AndroidHealthClinic

Welke volgende AAS proberen? Zijn er wekelijkse orals? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pintinho

Novice
Lid geworden
11 feb 2018
Berichten
27
Waardering
6
Het zijn allemaal eenvoudige vragen, dus ik wilde niet 3 aparte topics openen, tenzij dat beter geacht word.
Ik ben ook al op Google aan het zoeken, maar persoonlijk advies is altijd welkom. :o
  1. Wat te proberen na test, deca, eq, primo, hgh? Geen orals, insuline en geen trenbolon.
    Ik dacht aan masteron enanthate, maar de meeste masteron die ik zie, zijn proprionate.

  2. Zijn er injectable weekly orals?
    Ik wil niet elke dag injecteren.

  3. Zou trenbolon je hormoonhuishouding nog EXTRA stopzetten na 3 jaar cruisen/blasten of zit je dan al aan maximale shutdown?

  4. Verlaagt trenbolon je vruchtbaarheid om baby's te krijgen als je tweemaal per week HCG 500 gebruikt?
 
Je kan injectable winstrol of dbol ook om de dag injecteren. De halfwaardetijden zijn geloof ik een stuk langer bij IM injecties dan bij de gewone pilvariant.
 
Het zijn allemaal eenvoudige vragen, dus ik wilde niet 3 aparte topics openen, tenzij dat beter geacht word.
Ik ben ook al op Google aan het zoeken, maar persoonlijk advies is altijd welkom. :o
  1. Wat te proberen na test, deca, eq, primo, hgh? Geen orals, insuline en geen trenbolon.
    Ik dacht aan masteron enanthate, maar de meeste masteron die ik zie, zijn proprionate.

  2. Zijn er injectable weekly orals?
    Ik wil niet elke dag injecteren.

  3. Zou trenbolon je hormoonhuishouding nog EXTRA stopzetten na 3 jaar cruisen/blasten of zit je dan al aan maximale shutdown?

  4. Verlaagt trenbolon je vruchtbaarheid om baby's te krijgen als je tweemaal per week HCG 500 gebruikt?
U Wut M8?
hoe kan je nu in hemelsnaam een oral injecteren. DAN IS HET GEEN ORAL MEER
 
Waarom wil je per se iets nieuws als je al best wat geprobeerd hebt?

Vruchtbaarheid om baby's te krijgen :orly:
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Je kan injectable winstrol of dbol ook om de dag injecteren. De halfwaardetijden zijn geloof ik een stuk langer bij IM injecties dan bij de gewone pilvariant.

Dit.
 
Waarom geen orals maar wel een injectable van deze?
 
Ik voel lethargie/moeheid van dianabol en wil mijn lever sparen.

Ik heb geen moeheid bij Primo/EQ/Test. Ik wil best 2 weken een injectable winstrol/anadrol/dianabol proberen en zien of ik minder bijwerkingen heb.
 
Je spaart je lever niet met het injecteren van 17-alfa-gemethyleerde stoffen, in plaats van het oraal innemen..
 
Ik voel lethargie/moeheid van dianabol en wil mijn lever sparen.

Ik heb geen moeheid bij Primo/EQ/Test. Ik wil best 2 weken een injectable winstrol/anadrol/dianabol proberen en zien of ik minder bijwerkingen heb.
Of je het nu injecteert of slikt, het is even slecht voor je lever.
 
Bedankt. Wat is dan het primaire voordeel van injecteren over tabletten?
Voor de 17a-gealkyleerde AAS? Niks.

Of nou ja, sommigen melden nog weleens maag- of darmklachten via de orale weg, maar als je dan toch injecteert, gebruik andere middelen.
 
  1. Zou trenbolon je hormoonhuishouding nog EXTRA stopzetten na 3 jaar cruisen/blasten of zit je dan al aan maximale shutdown?
Snap dat extra stopzetten niet zo, plat is plat.
Heb je tijdens die 3 jaar cruisen/blasten HCG mee laten lopen?
 
Back
Naar boven