AndroidHealthClinic

Welke wristbands gebruiken jullie?

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
362
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Titel spreekt voor zich. Ben benieuwd welke wristbands jullie gebruiken en wat jullie ervan vinden. Had eerder al een topic geopend maar er werd weinig tot niet gereageerd.

Alvast bedankt :)
 
Titel spreekt voor zich. Ben benieuwd welke wristbands jullie gebruiken en wat jullie ervan vinden. Had eerder al een topic geopend maar er werd weinig tot niet gereageerd.

Alvast bedankt :)

Ik heb ze van Ironmind. Gewoon rechte, maar ik denk dat ik andere ga aanschaffen die je al om de pols kan doen. Verder vind ik de kwaliteit wel goed.
 
Ik heb ze van Ironmind. Gewoon rechte, maar ik denk dat ik andere ga aanschaffen die je al om de pols kan doen. Verder vind ik de kwaliteit wel goed.
"Die je al om de pols kan doen" wat bedoel je hier precies mee? Zonder klitteband?
 
Bedoel je wraps of straps?
Wraps: Titan THP. Kwaliteit is wel OK. Ze zitten echt prima en je kan ze super strak trekken maar ze pluizen ook redelijk snel. Dat wil niet zeggen dat ze snel versleten (onbruikbaar/op gebruikt) zijn. Maar esthetisch is het wel een pak minder.
Ik heb ook Titan signature Golds maar die heb ik nog nauwelijks gebruikt. Die zijn veel stijver.

Straps: Powerhouse Gym straps. Bijna 20 jaar oud. Ik gebruik ze heel weinig maar ze zijn wel super van kwaliteit.
 
Off topic:
Ik heb een tijdje wristbands gebruikt maar had het idee dat m'n polser er zwakker door werden. Klopt/kan dit?
 
Lijkt me normaal geen probleem. Ik zou niet weten waarom je polsen zwakker zouden worden.
Je moet ze uiteraard niet gebruiken bij lifts die op zich geen uitdaging zijn. Maar zelfs dan lijkt me niet dat je polsen zwakker zouden worden door het gebruik van wraps.
 
Bedoel je wraps of straps?
Wraps: Titan THP. Kwaliteit is wel OK. Ze zitten echt prima en je kan ze super strak trekken maar ze pluizen ook redelijk snel. Dat wil niet zeggen dat ze snel versleten (onbruikbaar/op gebruikt) zijn. Maar esthetisch is het wel een pak minder.
Ik heb ook Titan signature Golds maar die heb ik nog nauwelijks gebruikt. Die zijn veel stijver.

Straps: Powerhouse Gym straps. Bijna 20 jaar oud. Ik gebruik ze heel weinig maar ze zijn wel super van kwaliteit.
Wraps ;)
 
Ik heb sinds een paar weken erg goedkope via ali expres besteld om te kijken of ik het fijn vind zitten.

Zitten best goed voor die paar euro's maar zodra als ik weet hoe ik dingen uit Amerika kan bestellen wil ik de gangstawraps van marc bell bestellen
 
Ik heb deze...Doen hun werk, maar gebruik ze alleen bij DL. Verder gebruik ik geen handschoenen/wraps/straps.

Misschien even aan Jasenko en Skatermarvin vragen hoe zij hun straps uitwisselen?!
Oh wacht, dat zijn strap-ons...sorry my bad... :roflol:
 
Ik heb sinds een paar weken erg goedkope via ali expres besteld om te kijken of ik het fijn vind zitten.

Zitten best goed voor die paar euro's maar zodra als ik weet hoe ik dingen uit Amerika kan bestellen wil ik de gangstawraps van marc bell bestellen
Die kan je volgens mij ook via de UK bestellen via Improveyourbench, de officiële invoerder van Mark Bell zijn spullen in Europa.
Persoonlijk vind ik die dingen gewoon veel te duur. Dan kan je beter bij Strengthshop gaan kijken of bij Fitness Seller . Die van Titan zijn ook heel goed en SBD zal ook wel erg goed zijn. Maar of die beter zijn dan die van Strengthshop of Fitness Seller weet ik niet. Duurder zijn ze zeker wel.
 
Die kan je volgens mij ook via de UK bestellen via Improveyourbench, de officiële invoerder van Mark Bell zijn spullen in Europa.
Persoonlijk vind ik die dingen gewoon veel te duur. Dan kan je beter bij Strengthshop gaan kijken of bij Fitness Seller . Die van Titan zijn ook heel goed en SBD zal ook wel erg goed zijn. Maar of die beter zijn dan die van Strengthshop of Fitness Seller weet ik niet. Duurder zijn ze zeker wel.
Voor de meeste lifters zullen onze Fortex Wrist Wraps prima volstaan. Die zijn iets langer dan normaal (namelijk 50 cm) en kunnen indien gewenst erg strak gedragen worden maar ook wat losser/comfortabeler.

Iemand die op zoek is naar extreme stijfheid of nog langere wraps kan inderdaad eens kijken naar de duurdere wraps van bijvoorbeeld Titan of SBD.
 
Laatst bewerkt:
Die kan je volgens mij ook via de UK bestellen via Improveyourbench, de officiële invoerder van Mark Bell zijn spullen in Europa.
Persoonlijk vind ik die dingen gewoon veel te duur. Dan kan je beter bij Strengthshop gaan kijken of bij Fitness Seller . Die van Titan zijn ook heel goed en SBD zal ook wel erg goed zijn. Maar of die beter zijn dan die van Strengthshop of Fitness Seller weet ik niet. Duurder zijn ze zeker wel.

Check anders eens die van Gorilla Wear
 
Ik heb sinds een paar weken erg goedkope via ali expres besteld om te kijken of ik het fijn vind zitten.

Zitten best goed voor die paar euro's maar zodra als ik weet hoe ik dingen uit Amerika kan bestellen wil ik de gangstawraps van marc bell bestellen

Improve Your Bench

Komt uit de UK. En ik zou niet twijfelen, gewoon doen. Beste wrap ever.
 
Improve Your Bench

Komt uit de UK. En ik zou niet twijfelen, gewoon doen. Beste wrap ever.

Heb er laatst naar zitten kijken en toen was vrijwel alles uit verkocht.

Jij gebruikt ze zelf ook maak ik op uit je reactie. Hoeveel inch zijn die van jou?
 
heb gister die van myprotien besteld op te proberen
 
Back
Naar boven