AndroidHealthClinic

Welke whey te kiezen

Bezoekers in dit topic

Joren10

Novice
Lid geworden
4 aug 2011
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Beste BB'ers

Al een tijdje twijfel ik van welk merk ik mijn whey shakes moet kopen.

Als student zijnde wil ik niet al mijn geld aan whey geven. Maar ik wil ook wel degelijke kwaliteit want anders heeft het uberhaupt geen zin dat je whey neemt.

Er wordt veel geschreven over de opkomt van de whey van MyProtein. Iemand enige ervaring mee hoe kwaliteitsvol deze is? De prijs is namelijk zeer aantrekkelijk (39 euro voor 2,5kg).

Langs de andere kant twijfel ik om Gold Standard whey te nemen. Deze wordt op vele review-fora heel positief beoordeeld. Maar er hangt wel een prijskaartje aan vast (50 euro voor 2kg).

Wat is jullie mening hierover? Gaan voor de MyProtein of voor de Gold Standard? Is het kwaliteitsverschil (als er al een kwaliteitsverschil is) tussen beide die hoge prijs waard?

Thanks!
 
Die van de aldi
 
2 dezelfde topics openen om sneller antwoord te krijgen?

Zoals ik al zij www.google.nl en typ in welke whey.
Zijn al 10.000 topics over.
 
Beste Forum leden,

Ik gebruik al een tijdje de whey van happy proteine. Ik vind ze alleen erg zoet. Ik leng ze dan meer aan met sojamelk maar glazuur spat uit m'n mond. Ik ben op zoek naar whey met minder suiker en het liefst op basis van hennep proteine. Heb laatst in een winkel een vaag zakje gekocht maar hier zaten echt te veel vezelfs nog tussen.

Dus:
- whey met weinig suiker
- liefst op basis van hennep eiwit

Hoor graag van jullie! Dankjulliewel!

Joshua
 
XXL Whey Delicious..
 
Back
Naar boven