XXL Nutrition

Welke Whey (eiwitshake) en creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutchie101

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2016
Berichten
64
Waardering
6
Lengte
1m70
Massa
63kg
Vetpercentage
15%
Hallo,


vraag: Welke eiwitshakes raden jullie me aan (welke website) en welke creatine? op body en fit heb je verschillende soorten creatine en ik raak een beetje in de war.

Creatine zorgt voor meer kracht en het houdt ook vocht in je spieren... dat is wat ik er van weet.

Reden:
Ik heb dat nodig want ik word heel snel moe terwijl ik na 20 min wel weer veel kan liften.
En ja, de eiwitshake, om mn eiwitten aan te vullen natuurlijk.

Hiervoor had ik een eiwitshake met 20 gr eiwit per 100g endat is dus best slecht haha. Die heb ik maar weggegooid.


bedankt alvast ... (:
 
Perfect Whey van en creatine monohydraat van de boardsponsor, XXLnutrition.com!

:thumbs:
 
Perfect Whey van en creatine monohydraat van de boardsponsor, XXLnutrition.com!

:thumbs:
heb even naar whey proteine gekeken. Prijs is ook heel laag, en aangezien de reviews ook nog eens heel goed!

welke smaak raad je aan? Ik maak vaak een smoothie met yoghurt banaan en aardbei. --> hier past banaan smaak wel bij

maar ik maak ook smoothies met bosvruchten etc zonder banaan, dan past banaan smaak er niet bij.

Bij beide past chocola wel, alleen ligt het eraan hoe de chocola smaakt..

of moet ik voor neutraal gaan. Betekent dat dat je het helemaal niets proeft?
 
Neutraal is alleen voor hardcore jongetjes. Wel het beste als je er meerdere shit bij gaat gooien denk ik, het heeft niet echt een uitgesproken smaak maar meningen verschillen natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Neutraal is alleen voor hardcore jongetjes. Wel het beste als je er meerdere shit bij gaat gooien denk ik, het heeft niet echt een uitgesproken smaak maar meningen verschillen natuurlijk.
ben niet een hardcore jongen denk ik... :o

but too late.... heb beide producten besteld die in de 1e reactie staan.. haha :P
 
Als ik je goed begrijp heb je dus creatine nodig omdat je snel moe wordt?
 
Als ik je goed begrijp heb je dus creatine nodig omdat je snel moe wordt?

Is dat een algemene vraag of probeer je mijn redenatie te snappen?
 
ik probeer inderdaad je redenatie te snappen. Misschien dat we je wat betere hulp kunnen bieden als dit wat duidelijker is
 
ik probeer inderdaad je redenatie te snappen. Misschien dat we je wat betere hulp kunnen bieden als dit wat duidelijker is
Ik word dus altijd snel moe. Niet buiten adem (duh krachttraining) maar het 'lukt' me gewoon niet terwijl ik weet dat t wel zou moeten lukken.

En ja... creatine zorgt voor atp dus dacht ik dat het zou helpen. I will see
 
Yup.. geen idee wat het was
 
Misschien wat meer eten een uurtje voor het trainen?
 
Je kan eventueel creatine monohydraat icm beta alanine proberen.Kost niet veel en werkt. Voor mij toch.

Maar eerst zien dat je voeding en training in orde is.
 
Je kan eventueel creatine monohydraat icm beta alanine proberen.Kost niet veel en werkt. Voor mij toch.

Maar eerst zien dat je voeding en training in orde is.
Training is 5x5 stronglifts

Zie foto voor gewichten van nu...

En eten.. ik eet gwn gezonde dingen. Hou me niet echt aan een schema. Griekse yoghurt met aardbei in ochtend. Of tonijnsalada (zelf gemaakt) op brood. En in de middag miss spaghetti of iets dergelijks. En in de avond kip vlees etc

Screenshot_20160727-223110.png
 
Klinkt of je erg weinig eet.
Zou toch eens een goed schema maken en kijken wat je echt eet.
 
Klinkt of je erg weinig eet.
Zou toch eens een goed schema maken en kijken wat je echt eet.
T probleem is, dat ik een schema heel snel beu ben. En het lijkt dan alsof ik een robot leventje heb (met school erbij)
 
Een schema is inderdaad eerder vervelend en ben je snel zat. Je moet gewoon een ander eet patroon zien aan te houden met voedsel wat jij lekker vindt en wat voor jou niet te veel moeite kost. Het klinkt nu inderdaad alsof je veels te weinig eet op een dag..

Kleine toevoegingen in je eetpatroon die niet te veel moeite kosten zijn bijvoorbeeld wat gekookte eitjes, 1 bak kwark per dag en verdeel die over 2 momenten op de dag. Neem eens een handje noten als je op de bank zit en neem voor de training nog een banaantje en eiwitshake als je geen echte maaltijd voor de training neemt.
 
Training is 5x5 stronglifts

Zie foto voor gewichten van nu...

En eten.. ik eet gwn gezonde dingen. Hou me niet echt aan een schema. Griekse yoghurt met aardbei in ochtend. Of tonijnsalada (zelf gemaakt) op brood. En in de middag miss spaghetti of iets dergelijks. En in de avond kip vlees etc

Hoe weet je dat je +700 kcal eet als je je niet houd aan een schema?
 
Een schema is inderdaad eerder vervelend en ben je snel zat. Je moet gewoon een ander eet patroon zien aan te houden met voedsel wat jij lekker vindt en wat voor jou niet te veel moeite kost. Het klinkt nu inderdaad alsof je veels te weinig eet op een dag..

Kleine toevoegingen in je eetpatroon die niet te veel moeite kosten zijn bijvoorbeeld wat gekookte eitjes, 1 bak kwark per dag en verdeel die over 2 momenten op de dag. Neem eens een handje noten als je op de bank zit en neem voor de training nog een banaantje en eiwitshake als je geen echte maaltijd voor de training neemt.

Eet al +20j met een schema. Ben het nog niet beu.
 
Back
Naar boven