AndroidHealthClinic

Welke xxl surprise bag

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
hoi,

bij xxl nutrition hebben ze een surprise bag,
Ik hoef niet perse te weten of jullie weten wat er ik zit. Maar ik weet niet of ik beter voor de muscle of dieet bag kan gaan.

Ik wil zichtbaar gespierder worden maar mijn bf is nog te hoog. Heeft die muscle bag dan nut of kan ik beter de dieet bag nemen?

Ik vraag het gewoon voor de zekerheid zodat ik niet mijn geld verspil straks, ik probeer zuinig te doen lol.
 
Als je gespierder wilt worden dan moet je onder je dagelijks calorieën behoefte gaan zitten en wat meer vet kwijt raken. Bespaar maar je geld en echt eten gaan kopen. Dat zal op lange termijn beter voor je zijn :) Maar als je moet kiezen, dan kies maar voor het 'muscle bag' want er waarschijnlijk wat whey in zit die je wel kan gebruiken (als het moet) voor eiwitten aanvulling (als je niet aan je dagelijks eiwitten kan komen).
 
Laatst bewerkt:
Je kunt deze vraag ook even in het topic van XXL stellen ...
 
Ik gebruik zelf al eiwit shakes.

En ik wilde jullie mening, niet van xxl
 
Als je zuinig wilt doen is een "surprise bag" je allerlaagste prioriteit.

Ik "probeer" zuinig te doen. Wil niet zeggen dat ik een keer in de zoveel maanden eens iets leuks wil kopen. Anders had ik het ook niet gevraagd he
 
Ik "probeer" zuinig te doen. Wil niet zeggen dat ik een keer in de zoveel maanden eens iets leuks wil kopen. Anders had ik het ook niet gevraagd he
Ik zou geen suprisebag kopen maar gewoon de producten die je nodig denkt te hebben om je doel te behalen.
 
Ik zou geen suprisebag kopen maar gewoon de producten die je nodig denkt te hebben om je doel te behalen.

Dit + 1 - Als je al eiwit poeder hebt dan waarschijnlijk heb je die 'goodie bag' niet nodig. Ik kan mij voorstellen dat zo'n 'goodie bag' gewoon gevuld is met nog meer eiwit poeder (wat wel verspillend geld zou zijn!)
 
Denk dat beide suprise bags bij kunnen dragen aan je doelen. Maar, aangezien je een te hoog bf hebt en zichtbaar gespierder wil worden zal het vp omlaag moeten brengen. Dan zou ik voor een dieet bag gaan. Gr
 
Suprise bags zijn de grootste commerciele onzin. Niet aan beginnen. Je koopt iets en weet niet wat je krijgt. Dan kan je beter investeren in iets waarvan je zeker weet wat je terug krijgt ;-)
 
Ik "probeer" zuinig te doen. Wil niet zeggen dat ik een keer in de zoveel maanden eens iets leuks wil kopen. Anders had ik het ook niet gevraagd he
Geef alleen maar een reactie op wat jij letterlijk zegt. Anders had ik het ook niet gezegd he.

Ik vraag het gewoon voor de zekerheid zodat ik niet mijn geld verspil straks, ik probeer zuinig te doen lol.
 
Denk dat beide suprise bags bij kunnen dragen aan je doelen. Maar, aangezien je een te hoog bf hebt en zichtbaar gespierder wil worden zal het vp omlaag moeten brengen. Dan zou ik voor een dieet bag gaan. Gr

En wat gaat die dieet bag echt van toegevoegde waarde hebben op je vetverlies?

Als ik haar was kocht ik gewoon wat ik nodig had van supplementen. Niet iets uit een surprise bag. En otc supps doen toch niet veel om vet te verliezen.
 
En wat gaat die dieet bag echt van toegevoegde waarde hebben op je vetverlies?

Als ik haar was kocht ik gewoon wat ik nodig had van supplementen. Niet iets uit een surprise bag. En otc supps doen toch niet veel om vet te verliezen.
Eens, maar TS had al besloten een suprise bag te kopen. Dus dan kunnen we wel weer ons standaard advies voor de dag toveren, maar..
 
Een surprise bag is gewoon een leuk extraatje om wat dingen uit te proberen aan de helft van de prijs. niet meer of minder. Wat verwacht je anders voor dat bedrag.

En het is bedoeld voor mensen met een gat in hun hand zoals ik die alles kopen waar surprise op staat Gewoon uit nieuwschierigheid terwijl ik maar al te goed weet ik dit beter aan Whey kan geven.
# surprise bag ordered
 
Las op Facebook dat de waarde van de spullen lager lag dan de prijs die je moet betalen. 36 euro op 42 euro ofzo. Heb zelf de spullen niet gekocht dus weet niet wat er van waar is. Vind t niet echt iets voor xxl maar wel benieuwd wat er van klopt.
 
Denk dat beide suprise bags bij kunnen dragen aan je doelen. Maar, aangezien je een te hoog bf hebt en zichtbaar gespierder wil worden zal het vp omlaag moeten brengen. Dan zou ik voor een dieet bag gaan. Gr
Ik zou gewoon voor een goed dieet gaan ipv een 'dieet bag'
 
ik zag op facebook dat het sowieso niet zoveel aparts was, dus doe maar niet.
 
Back
Naar boven