
Boeit je gezondheid je niets of moet je er shredded uit zien op komende festivals?

(Nog niet gepraat over die 400 tren e pw)

Bekijk bijlage 547010
Hoe kan je van de eerste kuur die net 1 week bezig is doorgaan naar een 2de kuur?
Boeit je gezondheid je niets of moet je er shredded uit zien op komende festivals?

(Nog niet gepraat over die 400 tren e pw)
Na mijn huidige Test e only kuur in deze bulk-periode, kom ik een tijdje off cycle, en deze cut-kuur waar ik deze topic over heb gemaakt, is pas voor juni ongeveer. No worries !

Wat is er loos met die 400 tren per week? Too much? Kan ook altijd voor de Anavar/Winstrol gaan ipv opnieuw een injection kuur met test en tren

Je bent 19 dus doe maar niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven