Fitness Seller

Welke vechtsport doen jullie? Hoe combineer je dat met bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rippetoe is k*t.. :cool:
Want?
Het is zwaar maar zeker te doen, ik zou je vechtsporten wat terugschroeven en meer richten op zware compounds.
 
rippetoe is gewoon goed, maar je moet wel geduld hebben en de techniek goed beheersen + beetje bulken
 
eerst bb en kickbox er bij. Nu kickbox en bb er bij.
 
Want?
Het is zwaar maar zeker te doen, ik zou je vechtsporten wat terugschroeven en meer richten op zware compounds.

Uitgebreide fullbody -> rippetoe
 
soms thuis wa boksen op een zak
is al veel te lang geleden
heb er 1 van ongeveer 1m75 en 1 van 1m
 
Doe 3-3,5 jaar Taekwondo.
Gestopt met BB en ga nu voor taekwondo, vond het moeilijk te combineren ook.
Trainingen op dinsdag en vrijdag.
 
Doe 3-3,5 jaar Taekwondo.
Gestopt met BB en ga nu voor taekwondo, vond het moeilijk te combineren ook.
Trainingen op dinsdag en vrijdag.

gestopt met BB? wat doe je hier :D
 
trollen, zoals de helft hier
 
trollen, zoals de helft hier

idd ik geloof er nogsteeds geen reet van dat jij met een Jahoven-getuigen naar bed bent geweest, zo ja dan ben je echt speciaal, omdat het bij die chicks zowat onmogelijk is man
 
idd ik geloof er nogsteeds geen reet van dat jij met een Jahoven-getuigen naar bed bent geweest, zo ja dan ben je echt speciaal, omdat het bij die chicks zowat onmogelijk is man

hahahahahahahahaa




edit:

jahova mogen zich niet scheren :trollface:
 
idd ik geloof er nogsteeds geen reet van dat jij met een Jahoven-getuigen naar bed bent geweest, zo ja dan ben je echt speciaal, omdat het bij die chicks zowat onmogelijk is man

jehova's getuige. En ze is/was niet zo "streng" als de gemiddelde. Ze had ook al 2 kinderen, en ze was verstoten door deel van haar familie omdat ze niet getrouwd is met die gast. En ze was geil en vrij easy.

Daarnaast was ze een van de lelijkste wijven waar ik iets mee gedaan heb.
 
Laatst bewerkt:
jehova's getuige. En ze is/was niet zo "streng" als de gemiddelde. Ze had ook al 2 kinderen, en ze was verstoten door deel van haar familie omdat ze niet getrouwd is met die gast. En ze was geil en vrij easy.

Daarnaast was ze een van de lelijkste wijven waar ik iets mee gedaan heb.

Je had wel echt zin of niet haha
 
Je had wel echt zin of niet haha

Ervoor wel ja. Erachter spijt van hmmm, dit was toch eigenlijk onder mijn stand. Maar genoeg off-topic. Hoe kwam dit eigenlijk terug ter sprake? Want het is echt al een tijd geleden :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ervoor wel ja. Erachter spijt van hmmm, dit was toch eigenlijk onder mijn stand. Maar genoeg off-topic. Hoe kwam dit eigenlijk terug ter sprake? Want het is echt al een tijd geleden :roflol:

ging over trollen :D
 
Back
Naar boven