AndroidHealthClinic

Welke verloren members hadden hier ècht kennis van zaken?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Vroeger had je Elmo, Screwbeast, Big Cat en nog vele andere die echt waardevolle info gaven aan topicopeners. Wie van deze clique missen jullie het meest?
 
Screwbeast herrinner me ik nog wel vaag:scratch:
 
Dude, waar hebben we het nu over?
Is dit een waardevolle toevoeging dan?
Leuk dat je waarde hecht aan bepaalde mensen, maar hier heb je zelf ook best weinig aan denk ik :)
 
SageFrancis toch zeker wel.
:)
j/k

maar! Big Cat.
 
Dude, waar hebben we het nu over?
Is dit een waardevolle toevoeging dan?
Leuk dat je waarde hecht aan bepaalde mensen, maar hier heb je zelf ook best weinig aan denk ik :)

Vroeg 't me gewoon af, als je hier zo eens rondleest is de kwaliteit van dit board met de jaren bruut achteruit gegaan.
 
Verkapt Kijk-eens-hoe-lang-ik-lid-ben-topic...
 
ik denk dat er nu tig keer meer info te vinden is, mits je maar de moeite doet. Incidenteel zie je bij de discussies die de moete waard zijn kwaliteits antwoorden
 
Blackadder, Adema en MuscleBear
 
Alle info over de jaren verspreid staat idd allemaal verspreid over het forum.
dus alle info die zij ooit hebben gegeven, is met een paar klikken en tikken terug te vinden.
 
Ik mis niemand . Maar ik ben hier dan nog niet zo lang .

Wie nu nog wel post : Harpep , The Ripper , 3XL , Kale ...
 
Ik mis niemand . Maar ik ben hier dan nog niet zo lang .

Wie nu nog wel post : Harpep , The Ripper , 3XL , Kale ...

volgens mij betreft het heren uit de AAS Sectie,
daar mist de echte kennis momenteel.
er zitten er een paar, Maus, Yzord, Vstreet, Dareal slechts een kleine greep, maar kan me voorstellen dat in de goeie oude tijd er toch wel wat meer man was.
 
Eclipse had altijd wel leuke posts, maar Klaas is immers een wandelende encyclopedie en de andere leden van de AAA hebben ook goede posts het is alleen jammer dat er zo'n vijandigheid binnen de AAA-groep heerst.
 
volgens mij betreft het heren uit de AAS Sectie,
daar mist de echte kennis momenteel.
er zitten er een paar, Maus, Yzord, Vstreet, Dareal slechts een kleine greep, maar kan me voorstellen dat in de goeie oude tijd er toch wel wat meer man was.

Mijn excuses .
 
nutteloos topic
 
je vergeet mij man.

VROEGER postte ik ook waardevol. :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven