AndroidHealthClinic

Welke vechtsport voor stoere meid

Bezoekers in dit topic

+1 ik denk dat je tegen mij geen enkele schijn van kans maakt (1M93, nooit aan gevechtsport gedaan).
Ik kan me niet voorstellen dat een meisje mij in elkaar zou kunnen rammen, dan pak ik die fragiele armpjes vast en zet ik haar in een selfhug-greep.
Nou als jongens nieuw zijn en geen idee van techniek hebben, kan ik redelijk grote jongens aan. Moeten ze natuurlijk geen 90kg wegen ofzo:p
 
Nou als jongens nieuw zijn en geen idee van techniek hebben, kan ik redelijk grote jongens aan. Moeten ze natuurlijk geen 90kg wegen ofzo:p

volgens de regels van kickboks, maar zoals silentio zegt, wat ga je doen als iemand met stukken meer massa je gewoon bij je armen pakt. Je hebt toch nooit kracht genoeg om je daar tegen te kunnen verweren. (in de veronderstelling dat je net geen tijd genoeg hebt gehad om hem een trap in zn kruis te geven)
 
volgens de regels van kickboks, maar zoals silentio zegt, wat ga je doen als iemand met stukken meer massa je gewoon bij je armen pakt. Je hebt toch nooit kracht genoeg om je daar tegen te kunnen verweren. (in de veronderstelling dat je net geen tijd genoeg hebt gehad om hem een trap in zn kruis te geven)
Nee idd, ik had het ook over thaiboksregels! En anders ren ik gewoon keihard weg:p
 
of we kunnen ons afvragen hoe veel het voorkomt dat een man en een vrouw tegen over elkaar staan om te matten in het echte leven... ofwel dat jullie allemaal marginalen zijn :D

Ik denk wel dat een vrouw die een vechtsport doet best wel een man kan wegzetten in een gevecht hoor gesteld dat die man geen vechtervaring heeft, als de eerste slag goed aankomt (zonder over KO te spreken) en ze dan niet stopt met striken voor het gedaan is, zie ik het wel lukken

Als je een goeie jab op je oog krijgt of ergens anders op je gezicht of een kick in tha nutz zal je heus niet de reflex hebben om iemands armen te pakken en vast te houden, hoor, je zal in beschermmode gaan als ongeoefende vechter
 
Taekwondo ofso
anders Jeet kun neuko, ik geef les :)
 
Laatst bewerkt:
Krav maga leer je vieze en makkelijke truukjes, maar zodra je de eerste klap heb gevangen ben je gewoon weg.

Van kickboksen/boksen word je echt harder, en leer je klappen vangen.

Ik zou je dus kickboksen aanraden, of allebei. maar als je moet kiezen kickboksen (of boksen)
 
Je bent een meisje, ga maar op jazz ballet of zo. Of leer koken, nog beter.
 
MMA, dan heb je en het staande gedeelte en het grondwerk.
Op de grond is techniek veel belangrijker dan gewicht kracht, dus als je daar skilled in wordt pak je ook jongens van 90+ kilo op de grond !
 
come on, een vrouw is kansloos tegen een kwaadwillende kerel, zelfs "stoere meisjes"....
Mijn tip, als je al argwanend genoeg bent door een vechtsport te leren voor het geval dat, draag dan een mes voor het geval dat. En kies een vechtsport waar mee je leert overweg te gaan met dat mes.
 
come on, een vrouw is kansloos tegen een kwaadwillende kerel, zelfs "stoere meisjes"....
Mijn tip, als je al argwanend genoeg bent door een vechtsport te leren voor het geval dat, draag dan een mes voor het geval dat. En kies een vechtsport waar mee je leert overweg te gaan met dat mes.
jij weet dus niet waar je over praat.
anders ga je weer verder met Rambo kijken?
 
jij weet dus niet waar je over praat.
anders ga je weer verder met Rambo kijken?

haha, denk dat er velen het met me eens zullen zijn. zelfverdediging voor vrouwen is kansloos. tenzij je het niveau lucia rijker kan halen.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 15:51 ----------

MMA, dan heb je en het staande gedeelte en het grondwerk.
Op de grond is techniek veel belangrijker dan gewicht kracht, dus als je daar skilled in wordt pak je ook jongens van 90+ kilo op de grond !

:roflol:
Rambo
 
haha, denk dat er velen het met me eens zullen zijn. zelfverdediging voor vrouwen is kansloos. tenzij je het niveau lucia rijker kan halen.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 15:51 ----------



:roflol:
Rambo

meh, een goedgerichte trap in het kruis kan wonderen doen, en als je jarenlang die beweging hebt lopen oefenen is de stap om het in een panieksituatie te gebruiken een stap kleiner.
daarom is die krav maga shit ook zo "gevaarlijk"
 
Nee idd, ik had het ook over thaiboksregels! En anders ren ik gewoon keihard weg:p
nou als jij beetje afstand houd in het begin en em dan een paar rake klappen op zn hoofd geeft, goede low kick, zal die wel ff nadenken nog hoor.
 
Pepperspray, tazer
 
Vrouwen moeten gewoon accepteren dat ze zwak zijn en daarom beter veilig in de keuken kunnen blijven :trollface:
 
MMA, dan heb je en het staande gedeelte en het grondwerk.
Op de grond is techniek veel belangrijker dan gewicht kracht, dus als je daar skilled in wordt pak je ook jongens van 90+ kilo op de grond !

Echt niet een vrouw die mij op grond kan gooien heeft nog niet bestaan en is nog niet geboren. Natuurlijk werkt al die gooi technieken als je je laat doen maar laat ze dat eenkeer proberen bij een man die stevig in zijn voeten staat en die nog eenkeer op u slaat ook...

Vrouwen die vechtsport beoefenen worden zwaar overschat vind ik. Om een vergelijking te geven bij ons in de gym vroeger als er gasten met vrouwen in de ring stapten waren dat altijd de zwakste gasten en ook kregen ze beperkingen opgelegd zodat het beetje fair play was en dat tegen een ervaren vrouwelijk boxer.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 17:54 ----------

Wel ben ik ervoor dat een vrouw geweer moeten hebben ter bescherming vooral snachts.

Laatst nog artikel gelezen over een klein handgun die je kan uithalen in paar seconden uit je bh.
 
Laatst bewerkt:
Echt niet een vrouw die mij op grond kan gooien heeft nog niet bestaan en is nog niet geboren. Natuurlijk werkt al die gooi technieken als je je laat doen maar laat ze dat eenkeer proberen bij een man die stevig in zijn voeten staat en die nog eenkeer op u slaat ook...

Vrouwen die vechtsport beoefenen worden zwaar overschat vind ik. Om een vergelijking te geven bij ons in de gym vroeger als er gasten met vrouwen in de ring stapten waren dat altijd de zwakste gasten en ook kregen ze beperkingen opgelegd zodat het beetje fair play was en dat tegen een ervaren vrouwelijk boxer.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 17:54 ----------

Wel ben ik ervoor dat een vrouw geweer moeten hebben ter bescherming vooral snachts.

Laatst nog artikel gelezen over een klein handgun die je kan uithalen in paar seconden uit je bh.


ga jij maar eens met marloes coenen sparren at gg. Kijken hoe lang je blijft staan.
 
Echt niet een vrouw die mij op grond kan gooien heeft nog niet bestaan en is nog niet geboren. Natuurlijk werkt al die gooi technieken als je je laat doen maar laat ze dat eenkeer proberen bij een man die stevig in zijn voeten staat en die nog eenkeer op u slaat ook...

Vrouwen die vechtsport beoefenen worden zwaar overschat vind ik. Om een vergelijking te geven bij ons in de gym vroeger als er gasten met vrouwen in de ring stapten waren dat altijd de zwakste gasten en ook kregen ze beperkingen opgelegd zodat het beetje fair play was en dat tegen een ervaren vrouwelijk boxer.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 17:54 ----------

Wel ben ik ervoor dat een vrouw geweer moeten hebben ter bescherming vooral snachts.

Laatst nog artikel gelezen over een klein handgun die je kan uithalen in paar seconden uit je bh.

Gaan wij tegen over elkaar staan, doe jij een bh om, kijken we wie er sneller is, jij in je bh en je gun pakken, of ik met mijn vuist op je hoofd :)
 
ga jij maar eens met marloes coenen sparren at gg. Kijken hoe lang je blijft staan.

Je overschat vrouwen denk je echt dat een vrouw van 65kg gewichtsklasse kansmaakt tegen man van 100kg? Een frontkick ze zit tegen de netten daar dan paar vuist combinaties 99% ko.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:49 ----------

Gaan wij tegen over elkaar staan, doe jij een bh om, kijken we wie er sneller is, jij in je bh en je gun pakken, of ik met mijn vuist op je hoofd :)

Het is zowiezo een effectief wapen voor vrouwen een pepperspray heb je ook niet zomaar binnen handbereik idem met teasers. En vergelijking met mij is ook niet nodig, vermits ik geen gun zal nodig hebben tegen jou...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven