Fitness Seller

Welke waardes testen tijdens cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frederik Herts

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2018
Berichten
175
Waardering
62
beste mensen,

Ja, ik heb zeker gezocht omdat dit ergens te vinden zou moeten zijn op het forum maar heb het oprecht niet gevonden. Ik ben nu aan het cruisen op 150mg test e en 2x500iu hcg pw net als blast en wil checken of ik weer ready ben voor de komende cut blast. Ik heb voor en tijdens het kuren/blasten ooit een bloedtest gedaan van yourlabs voor de krachtsport maar vroeg mij af of deze compleet genoeg is. Wat zijn nou eigenlijk (als ik vragen mag) de beste waardes om op te testen nu, en is dat wellicht niet goedkoper of makkelijker via de huisarts dan via die websites? Een antwoord word enorm gewaardeerd!

Daarnast nog een vraag waar ik helemaal niks over vind, afgelopen maanden heb ik bij elke hcg injectie (0,2ml, 500iu per injectie) dat de boel daar helemaal opzwelt en hard word en blijft de dagen erna, huid word ook rood en het is pijnlijk, valt me op dat dit de eerste dag niet is als hij gemengd is dan is ie helder, daarna word de hcg ook wat troebeler en dan heb ik dit steeds, iemand wellicht een idee waar dat aan kan liggen?

Heel erg bedankt voor de moeite!
 
Als je onderhuidse irritaties krijgt van HCG zou ik het gewoon met een insulinespuitje in je schouder zetten.
 
Met IM injecties zwelt het ook pijnlijk op, vial na vial gwn. Het word dus ook troebel, meng het gewoon rustig en steriel met het bijgeleverde water snap er niks van
 
beste mensen,

Ik ben nu aan het cruisen op 150mg test e en 2x500iu hcg pw net als blast en wil checken of ik weer ready ben voor de komende cut blast.
Wat zou je dan kunnen testen als je aan het cruisen bent? Hoe kan een bloedtest uitwijzen of je ready bent voor een volgende kuur terwijl je 150mg test per week zet?
 
Wat zou je dan kunnen testen als je aan het cruisen bent? Hoe kan een bloedtest uitwijzen of je ready bent voor een volgende kuur terwijl je 150mg test per week zet?

Cholesterol, leverwaarden, hematocriet etc.
 
Cholesterol, leverwaarden, hematocriet etc.
Sommige waardes blijven abnormaal tijdens je cruise. Dan ben je eigenlijk volgens je bloedwaardes nooit ready voor een volgende kuur wanneer je blijft cruisen.
 
Laatst bewerkt:
Hcg verhaal is me inmiddels duidelijk. bloedtest zijn de meningen vaak weer over verdeeld merk ik haha
 
Er zijn vrij weinig waardes waar je wat aan hebt tijdens het kuren. Je kunt je HDL-cholesterol testen, maar in veel gevallen heb je er niks aan. Het kan wat verlaagd zijn, maar of het ook schadelijk is voor je gezondheid op de langetermijn? Geen idee, daar kun je niet direct vanuit gaan. Een cholesteroleffluxcapaciteitstest heb je waarschijnlijk meer aan, maar dat kun je niet eenvoudig laten testen. LDL-cholesterol kun je laten testen, en vanaf een bepaalde waarde zou je dat kunnen behandelen. Bij lichte verhogingen heb je dan wat aan rodegistrijstextract en berberine. Anders moet je uitwijken naar statines en vind ik dat je vooral achter je oren moet krabben of kuren überhaupt wel zo verstandig is. Maar in de regel heeft kuren heel weinig impact op je LDL-cholesterol, m.u.v. orale AAS. Die moet je sowieso niet nemen.

Je kunt het hematocriet testen, bij hoge waardes kun je bloeddonatie of aderlating overwegen.

En voor de rest? Tja. AAS doen niet echt wat met je lever (m.u.v. de orale AAS; die moet je sowieso niet nemen), dus als je dat routinematig gaat aanbevelen om te testen krijg je vooral vals-positieven. AAS doen mogelijkerwijs wat met je nieren op de langetermijn, maar dan kun je beter een gevoeligere test pakken daarvoor, en dat moet met een urinetest (testen op proteïnurie).

Ik zie ook niet precies op welke waardes je moet wachten om te herstellen tijdens en cruise. Je leverwaarden? Geen orals nemen. Met een week zijn die toch weer verhoogd als je dat wel doet. Je LDL-cholesterol? Wederom, geen orals nemen. Met injecteerbare AAS zijn stijgingen van het LDL-cholesterol een stuk geringer (als het al stijgt). Je HDL-cholesterol? Die daling in je HDL-cholesterol heb je ook binnen een paar weken weer met injecteerbare AAS, wie houd je voor de gek? En het is volstrekt onduidelijk of die daling schadelijk is. Je hematocriet? Dat duurt maanden om te normaliseren. Doneer gewoon wat bloed of doe een aderlating.

Of je weer gaat blasten moet je lekker zelf weten, je bloedwaardes gaan je dat niet vertellen. Het wordt er niet gezonder op door wat bloedwaardes te testen.

Edit
Nog ter toevoeging; oudere kuurders zou ik dan nog wel PSA laten testen.
 
Er zijn vrij weinig waardes waar je wat aan hebt tijdens het kuren. Je kunt je HDL-cholesterol testen, maar in veel gevallen heb je er niks aan. Het kan wat verlaagd zijn, maar of het ook schadelijk is voor je gezondheid op de langetermijn? Geen idee, daar kun je niet direct vanuit gaan. Een cholesteroleffluxcapaciteitstest heb je waarschijnlijk meer aan, maar dat kun je niet eenvoudig laten testen. LDL-cholesterol kun je laten testen, en vanaf een bepaalde waarde zou je dat kunnen behandelen. Bij lichte verhogingen heb je dan wat aan rodegistrijstextract en berberine. Anders moet je uitwijken naar statines en vind ik dat je vooral achter je oren moet krabben of kuren überhaupt wel zo verstandig is. Maar in de regel heeft kuren heel weinig impact op je LDL-cholesterol, m.u.v. orale AAS. Die moet je sowieso niet nemen.

Je kunt het hematocriet testen, bij hoge waardes kun je bloeddonatie of aderlating overwegen.

En voor de rest? Tja. AAS doen niet echt wat met je lever (m.u.v. de orale AAS; die moet je sowieso niet nemen), dus als je dat routinematig gaat aanbevelen om te testen krijg je vooral vals-positieven. AAS doen mogelijkerwijs wat met je nieren op de langetermijn, maar dan kun je beter een gevoeligere test pakken daarvoor, en dat moet met een urinetest (testen op proteïnurie).

Ik zie ook niet precies op welke waardes je moet wachten om te herstellen tijdens en cruise. Je leverwaarden? Geen orals nemen. Met een week zijn die toch weer verhoogd als je dat wel doet. Je LDL-cholesterol? Wederom, geen orals nemen. Met injecteerbare AAS zijn stijgingen van het LDL-cholesterol een stuk geringer (als het al stijgt). Je HDL-cholesterol? Die daling in je HDL-cholesterol heb je ook binnen een paar weken weer met injecteerbare AAS, wie houd je voor de gek? En het is volstrekt onduidelijk of die daling schadelijk is. Je hematocriet? Dat duurt maanden om te normaliseren. Doneer gewoon wat bloed of doe een aderlating.

Of je weer gaat blasten moet je lekker zelf weten, je bloedwaardes gaan je dat niet vertellen. Het wordt er niet gezonder op door wat bloedwaardes te testen.

Edit
Nog ter toevoeging; oudere kuurders zou ik dan nog wel PSA laten testen.

Van dit soort texten word ik dus vrolijk, veel informatie die ik graag tot mij neem en dat word gewaardeerd Galen! In jouw ogen is het dus wellicht even slim om dit wat minder frequent te doen? Omdat je toch altijd iedereen altijd weer hoort over die bloedtesten om te kijken of je ready bent voor de volgende kuur kwam daardoor ook dus deze vraag tot stand bij mij! Ik zit sowiso even met een rot timing, nu een maandje aan het cruisen na een 12 weken 500 test e kuur en 8 weken daarbij 300mg dhb (gestopt laatste 4 weken door pip) maar vanwege een kut timing zou ik graag wat eerder willen cutten met een lichte cut blast (gezien een hoop spul blasten tijdens een cut mij sowiso onnodig lijkt) echter is een maand ondanks de lichte kuur hiervoor wel wat vroeg denk ik. Vandaar dat ik dacht dat de bloedtest misschien meer bevestiging kon geven ofdat ik hier wat eerder mee kon starten. Btw, ik ben niet zo een iemand die dus nonstop blast hoor, het is oprecht even een kut timing haha.
 
Back
Naar boven