AndroidHealthClinic

Welke whey isolaat is de beste

Bezoekers in dit topic

marnickx

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2015
Berichten
232
Waardering
5
Lengte
1m65
Massa
50kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik ben plan om whey isolaat te gaan gebruiken, maar heb er nu van XXL nutrition en van body&fitshop gevonden. heeft iemand ervaring met 1 van de 2 of weet iemand welke ik het beste kan bestellen? welke het beste is? Ze zien er mij allebei wel goed alleen, prijs verschilt beetje, ik heb al veel goeds over XXL nutrition gehoord, maar die van body en fit ziet er ook niet slecht uit ofzo... De links staan er bij zodat je eens zelf kan controleren.

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...laat-perfection/?sqr=whey isolaat perfection&

https://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/whey-isolaat
 
Ik zou gewoon b&f bestellen , 20% minder, lekker genaaid worden. Dat is toch gewoon fantastisch!
 
bedoel je van die 20% minder eiwitten dan aangegeven? Want heb ergens gelezen dat dit alleen de whey perfection was en niet de whey isolaat perfection, maar kan het fout hebben, is het ook bij de whey isolaat perfection?
 
Gast, je moet gewoon niets bij b&f bestellen! Zijn grote oplichters!
 
Oke dan wordt het de XXL nutrition, heb je een idee hoelang het duurt tegen dat het geleverd is?
 
Rappe service, krijg je er vanaf een bepaalde prijs ook gratis suppllementen bij om te proberen of een drinkbeker ofzo? En ja het is me nu wel duidelijk dat b&f slecht is
 
Rappe service, krijg je er vanaf een bepaalde prijs ook gratis suppllementen bij om te proberen of een drinkbeker ofzo? En ja het is me nu wel duidelijk dat b&f slecht is

alles wordt je duidelijk op de site, geen enkele shop heeft zoveel keuze in goodies/samples als wij ;)
 
Mmmm Ralf en René allebei de namen beginnen met een R. Net zoals mijn papa zijn naam. It's a conspiracy. xD
 
Kan je ook pas betalen bij levering in cash ? Of moet dit via bancontact
 
Kan je ook pas betalen bij levering in cash ? Of moet dit via bancontact
>< denk je niet dat zoiets misbruikt wordt. En dan dagen klanten niet op aan de deur zeker. Elke week 200. ><
 
Ik weet het, daarom dat ik het voor de zekerheid vraag maar voor mij zou het handiger zijn om in cash te betalen bij levering
 
Zwart geld uitgeven... :D

Zou kunnen maar bezorgkosten zijn dan rond de 15 euro, terwijl het normaal vanaf 20,- gratis is.
 
bedoel je van die 20% minder eiwitten dan aangegeven? Want heb ergens gelezen dat dit alleen de whey perfection was en niet de whey isolaat perfection, maar kan het fout hebben, is het ook bij de whey isolaat perfection?

Het valt wel op zelfs als twee producten slecht getest hebben, dat men nog steeds ervan uitgaat "dat de rest wel goed zal zijn". Omdat ze zo betrouwbaar zijn ?
 
optinum nutrition gold whey weinig vet bcaa en lekkere smaken
 
Ga voor één van de sponsors van dit forum.

Er is een reden voor dat B&F geen sponsor meer is van dit forum.
B&F mag nog zoveel beweren als ze willen, als je vriendin je eenmaal bedrogen heeft, ga je haar dan in de toekomst ook nog geloven?
 
Back
Naar boven