XXL Nutrition

Welke Whey Shake is de ware kampioen?

Bezoekers in dit topic

GazaNL

Novice
Lid geworden
20 sep 2012
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
30%
Excusses voor mijn typ foutjes en of fouten.

Heey jongens... en dames natuurlijk. Mijn naam is Salim en ik kom uit Eindhoven. Als het goed is kun je mijn stats links zien en dan merk je al snel genoeg dat ik niet bij de profs hoor en ook niet bij de amateurs. Ik ben een echte beginner. Maar... ik heb wel iets interesants voor iedereen die naar de juiste Whey Shake zoekt.

Naar aanleiding van veel discussies over welke whey shake nu het beste zou moeten zijn ben ik een onderzoek gestart die moet uitwijzen wie de ware kampioen is. Of bestaat deze kampioen helemaal niet?

Nou, blijkbaar hebben een heleboel mensen hun kostbare hoop en geld gezet op de whey shake. Ikzelf heb er nog nooit een in het echt gezien laat staan dat ik er gebruik van heb gemaakt. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik hier iets ga weerleggen dat zomaar uit de duim is gezogen. Gelukkig zijn er genoeg onderzoeken gedaan, naar het menselijk lichaam en het gedrag ervan, en is de informatie ervan vrij voor het publiek.

De Whey Shake werd hier zodanig vaak benoemd en geprezen dat het mijn interesse heeft gekregen. Natuurlijk niet zomaar, maar zodanig dat ik, door de verhalen hier, er echt in geloof dat ik mijn doel veel sneller kan berijken met een goede shake. Maar dan loop je (vooral als beginner) tegen een muur van discussies aan die niet makkelijk te doorbreken is. Dus hierbij mijn poging om de bakstenen stuk voor stuk van de muur te breken en ze eens nader te bekijken. (mischien niet onder een microscoop maar zeker onder een vergrootglas)

En dat doe ik met de volgende vragen.

Wat is Whey?
Welke soorten whey shakes bestaan er allemaal?
Wat verwacht men van deze shakes?
Wat doet deze shake daadwerkelijk?
Welke aminozuren heb je dagelijks nodig en hoeveel heb je ervan nodig?