AndroidHealthClinic

Welke whey gebruik jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Momenteel heb ik Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standaard (vanille smaak) :thumbup:
 
Overigens gebruik ik whey van revolutions daar gooi ik een schep van in de blender met een berg brinta en nutrix babyvoeding, twee soeplepels kwark, scheut magere melk, een banaan en voor rest water. Dat is dus mijn ontbijt :D
 
Pure whey van revolutions 2250 gram 45 € laat ik een collega bestellen op body en fitshop ik heb nu banaan doe ik met water 2 per dag
 
momenteel de isolaat van powersupps
 
Same here :thumb:

:rolleyes: Verklaar je nader...

Mixt als de beste straaltje water uit de kraan en het is opgelost. Geen geshake helemaal niks. Smaak is een 10 wat aardbei betreft dan. En als ik de inhoud bekijk is het ook allemaal dik in orde.
 
Mixt als de beste straaltje water uit de kraan en het is opgelost. Geen geshake helemaal niks. Smaak is een 10 wat aardbei betreft dan. En als ik de inhoud bekijk is het ook allemaal dik in orde.

Ik heb hem zelf nog nooit geprobeerd. Ben van mening dat Nectar van Syntrax nog iets beter is namelijk...Zal binnenkort eens even bij de supp-shop langsgaan om hem te proberen! :thumb:
 
...vroeg ik me dus af, of die vanille beetje te zuipen valt?

Mn volgende 10lb zak misschien...

Smaak is persoonlijk, maar ik vind het prima smaken met water of met magere melk (neem nu met water). :thumbup: :D
 
Smaak is persoonlijk, maar ik vind het prima smaken met water of met magere melk (neem nu met water). :thumbup: :D

ik had zowat reviews gelezen voor ik eerste keer bij 1fast die optimum bestelde, en choco lag duidelijk bovenaan qua meest gekozen flavors.
over vanille (wat ik persoonlijk ook een lekkere smaak vind) waren er veel negatieve berichten te lezen, vandaar mn twijfel.

Maar zal deze wel volgende keer eens uittesten bro.
 
Gebruik Sportslab Pro Whey. Iemand hier die het ook gebruikt?

Elke ochtend met de brinta/havermout en op dit moment met magere melk.
 
prostar van ultimate nutrition
 
Heb van optimum whey de cookies and cream en rocky road gehad beiden erg lekker. De icecream vanilla is ook nog wel ok maar de eerst genoemde het lekkerst.
 
Nature's best zero carb isopure. Mixt goed.
 
Welk whey gebruik jij?
Welk soort whey gebruik je? isolaat,...
Wat voeg je er aan toe? water, melk, vitamines, soja, BCAA's, ...

Als je belg bent vermeld eventueel waar je het gekocht hebt, voor NL zijn er genoeg online shops :p

Heb je liever geen Whey uit NL shops of vind je de verzending te duur? Bij ons is het €5,- verzendkosten en gratis boven de €55,-. Verzending via EPS dus meestal de volgende dag al in huis (bij Paypal). ;)

Jaap
 
ik had zowat reviews gelezen voor ik eerste keer bij 1fast die optimum bestelde, en choco lag duidelijk bovenaan qua meest gekozen flavors.
over vanille (wat ik persoonlijk ook een lekkere smaak vind) waren er veel negatieve berichten te lezen, vandaar mn twijfel.

Maar zal deze wel volgende keer eens uittesten bro.

Ik vind het een lekkere smaak, niet te zoet ook. Ik ben wel benieuwd naar de andere smaken! Maar vaak kies ik toch voor de "veilige" optie (vanille) i.v.m. het mixen door mijn brinta of havermout. :D
 
Back
Naar boven