XXL Nutrition

Welke verhoudingen??

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Welke verhoudingen pakken jullie als je gaat bulken??

ik dacht aan : 50% kh, 30% eiwit en 20% vet??
 
Dat is idd een goede verhouding, soms wat minder eiwit en soms wat meer vet en minder kolhydraten is ook wel eens goed om lever en nieren even te laten uitblazen.
Maar nooit koolhydraten en vetten samen verhogen want dat stimuleerd dus vooral vetopslag.
 
ja is wel een goede verhouding (vetten moet je echt niet lager gaan).
Als je wat sneller vet wordt kun je beter een wat hoger % eiwitten nemen. Heb je juist dat je niet snel aankomt dan kun je wat hoger in de koolhydraten gaan.
 
Ik houd gewoon een wat hoger eiwit aan... Daar ga ik gewoon het hardst op. Wat het variabele punt bij mij is, is carbs en vet. Altijd hoog eiwit...
 
Ik heb op keto een verhouding van 11% KH (20-25 g op een dag en 25g bij cardio of KT, 50 g voor combi): 33% eiwit (150 gram) en 56% vet.. (=restant).
Voor de carbup dag is het 60% KH, 27% eiwit en 13% vet.. tenminste als ik me aan mijn eigen berekeningen zou houden .
Officieel is het 70:15:15, maar ik trek de carbupjes er af en moet sowieso 150 g eiwit innemen..

Ingewikkeld hè! Door de week allemaal heel vette eiwit bronnen (volvette kaas en paling, gebakken ei) en in het weekend allemaal super mager vlees ed. (tonijn, gekookt ei)
 
Back
Naar boven