AndroidHealthClinic

Welke whey kan ik nu het beste nemen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pcman

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
32
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
108kg
Laatst bewerkt:
ligt het aan mij dat ik op een wikipedia link kom als ik op jou links klik en die eerste http weg doe?
 
Er zijn 100 verschillende wheys, denk je nou echt dat wij hier op DBB weten, welke de absolute beste is?

Vergelijk ze per ingredienten, aantal eiwit per scoop, zoetstoffen, kleurstoffen, aantal carbs, aantal vet. En kies degene die jij het beste lijkt.

Ik kan wel zeggen welke ik het beste vind, maar dat is natuurlijk geen objectieve mening. Ik gebruik Dynamatize Pure isolate whey.

en je links doen het niet, dus kan iedereen die lui is niet kijken :D
 
hoeveel van dit topics gaan er nu nog komen? dit is geloof ik al de 3e binnen 1 week tijd!

Nogmaals mijn mening van een goede whey:

XXL! --> XXL no nonsense nutrition


Zoals al gezegd is, de "beste" whey vinden? suc6... het is ook een groot deel eigen voorkeur, want er zijn er zooo veel.


En welkom op het forum.
 
hoeveel van dit topics gaan er nu nog komen? dit is geloof ik al de 3e binnen 1 week tijd!

Nogmaals mijn mening van een goede whey:

XXL! --> XXL no nonsense nutrition


Zoals al gezegd is, de "beste" whey vinden? suc6... het is ook een groot deel eigen voorkeur, want er zijn er zooo veel.


En welkom op het forum.

Ik heb ook 4 emmers staan van XXL maarja die Whey Isolate van powersupplements is even duur als die van XXL. En isolate is beter dan concentrate/isolate.
 
Ik heb ook 4 emmers staan van XXL maarja die Whey Isolate van powersupplements is even duur als die van XXL. En isolate is beter dan concentrate/isolate.

4 emmers whey kosten bij xxl 37,50 per stuk. 3 emmers whey kosten bij ps 44,90. Bij XXL ben je dus wat voordeliger uit.

Whey isolaat of een combinatie van isolaat/concentraat is om het even. Ga je op jaarbasis niet veel van merken.
 
Links zijn inmiddels gefixt. Stomme scripts :P

Het ging mij er ook niet om om het beste van ooit te vinden, maar meer een keuze tussen die 2 :)

Mij leek de Pure Whey Protein Isolate iets beter, omdat zoals een paar van jullie ook al zijden, het hier om een Isolate gaat. Ik weet dat dat niet alles zegt, dus daarom wou ik even vragen :)

In ieder geval bedankt voor de antwoorden tot nu toe!
 
die van powersupplements is van beter kwaliteit...het is maar wat je er voor over hebt eh.
 
Back
Naar boven